depe 11.12.2003 21:22:59 | |
---|
Joo no Ruisrockissa joskus viisi vuotta sitten tapahtui kaikkea hauskaa ja vähemmän hauskaa. Hellacoptersien keikalla oli sen näköistä stage divingia käynnissä, että päätin pysytellä suosiolla kauempana. Ekat 20 minuuttia lavalla oli pari ukkoa estämässä daivalijoiden lavalle pääsyn, mutta sitten ne luovutti. Samaisilla festareilla oli myös hupaisaa Metallican keikalla, kun pari "pientä" Silja Linen ja Vikin Linen paattia lipui lavan vierestä. Hetfield katteli vaan suu auki, että mitäs helvettiä nyt tapahtuu. Tapahtui tuolla varmaan muutakin, mutta eo pysty muistamaan... |
JCM 11.12.2003 21:29:16 | |
---|
Itse aloitan vuoden -98 Maidenin konsertista. Lämppärinä oli Helloween ja permannolla hihkuttiin aika edessä. Olin muuten samalla keikalla, hyvin meni omalta osaltani, saimme nauttia esityksistä. Helloween keräsi pojot kotiin, Maidenissä Bayley oli hyvä mutta ei kyllin hyvä;?D Mieleeni on jäänyt, kun kerran oulussa oltiin keikalla eräässä edesmenneessä rokkipaikassa, pari kaveria tunnisti meidän bändin ja lauloi biisien mukana. Osasivat sanat ulkomuistista ja rokkasivat sikana, hyvä mieli jäi varsinkin kun tälleen demobändinä saa tuommoista IRL rispektiä.
|
Dead Star 11.12.2003 22:49:04 | |
---|
Weezeriä olin kuuntelemassa Provinssissa '01. Kesken keikan jostain edestä lensi kenkämonolapikas komeassa kaaressa ja mäjähti suoraan käsivarteeni. En tapahtumaan sen kummempaa huomiota kiinnittänyt, kunnes joskus pari viikkoa tapahtuman jälkeen satuin näkemään televiziosta Rasmuksen Laurin haastattelun heti kyseisen keikan jälkeen. Mies kommentoi jotenkin tähän tapaan: "Ei v!ttu mikä keikka! Mulla hävis kenkäkin jossain vaiheessa!" Joo. Että tämmöstä. On ilmoja pielly. Tulin, näin ja isku nivusiin. |
SamPpaa 11.12.2003 23:57:48 | |
---|
hellacoptersin oulun keikasta oli puhetta... en muista tuliko fleimarien vai hellacoptersin aikana yht'äkkiä takaapäin semmonen valtava 200 kilonen läski... oli kai aika kännissä. se juoksi takaapäin kohti lavan etuosaa ja yleisö lakos.. viimein se kaatu siihen eteen eikä päässyt ylös! 2 järkkäriä tuli nostaan sen ku ei ois ite päässy... vähänkö repeilytti! Kertokaa nyt! |
askomiko 12.12.2003 01:22:12 | |
---|
Ajattelin lähteä surffailemaan eläkeläisten letkajenkan tahdissa. Muutaman metrin pääsin, ja sitten pää edellä alas. Luulin että pääsisin pidemmälle. Ja tietysti lasit päästä, sain ne vielä tuurilla kahmittuakin takaisin. Ei montaa sekuntia elinaikaa olisi niillä siinä ollut. |
Olin menossa stadin linja-autoasemalle ja tavastialla oli jonkun manovaarin keikka just loppunut. Tämä hevihörhö käveli r-kioskille ja osti sanomalehden. Hahhah, kyllä nauratti; kundi yritti antaa vaikutelman että muka osaa lukea! |
salmivaara 12.12.2003 13:03:43 | |
---|
viime kesänä hellacoptersien keikalla oulussa oli varsin hurja meininki, jengi riehui kuin hevikeikalla ja äijjää lensi lavalta yleisöön ja välillä suoraan asfalttiin sellaista tahtia että huh huh. Samalla keikalla joku testasi hampaidensa yhteensopivuutta mun päälaen kanssa. Teki ns. eetua. Vidun kova meno, ei siinä mitään! Tosin hiukan pelkäsin yhtä rokkari-mannea joka tuijotti kaikkia vihaisesti. Tyypin ympärillä oli jotain pari metriä tyhjää tilaa. Josta tulikin mieleeni Flaming Sideburns / Tenderizer -keikka muutama vuosi takaperin Voodoossa. Tenderizer katottiin eturivistä, jonka jälkeen huikkasin kaverilla että "pidä paikkaa, mä käyn hakemassa kaljaa". En päässyt eturiviin enää.. Meni sitten sekin keikka kaatuiluksi; makasin useaan otteeseen yleisön keskellä ja ympärillä parin metrin alue varattuna vain minulle. Onnistuinpa yhden tuopin kaatamaan vielä naamalleni.. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
aivokuolio 12.12.2003 18:12:14 | |
---|
Josta tulikin mieleeni Flaming Sideburns / Tenderizer -keikka muutama vuosi takaperin Voodoossa. oli muuten hiton kova keikka tuokin! though, jouduin lähtemään bussipysäkille kesken keikan vikaa bussia varten, mutta vasta siellä huomasin että eihän se bussi sitte enää menekään. hieman harmitti. |