Aihe: Tarvitsisin apua mini/keikkasetin kanssa
1 2 3
Rumpupoika
18.01.2007 18:26:48
Osta Yamahan Hipgig setti, ei tarvi olla epävarma!
Narcosynthesis
19.01.2007 08:23:39

Tässä vähän parempi kuva:

javascript:popupWindow('http://soundstore.fi/popup_image.php/pID/721')

Itse diggaan väristä todela paljon.

AI tuo on se KELTAINEN? Thomannin kuvastossa näytti ihan oksennukselta, mutta tuosta soundstoren kuvasta olen aiemminkin ihaillut noita värejä...:D Kyllä tuollainen sen on oltava...kohta lähtee setti ostoon, tulisi vaan palkkapäivä, että olisi pätäkkää!
Niskamies
19.01.2007 14:04:09 (muokattu 20.01.2007 14:56:51)
EDIT. ei mitn
gulfstream650
20.01.2007 09:54:42

Yamahalla on myös erittäin kohtuullinen 16" basarilla varustettu Rydeen-malli. Minulla on yksi sellainen ja se toimii hyvin vaikka hieman isommallakin keikalla,
Svengaa kuin saksanhirvi.
ruuhkis
22.01.2007 02:00:34
Sonorin 505-setin suosittelisin passaamaan. Se on puhdasta B-luokkaa kun taas Tamburot ovat laaturumpuja, vaikka hinta on samaa luokkaa.

Niskiksellä taas oma lehmä ojassa ;)

Ei tamburoihin minäkin kallistuisin jos nuo kaksi ovat vaihtoehtoja...Nuo arbiterit jättäsin ihan omaan arvoonsa...
Niskamies
22.01.2007 06:58:03
Niskiksellä taas oma lehmä ojassa ;)

Ei tamburoihin minäkin kallistuisin jos nuo kaksi ovat vaihtoehtoja...Nuo arbiterit jättäsin ihan omaan arvoonsa...

Mä just tein vastaavan valinnan vähän aikaa sitten, ja saman karsinnan tein silloinkin.
mika_89
22.01.2007 09:33:58
Minä ostin keikkasetiksi Rimmelit opettajalta. Todella kätevä kuljettaa ! Menevät ihan henkilöautoon. 18" basari on kätevä kyllä :)
TAMA on kyllä meleko hyvä
LaquerHead
22.01.2007 13:24:52

Mä ostin kesällä treenikäyttöön Pearlin Rhythm Traveler 'Gig' -setin, jossa 16 x 14 bassari. Alunperin piti hankkia samankaltainen litteällä 20-tuumasella bd:llä, mutta niitähän ei tietenkään mistään saanut.

http://www.thomann.de/prodbilder/186025.jpg

Toi setti on pirun näppärä triggerikäytössä, mutta tomit ilman resokalvoa ei oikeen vakuuta akustisena.

Virvelin(10") tosin otin heti efektikäyttöön ykkössettiin.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Narcosynthesis
23.01.2007 08:48:41

Kertokaas, Tamburo XD-käyttäjät, että mitkä kalvot olette nähneet parhaimmiksi kyseisen setin kanssa? Itse olen nyt harkitsemassa joko Emperoreja tai Pinstripeja (tai jotain Evansin vastaavista kalvoista)...Millä kombinaatiolla olette itse luoneet jysäkän soundin?
Niskamies
23.01.2007 09:39:19
Kertokaas, Tamburo XD-käyttäjät, että mitkä kalvot olette nähneet parhaimmiksi kyseisen setin kanssa? Itse olen nyt harkitsemassa joko Emperoreja tai Pinstripeja (tai jotain Evansin vastaavista kalvoista)...Millä kombinaatiolla olette itse luoneet jysäkän soundin?

Mulla on nyt tomien lyöntikalvoina Remon valkoiset Ambassadorit. Ne toimivat mainosti - saundi on soiva ja tumma. Botnea piisaa hyvin.

Basarin orkkiskalvo on hyvä. En ole vielä parempaa vaihtoehtoa löytänyt.
hemmo
23.01.2007 10:02:29

Mulla on nyt tomien lyöntikalvoina Remon valkoiset Ambassadorit. Ne toimivat mainosti - saundi on soiva ja tumma. Botnea piisaa hyvin.

Basarin orkkiskalvo on hyvä. En ole vielä parempaa vaihtoehtoa löytänyt.

Sulla on aina ihan kaikki hyvää.
"40-vuotias pitkänlinjan pubitähti"
fifehole
23.01.2007 11:12:53

Uusia en ole ehtinyt vielä ostaa, mutta löysin kämpältä suht hyvät Aquarian performance II tomeihin ja ihan perus Remon Pinstripe bassariin ja orkkis resokalvo toistaiseksi. Sain viritettyä ne niillä omasta mielestä aika hyviksi. Tykkään aika matalasta ja ei niin kauan soivasta vireestä. Snaressa pidin vielä orkkiskalvon, mutta demppasin sitä demppirenkaalla. Täytyy hommata uudet kalvot kun on aikaa tutkia vaihtoehtoja.. ellei joku ehdi löytämään hyvää settiä.
Head for an eye
Narcosynthesis
23.01.2007 11:54:22

Uusia en ole ehtinyt vielä ostaa, mutta löysin kämpältä suht hyvät Aquarian performance II tomeihin ja ihan perus Remon Pinstripe bassariin ja orkkis resokalvo toistaiseksi. Sain viritettyä ne niillä omasta mielestä aika hyviksi. Tykkään aika matalasta ja ei niin kauan soivasta vireestä. Snaressa pidin vielä orkkiskalvon, mutta demppasin sitä demppirenkaalla. Täytyy hommata uudet kalvot kun on aikaa tutkia vaihtoehtoja.. ellei joku ehdi löytämään hyvää settiä.

Mulla on samanlainen vire hakusessa...tsekkaanpa siis noita Aquarianejakin...ihan meinasin unohtaakin, että sellanenkin firma oli olemassa. Tuo Tamburo-snare on mulla kakkossnarena, käytän mega-ihkua Tamaani ykkösenä, joten sen suhteen ei oo kalvo-ongelmia, vaan juuri noiden tomien suhteen mietiskelin, kun tuo 10':kin on niin pikkarainen, ettei mulla ole ikinä ollut sellasta.
Epämuusikko
23.01.2007 19:02:22
Kun emmä paskaa osta. Jätän kauppaan.

Tämä kirjoihin, kansiin, laminaattiin ja kiveen!
Grooving hard or hardly grooving. Bustard #1
Narcosynthesis
14.02.2007 11:19:57

No niin, just meni Tamburon XD clubi tilaukseen, taisi tosin tulla tuo ruskea väri valittua. No, paskaakos siitä. Tuli aika kiva shoppailu-kicksi! Rumpujen ostaminen vaan on niin kivaa...
Kiitos vielä kaikille teille vinkeistä ja vastauksista!
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
fifehole
15.02.2007 09:51:53

No niin, just meni Tamburon XD clubi tilaukseen, taisi tosin tulla tuo ruskea väri valittua. No, paskaakos siitä. Tuli aika kiva shoppailu-kicksi! Rumpujen ostaminen vaan on niin kivaa...
Kiitos vielä kaikille teille vinkeistä ja vastauksista!

Et tule katumaan..
Head for an eye
Narcosynthesis
15.02.2007 10:15:16 (muokattu 15.02.2007 10:17:03)

Et tule katumaan..

No en usko, en...oli oikeastaan pakko hommata, kun kaikkialta tuntuvat olevan lopussa...soundstoresta kerrottiin, ettei tehtaallakaan ole tällä erää. Meni sitten perhana Thomannin kautta, kun niille oli vielä kaksi settiä maaliskuun aikana tulossa. Olisin kyllä halunnut suosia suomalaista pikkufirmaa, mutta kun nyt tartti ne kannut ASAP...keikkoja kun alkaa pukata keväällä. No, ostan soundstoresta jotain muuta kompensaatioksi! Ainakin turkishin haitsut kiinnostaisivat, näin off-topiciksi vaikka meneekin.

Laitan sitten kyllä tänne heti infoa, että miltä kuulostavat ja miltä näyttävät!

Edit: toinen off-topic...on muuten tosi komeat nuo sun pearlit, haluaisin itsekin tollaiset...no, ehkä ostan sitten seuraavaksi.;)
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
fifehole
15.02.2007 10:28:51

Edit: toinen off-topic...on muuten tosi komeat nuo sun pearlit, haluaisin itsekin tollaiset...no, ehkä ostan sitten seuraavaksi.;)

Joo, oon ollut myös niihin erittäin tyytyväinen. Ajattelin ostaa 14" lattiatomin vielä kun saan talouden vatupassiin...
Head for an eye
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)