Aihe: Kitaristeja, joilla hyvä kosketus
1 2 3 4 57 8 9 10 11
-Cale
17.12.2006 23:37:09 (muokattu 17.12.2006 23:44:42)
Varsinkin kun ottaa huomioon, että oikeasti, kuka tahansa soittaa paremmin, kuin Kirk.

En minä ainakaan. Mutta mutta... Annetaan tän nyt olla, ei tän mikään Hammetin dissausketju kuulu olla, sääli että sellaiseksi meni.

Edit: Ääh, anti olla... stana!
Jorte Kariko
17.12.2006 23:49:28
pistetään nyt vähän erilaisen musiikin soittajia tänne hämmentämään "soppaa"

Eli Yhtye on Comus, joltain 70-luvulta, ja soittavat melkeinpä vaan Akustisilla teräskielisellä, ja aivan mielettömän mahtavia "juttuja".

Soittajat ovat: Roger Wootton, Glenn Goring, mielettömän hienoja juttuja!
KOO-VEE 1929 www.koovee.org Tohu Tehom Theli Than Leviathan Tanin'iver Taninsam!
agsu-
18.12.2006 23:55:25
On se Hammet kelpo kitaristi. Onhan se ollu monelle esikuva. Mm. hyvin monelle tän hetken metallikepittäjälle. Mut en huomannu mainintaa jukka tolosesta. Sillä jäbällä on kova tatsi.
Teme007
19.12.2006 22:55:51
Brian May, John Lennon, Jerry Cantrell, George Harrison, Jukka Tolonen...
sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa
Teme007
19.12.2006 22:57:19 (muokattu 19.12.2006 22:57:31)
On se Hammet kelpo kitaristi. Onhan se ollu monelle esikuva. Mm. hyvin monelle tän hetken metallikepittäjälle. Mut en huomannu mainintaa jukka tolosesta. Sillä jäbällä on kova tatsi.

Jahas, telepaattinen yhteys toimii, kun kitaristeja kirjottaessa mietin xD
sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa
agsu-
20.12.2006 00:20:59
semmost se o :D
PoeR
18.01.2007 23:40:57

dimebag darrell
matt heafy
Corey Beaulieu
Lesko
19.01.2007 11:34:46
Syreniuksen Jusulla on niin kepeä ote ja se on niin hyvä, että oikein pelottaa kuinka hyvä se voikaan olla....
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Hotlicks
22.01.2007 15:45:47
Nyt ihan koko ketjua ei jaksanut näin myöhäisessä vaiheessa ajatuksella lukea, mutta Brian Setzer tuntuu unohtuneen kokonaan (?). Tällä kaverilla soundi on justiinsakin sormissa. Samalla linjalla Carl Perkins oli aika velho. Ei niitä lisälaitteita luuri tartte jos osaa...

http://www.youtube.com/watch?v=rq_6xEUKILU

Saman genren hahmoja vielä Danny Gatton.

Muita onkin jo mainittu aika hyvin. Ace Frehley pitää mainita kun noita omia lapsuudenidoleita kerran hehkutetaan.
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS.
Peter Spiegelmann
22.01.2007 20:27:03
Mulla, siitä leviää positiivista energiaa ihmisiin ja kärpäsiin negatiivista lätkän välityksellä. :D No ei vaiskaan, Gary Moore, Slash, Clapton, Hendrix jne.
"Madman was here, but now he's gone, you know the results, I have done." Vedä viskiä, vodkaa, rommikolaa, tequilaa, viiniä ja kaljaa saman illan aikana. Koeta hymyillä aamulla.
Kiinankeisari
23.01.2007 13:29:29
en nyt jaksa muistaa että onko tässä ketjussa jo mainittu kyseisiä herroja, mutta allman brothers bandin nykyinen kitaristikaksikko Warren Haynes-Derek Trucks omaa kyllä niin murhaavan tatsin että alta pois! vaatimattomasti sanottuna parasta musiikkia.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Juzpe
24.01.2007 00:14:47

Lita fordilla on varmaan nuorempana ollu ihan hyvä tatsi....

Nam...

heh
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
tuomom
24.01.2007 19:14:26
Tony Ricella on loistava kosketus. Todella tunnistettava ja hieno soundi.

http://www.youtube.com/watch?v=xswwXOPhoTU
http://www.youtube.com/watch?v=Z5VayE24CFI

Tuo toka on jostain opetusvideosta, alussa soitetaan itse biisi.
rattledad
20.02.2007 21:31:28

Socialite
20.02.2007 21:39:56 (muokattu 20.02.2007 21:42:24)
en nyt jaksa muistaa että onko tässä ketjussa jo mainittu kyseisiä herroja, mutta allman brothers bandin nykyinen kitaristikaksikko Warren Haynes-Derek Trucks omaa kyllä niin murhaavan tatsin että alta pois!

Toden totta!

Ns. nykykitarasankareista Andy Timmonsilla on mielestäni ylivertainen tatsi.
Well, how much blues do you use before you use it up?
Kiinankeisari
20.02.2007 22:16:09
Matt Murphy

näinpä, sama äijä vetää mm. molemissa blues brothers-leffoissa ja on mulla hyllyssä joku cd:kin missä on livejuttuja yms. sälää, loistavia nekin. tais muuten steve cropper olla toinen kitaristi noissa leffoissa ja siinä livebändissä?
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Thet
20.02.2007 22:30:28 (muokattu 20.02.2007 22:30:51)
Hauskaa lukea miten tää taaaaas meni Hammettin dissaamiseen. Ite en edelleenkään pidä kyseistä herraa huonona kitaristina, mutta sen live vedot nykyään ei oo mitään erityistä herkkua.
Ja mä luulen että äijää on jo alkanu toi keikkailukin pitkästyttää, tai kyllä mua ainakin varmaan jo tossa vaiheessa alkaisi kyrsimään soittaa niitä samoja biisejä ja sooloja päivä toisensa jälkeen. Kummasti vaan ne ihmiset silti menee niitä hemmoja sinne paikan päälle kattomaan. Paskoja soittajia kaikki, miten ihmeessä ne onkaan yks maailman suosituimmista bändeistä. :)

Mä voisin ottaa children of bodomin dissaamisen elämäntehtäväkseni, vaikka en ikinä ole kunnolla kuunnellutkaan kyseistä bändiä, mutta silti se AleXi Laiho ei miellytä mua. Eli varmaan ihan paska kitaristi, tiluttajapelle.

Mut esimerkiksi Marty Friedmanin soitosta pidän ja tietysti EVH:n tyyli on mahtava.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Karipiirto
20.02.2007 23:35:53

Mut esimerkiksi Marty Friedmanin soitosta pidän ja tietysti EVH:n tyyli on mahtava.

Kumpi? Tää meidän EVH vai SE EVH? :-)
Alien : "I come in peace." Dolph Lundgren: "Then you go in pieces, asshole. "
Kiljupunkkari
20.02.2007 23:42:42
Tony Iommi.
Ottakaa joku meitti bändii.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)