PlasmaDemon 09.12.2003 20:15:17 | |
---|
Onko teille käynyt koskaan nii, että kun olette käyneet parturissa niin olette huomanneet, että hiuksesi ovat täysin typerän näköiset ainakin omasta mielestäsi??!! Mä kävin parturis ja leikattiin sillain kerroksittain ja ihan jakauksen rajalta lähtevät eli ne ylimmältä tulevat hiukset on vaan jotain 5-10 cm pitkät ja muutenkin hiuksia on lyhennetty! Meinasin kuolla nauruun kun näin hiukseni leikattuina. Osaksi olin myös vihainen itselleni, sen takia että oli edes antanut leikata hiuksiani! NO KERTOKAAPAS OMISTA PARTURISSA KÄYMIS KOKEMUKSISTANNE, IHMISET! "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
sikanaama 09.12.2003 20:35:57 | |
---|
Ei ole käyny mulle noin. Hiukset näyttää mulla hölmöltä aina oli ne sitten miten tahansa. En ole kylläkään käyny parturissa kohta kolmeen vuoteen. Aveikkapatahelluvanoois! |
Karlsson 09.12.2003 20:51:01 | |
---|
Mun hiukset näytti aina, siis ihan aina, hölmöiltä parturin jälkeen. Luonnottoman ryhdikkäät.. Ni, emmäkään käy enää parturissa. Olen läski sika. |
JM 09.12.2003 20:57:35 | |
---|
Harvoin, jos koskaan, olen ollut tyytyväinen parturin lopputulokseen. Viimeksikin leikkasi koko harakanpesäni aivan lyhyeksi siiliksi, vaikka sanoin aivan selvästi, että jättää sellaset pari kolme senttiä vähintääkin. Kyllä vitutti, onneksi alkaa pikkuhiljaa hiukset taas kasvamaan. Mun partureilla tuntuu olevan periaate "kaikki tai ei mitään". Joskus nimittäin leikkaavat vain olemattoman vähän, ja täyden hinnan ottavat ryökäleet. Prkle! "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Keke Urlaub 09.12.2003 21:05:36 | |
---|
Hrm. Kytkettekö te itsenne siinä parturin tuolilla itsenne johonkin standby-tilaan, jolloin parturi voi halutessaan vaikka leikata teidät kaljuksi? Itse annan aktiivisesti mieleni mukaisia ohjeita sen mukaan, ollaanko menossa oikeaan vai väärään suuntaan. Tosin tällä hetkellä ajattelin palata Aqualung 5-v-lookkiin, jolloin parturi on aika kaukainen ajatus. "Niin naurettavaa, ettei naurata." -TL |
JM 09.12.2003 21:11:51 | |
---|
Hrm. Kytkettekö te itsenne siinä parturin tuolilla itsenne johonkin standby-tilaan, jolloin parturi voi halutessaan vaikka leikata teidät kaljuksi? Paremminkin niin, etten uskalla katsoa rumaa pärstääni siitä parturin peilistä ja niinpä hän saa tehdä mitä haluaa. No ei, mutta kyllä mulla kieltämättä tietty "v*ttu leikkaa vaa ne nyt jotenkin ni pääsen pois"- asenne parturissa on. En oikein tiedä miksi. "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
k1mm0 09.12.2003 21:17:47 | |
---|
Isäni on käynyt parturin koulutuksen, joten voin leikkauttaa kotona pääni milloin kiinnostaa. Aika harvoin tulee tuollainen tunne lyhennyksen jälkeen. |
noir 09.12.2003 22:04:00 | |
---|
Paremminkin niin, etten uskalla katsoa rumaa pärstääni siitä parturin peilistä ja niinpä hän saa tehdä mitä haluaa. - - Sama vika. Mutta kyllä jos on kysytty, että mitä tehdään, niin olen vastannut. Ja kuten jo on todettu, aina parturin jälkeen näytän typerältä. Sen jälkeen pitääkin käydä suihkussa, että saa letin sekaisin. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Guderian 10.12.2003 00:36:31 | |
---|
Hrm. Kytkettekö te itsenne siinä parturin tuolilla itsenne johonkin standby-tilaan, jolloin parturi voi halutessaan vaikka leikata teidät kaljuksi? Pari ensimmäistä kertaa meni merkitseviä katseita luoden ja huomautellen, nykyään ei tarvitse antaa mitään neuvoja kun muistaa tyylin tarkalleen. Mikä on kyllä hyvä, voi keskittyä lukemaan Alibeja ja Seiskoja. Vaatii siis vakituisen parturitytön. "Klotzen, nicht Kleckern!" |
hanuristi 10.12.2003 17:24:30 | |
---|
ei se leikkaus,vaan muotoilu.. mä kävin vetäsemässä ihan lyhyeks ja tarkotus oli laittaa ne pystyyn.no sehän laitto ne mulle edestä pystyyn ja takaa alas... onneks oli pipo mukana ni pääsin pois kenenkään näkemättä sitä.se oli aivan järkyttävä!sain sitten himassa aseteltua ne nätisti pystyyn.. "kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani |
Alttoviulisti 10.12.2003 17:58:22 | |
---|
Mulle ei oo onneks sattunu mitään kampaamossa, mut oon aika tarkka miten kampaaja mun hiukset leikkaa, seuraan koko ajan miten se niitä leikkaa ja jos näyttää et alkaa hiukset menee jotenki oudosti ni mainitsen asiast....ni hiukset on sit just semmoset on oon halunnukki. Ja mul on niin mukava kampaaja et se tietää mitä suunilleen haluun:) |
xulu 10.12.2003 18:47:14 | |
---|
Joskus pentuna on ollu muutama traumaattinen kokemus..,En oo varmaan 5 vuoteen käyny parturissa.. If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
absentti 10.12.2003 21:15:22 | |
---|
Värjäilin joskus männä vuosina hiuksiani mustiksi ja sitten kun päätin palata takaisin omaan vaaleaan väriini, kävin kampaajalla värinpoistossa. Piti kahdesti käsitellä, kun niin hyvin oli väri imeytynyt hiuksiini. Ensimmäisellä kerralla hiuksistani tuli kusen väriset ja sen näköisenä kaksi viikkoa kuljin, kunnes tuli aika mennä toiseen käsittelyyn; sillä kertaa osa hiuksistani katkesi kokonaan, niin että päällimmäiset hiukset olivat n. 10 cm pituiset ja loput hiukset olkapäille. Ei kestäneet enää hiusparat, ja kusen väriseksi ne jäivätkin sitten. Kyllä vitutti, ja täyden hinnan vielä kehtasi ottaa. Enhän minä siihen oikein mitään osannut sanoa. Sain sitten pystytettyä keesin aina noista 10 cm suortuvista, mutta ei sekään kovin kiva ollut. Onneksi tapahtuneesta on aikaa monta hetkeä ja seuraava kesä vaalensi hiukseni luonnollisiksi. tärkeää on ymmärtää ettei mitään tärkeää voi ymmärtää |
KTR 10.12.2003 22:47:55 | |
---|
En ole parturissa käynyt vuosiin enää. Pitkän tukan kasvatus yleensä palasi aina lähtöruutuun parturireissun jälkeen, kun pyysin leikkaamaan "pelkät latvat, ettet sitte ota enempää". Idioottiparturi ei ymmärrä puhetta ja vetelee monen kuukauden saavutukset poikki, lattialle. Saatanan muka-trendikkäät geelitukkatädit! |
Zarmo 11.12.2003 12:32:27 | |
---|
En käy parturissa. Joku joskus aina leikkaa latvoja. Typerältä näyttää aina. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
PlasmaDemon 11.12.2003 15:12:53 | |
---|
En ole parturissa käynyt vuosiin enää. Pitkän tukan kasvatus yleensä palasi aina lähtöruutuun parturireissun jälkeen, kun pyysin leikkaamaan "pelkät latvat, ettet sitte ota enempää". Idioottiparturi ei ymmärrä puhetta ja vetelee monen kuukauden saavutukset poikki, lattialle. Saatanan muka-trendikkäät geelitukkatädit! no just tollai!Mullaki on nytki sellaset huuliin asti ulottuvat hiukset ja ihan vitun ohuet!!! Parturi taisi olla kuuro ku leikkas nii vitun lyhyiks! Ja kaiken huippu on se, että se hönö leikkas päällimmäiset hiukset 10 sentisiks saatana ja loput on pisemmät!!!! Aluks ne oli olkapäille ja paksut, mutta se otti ja pilas ne!!! Kuinka nyt jaksan kasvattaa hiuksiani kun pitäis kasvattaa ne 10 senttiset hapsut olkapäille ja sitten vetää tasapitkiks!!?? Tein sellasen päätöksen,että viä kerran käyn parturis ja leikkautan tasapitkis sa sit annan kasvaa armeijaan pääsyyn asti ja armeijan jälkeen taas kasvatan kunnon harjan!!!!! EDIT: Apinoita nuo partuugerit!!! "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
HulluSimo 11.12.2003 22:07:21 | |
---|
En ole parturissa käynyt vuosiin enää. Pitkän tukan kasvatus yleensä palasi aina lähtöruutuun parturireissun jälkeen, kun pyysin leikkaamaan "pelkät latvat, ettet sitte ota enempää". Idioottiparturi ei ymmärrä puhetta ja vetelee monen kuukauden saavutukset poikki, lattialle. Saatanan muka-trendikkäät geelitukkatädit! Sen takia en käykään enää parturissa. Nyt oon antanut kasvaa jo pari vuotta. Mitä nyt välillä jonkun pitää vähän "siistiä". ...or still alive! Katsokaa wanted! |
R2 12.12.2003 09:29:10 | |
---|
Melkeen aina niin käy. Jos sanoo, että tasota vaan vähä, niin menee heti kerralla sen 5-10 cm, perkele! Kauhein kerta oli se, kun olin kasvattanut hiuksia n. 5 vuotta ja piti inttitukka leikata, ei meinannut itseä tunnistaa sen jälkeen. |
Tykkäsin pitää hiuksia lyhyinä joskus pari vuotta sitte ja kävin sitte uudestaan leikkauttamassa ne ja ajattelin että kampaajatäti ymmärtäis mitä meinaa ku sanoo että sama malli ku viimeksi (erittäin hyvin vielä muisti miltä viimeksi näytin) ja tosi pikkasen lyhyempi ku sillon. No lueskelin siinä jotain lehtiä ja ku katoin peiliin nii oli tukka kynitty niin saakelin lyhyeksi että lyhyimmät hiukset oli noin sentin mittaset. Pisimmät eli pelkät etuhiukset oli sitte jo jotain kolmea senttiä.. Alko kyllä ärsyttää. Oon kuiten nyt ahkerasti kasvattanu näitä ja sama täti aina joskus vähän tasottelee. Onneksi ymmärtää sen että haluan takasin pitkät eikä kyni taas kaikkia pois.. Mikä soittaen tulee se laulaen lähtee.. |
Vemmy 12.12.2003 10:48:11 | |
---|
Kyllä on aina parturi leikannut sellaiseen malliin hiukset kuin olen kauniisti pyytänyt... Tosin on jo jokunen vuosi siitä kun olen viimeksi käynyt, ei tarvitse enää käydä... ;) Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |