Pumpuli 22.01.2007 16:15:20 (muokattu 22.01.2007 16:28:48) | |
---|
Moro Tässä tuli eteen nyt sellainen juttu että pitäisi kesäksi valmistautua häihin ja muutaman biisin nuotitukset on hukassa pahasti ja ei taho googlella löytyä kirjoja mistä nuo voisi löytyä. Muuten olisin kirjastossa itse tonkimassa, mutta kun perkule täältä ruotsin kirjastoista ei taho löytyä suomenkielisiä lallattelu kirjoja. Joten jos jollakin olisi heittää esimerkiksi kirjat mistä mahtaa löytyä nämä biisit ainakin (+muita nättejä hää-luritteluja) niin voisin olla about ikuisesti kiitollinen: Valkeaa unelmaa, balladi elokuvasta klaani, Romanssi jne.. edit: nyt löyty f-musicin sivuilta joitain yksittäis painoksia, mutta ei sattuis olemaan mitään kirjasia "kauneimmat hää liruttelut" tms? Terveiset ruotsin maalta |
Guitar pro:n mukana tuli ainakin romanssi klassiselle kitaralle. Tiedä auttoiko yhtään mutta hokasin kun ite olen kyseistä kipaletta joskus vuonna kivi ja nakki vedellyt. Edit. niin ja kirjoista en osaa sanoa yhtään että tämä nyt on vain pieni yritys auttaa. NEIN!!! MEIN PANZERWAGEN!!!! |
sähkö 23.01.2007 10:33:57 | |
---|
Oletko nähnyt elokuvan Anna hyvän kiertää (Pay It Forward)? Minulta löytyy perinteiset "toivelaulukirjalaput" ainakin Romanssiin ja Balladi elokuvasta klaaniin. Eikä minulle ole kovin iso vaiva töissä skannata noita pdf dokumenteiksi. Joten jos olet nähnyt elokuvan, niin tiedät mitä tehdä. Jos et, niin katso elokuva ja ota sen jälkeen yhteyttä. O8=# |
Pumpuli 25.01.2007 01:50:08 (muokattu 25.01.2007 01:52:22) | |
---|
Oletko nähnyt elokuvan Anna hyvän kiertää (Pay It Forward)? Minulta löytyy perinteiset "toivelaulukirjalaput" ainakin Romanssiin ja Balladi elokuvasta klaaniin. Eikä minulle ole kovin iso vaiva töissä skannata noita pdf dokumenteiksi. Joten jos olet nähnyt elokuvan, niin tiedät mitä tehdä. Jos et, niin katso elokuva ja ota sen jälkeen yhteyttä. Voi helvetti minkä teit äijä! Tuo elokuva oli tooodella hyvä varsin normi draamaksi ihan vaan tuon idean puolesta mitä tässä esitettiin. "Lumipallo vaan pyörimään ja elämää jatkamaan" mutta todellisuudessa se monesti pysähtyy siihen, että isompi pallo tulee aina vastaan. Kiitos tästä elokuvaideastakin ja kaikesta! Laittoi taas pienen rattaan tämän äijän päähän lisäksi pyöritettäväksi. edit: niin ja plussan sulle Terveiset ruotsin maalta |
Lennu 25.01.2007 04:00:45 | |
---|
Mulla löytyy muistaakseni siihen puuttuvaan Valkeaan Unelmaan paffit jostain kotoa. Täytyy kattella, kunhan pääsee sinne. "Naiset kun tykkäävät siivota. Miehethän ovat liian kiireisiä tämmöiseen, kun pitää miettiä kaikkia asioita. Kuten tissejä ja räjähdyksiä.." |
Pumpuli 25.01.2007 18:48:32 | |
---|
Mulla löytyy muistaakseni siihen puuttuvaan Valkeaan Unelmaan paffit jostain kotoa. Täytyy kattella, kunhan pääsee sinne. Llloistavaa Terveiset ruotsin maalta |