Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eddie Van Halen on Fendermies!
1 2 3 4 5 6
Freewheeler
22.01.2007 18:24:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tdpri.com/forum/bad-dog- … ting-his-new-all-fender-set-up.html
 
Pikkasen pihalla äijä, mutta kyllä soitto kulkee edelleen!
 
Ilmeisen laatukamaa Fenderiltä.
 
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Dunga
22.01.2007 18:43:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän sieltä irtosi vielä hienosti. Rööki unohtui kiinni kitaraan.
 
Paskallakin on tekijänsä.
Jimi
22.01.2007 18:53:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.tdpri.com/forum/bad-dog- … ting-his-new-all-fender-set-up.html
 
Pikkasen pihalla äijä, mutta kyllä soitto kulkee edelleen!
 
Ilmeisen laatukamaa Fenderiltä.

 
siis tekikö ne 3 kpl noita valmiiks paskottuja fendereitä? :D ihme touhua.
 
Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!!
Da Make
22.01.2007 19:56:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikähän vahvari sopii Fender Endorsementtiin?
 
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
zuppermuhle
22.01.2007 20:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin alkoi säälittämään kun katsoi tuota. Vanha mies kitaran kanssa ja soitto menee välillä kamalan alottelijamaisesti. Sitten vielä rööki kitaran lavassa vaikka kielestä on jo leikattu pala pois. Kyllä tuosta kyllä tunnisti helposti että Eddiehän se siinä soittaa.
 
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
cruel_destiny
22.01.2007 20:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä pitää semmoinen sanoa, että vaikka ei ole EVH miehiä ite kauheasti, niin kyllä kattoisin mielummin marshallilta EHV superleadia, kuin zakk wylden tai kerry kingin signaturea (jotka laskieksani tekevät eri JCM800 2203 mallien nuppi määrän 6 (JMP plexillä, jcm sarjan kaksi eri inputtien sijoittelu paikkaa, signaturet ja RI)! :)). Olisi hienoa saada vaikka marshall jossa on ensiksi superleadin etu ja pääte, mutta myös ulostuloboxi, josta menisi päättäriin, kaikki samassa lootassa...
 
Surreal life
Fortune
22.01.2007 20:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin alkoi säälittämään kun katsoi tuota. Vanha mies kitaran kanssa ja soitto menee välillä kamalan alottelijamaisesti. Sitten vielä rööki kitaran lavassa vaikka kielestä on jo leikattu pala pois. Kyllä tuosta kyllä tunnisti helposti että Eddiehän se siinä soittaa.
 
Heh, elät ilmeisesti ihan eri maailmassa kuin minä, jos tuo on aloittelijamaista soittoa.
 
EVH menee täysillä loppuun saakka, ihan oikein.
 
Look behind you, a three-necked guitar!
Da Make
22.01.2007 20:38:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, elät ilmeisesti ihan eri maailmassa kuin minä, jos tuo on aloittelijamaista soittoa.
 
EVH menee täysillä loppuun saakka, ihan oikein.

 
Juuri niin !
Hän sattui olemaan vähän jäinen, liekkö ollut täysin "mee sinne ja tee jotain oot kingi"-pohjalta. Ja mikäpä sen parempi ! Tuo olisi varmasti välittynyt aivan erilaisena kokemuksena paikanpäällä.
 
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
zuppermuhle
22.01.2007 20:57:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh, elät ilmeisesti ihan eri maailmassa kuin minä, jos tuo on aloittelijamaista soittoa.
 
EVH menee täysillä loppuun saakka, ihan oikein.

 
Toki hän soittaa edelleenkin helvetisti paremmin kuin minä, mutta jos siis vertaa siihen mikä meno oli 80-luvulla.
 
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
stenel
22.01.2007 21:10:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli olemuksesta mieleen Jaco Pastorius viimeisiltä vuosiltaan.
 
Jag känner en bott
Joees
22.01.2007 21:27:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toki hän soittaa edelleenkin helvetisti paremmin kuin minä, mutta jos siis vertaa siihen mikä meno oli 80-luvulla.
 
Nojuu... Mutta tuo on mun mielestä oikeesti heikko vertailu. Hyvin suuressa osassa ihmisiä ikä tekee jonkunlaisia temppuja. Ei se Diokaan enää nykyään hitto niin timmisti vedä ku ennen, vaikka hyvin vetääkin. Slash alkaa harmaantumaan vaikka hyvin vetääkin. Ja silleen...
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
McNulty
22.01.2007 21:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nojuu... Mutta tuo on mun mielestä oikeesti heikko vertailu. Hyvin suuressa osassa ihmisiä ikä tekee jonkunlaisia temppuja. Ei se Diokaan enää nykyään hitto niin timmisti vedä ku ennen, vaikka hyvin vetääkin. Slash alkaa harmaantumaan vaikka hyvin vetääkin. Ja silleen...
 
Kitaransoittoon pätee sama homma kuin nyrkkeilyssäkin.
Muhammad Ali oli joskus helvetin kova moukuttaja, samoin Tyson parhaina päivinään... Homma nyt vain menee niin että aina tulee kovempi äijä joka jossain vaiheessa syrjäyttää "mestarin". Toki, Muhammad säilyy legendana siinä missä EVH. Ovat/olivat oman aikansa kirkkaita ykkösiä, ei epäilystäkään!
 
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! -Mä
Jucciz
22.01.2007 22:03:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas, mies palaa takaisin juurilleen - (Franken)Stratistahan se homma lähti. Vielä kun Eddie ostaa eBay:stä vanhan Marhall Super Leadin vuosimallia '68 niin se alkaa olla siinä. Kyllä tuota 5150-surinaa on ihan riittämiin tullutkin.
 
Tai no, ehkä ne Marshallitkin vielä on tallessa, mutta harvemmin niitä on missään näkynyt miehen käytössä enää 90-luvulta lähtien.
 
Tuosta "aina tulee kovempia soittajia"-kommentista olen kyllä vähän eri mieltä. Eddie on kyllä omassa lajissaan edelleen lyömätön. Vai soittaa ehkä nopeammin, Johnson puhtaammin (ja samalla tylsemmin), Angelo useammalla kaulalla, mutta ei kellään ole sitä samaa umpimusikaalisuutta ja fiilistä kuin EVH:lla tuollaiseen rokkitouhuun, millä Van Halen maailmalle ampaisi aikanaan.
 
Tupakoinnin saisi kyllä lopettaa: näyttää typerältä ja ei varmasti tee hyvää kellekään yli viisikymppiselle - jos nyt nuoremmilekaan. ;)
 
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
Fortune
22.01.2007 22:14:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Tupakoinnin saisi kyllä lopettaa: näyttää typerältä ja ei varmasti tee hyvää kellekään yli viisikymppiselle - jos nyt nuoremmilekaan. ;)

 
No toisaalta äijä on jo terveytensä sillä pilannut, joten lopettaminen tuskin isompia hyödyttää. Täysillä loppuun vain, oma valinta.
 
Life fast, die before retirement.
 
Look behind you, a three-necked guitar!
kimurantti1
22.01.2007 22:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No toisaalta äijä on jo terveytensä sillä pilannut, joten lopettaminen tuskin isompia hyödyttää. Täysillä loppuun vain, oma valinta.
 
Life fast, die before retirement.

 
Samaa sanoisi Juice. RIP
 
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
apuri
22.01.2007 22:23:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eddien uudet vehkeet tehdään EVH brändillä joka on Fender alainen merkki.
 
Uusi nuppi on vasta prototyyppi.
 
Jucciz
22.01.2007 22:27:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No toisaalta äijä on jo terveytensä sillä pilannut, joten lopettaminen tuskin isompia hyödyttää. Täysillä loppuun vain, oma valinta.
 
Omien sanojensa mukaan röökillä ei ollut mitään tekemistä suusyövän kanssa. Uskoo ken tahtoo. ;)
 
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
JR
22.01.2007 23:12:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jännää on että vaikka mikä vahvari tahansa, niin kyllä se brown soundi siellä jotenkin on.. kuulostaa samalta tuo mies aina.
 
Ja mieshän on ujo, ja myönsi olevansa vähän tuossakin hermona. Pitäiskö rokkarin pysyä aina nuorena ja silosena ja syödä porkkanaa.. Keith richardsia on naurettu vanhaksi ukoksi jo silloin 80 luvulla ja vielä porskuttaa :)
 
Tosta soittopätkästä ei kommenttia, kyllähän se eddieltä kuulostaa, vetää selvästi alitajunnasta ihan mitä mieleen tulee, ei tuo mies ole tuota suunnitellut tuota vetoa..
 
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
Les Fender
23.01.2007 01:33:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta soittopätkästä ei kommenttia, kyllähän se eddieltä kuulostaa, vetää selvästi alitajunnasta ihan mitä mieleen tulee, ei tuo mies ole tuota suunnitellut tuota vetoa..
 
Mulle tuli taas pakko kirjoittaa kommenttia.... Koittakaa itse samaistua tilanteeseen missä pitäisi esitellä rennosti oma Fender signature kameroiden ja muutaman sadan vannoutuneen Fender ja EVH fanin edessä... "Soitanpa tässä jonkun tajunnan räjäyttävän session niinkö....." Hienosti veti ja omalla tyylillään, itseltään kuulosti.
 
Vanha mies kitaran kanssa ja soitto menee välillä kamalan alottelijamaisesti.
 
Minun ilmiselvästi pitää käydä katsomassa aloittelijoita jos todella nykyään mennään tuolla tasolla.
 
Ei se Diokaan enää nykyään hitto niin timmisti vedä ku ennen
 
Hmmmmmmm..... Kävin katsomassa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä vetää käsittämättömän hienosti edelleen. Liput on jo ens kesän Heaven and Hell konsertiin. Hyrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
 
"Living is easy with eyes closed!"
Joees
23.01.2007 01:39:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmmmmmmm..... Kävin katsomassa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä vetää käsittämättömän hienosti edelleen. Liput on jo ens kesän Heaven and Hell konsertiin. Hyrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
 
Joo, mähän sanoin että hienosti vetää vieläkin. Mut ei se niin makeesti vedä kun aikanaan. Rainbowssa ja sillee. Se oli timmiä kamaa!
Mut kyllä mä vieläkin tunnustan Dion yhdeksi tiukimmaksi laulajaksi, siis nykyään.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «