Insane Kane 22.01.2007 15:37:07 | |
---|
Onkohan fillattu syyt umpeen ennen öljyämistä? Eij olle. Käytetty sellaista öljyseosta joka sisälsi myös hartseja Vai näkyykö avonaiset syyt vielä? Vai onko 3 vuoden soitto käsikakkafillannut syyt umpeen? :o) Näkyy ja ei ja varmasti. Vois kuvitella että jos mahongin jättää fillaamatta ennen öljyämistä löytyy syvimmälle menneeet öljyt jostain otelaudan alta...? Ja varmasti, otelaudan päälläkin öljyä, huh =) Vai tarkoittaneekohan öljyt tässä tapauksessa jotain korkeaviskositeettistä vahamaista tavaraa. Kymppinelikymppistä laitoin, meniköhän oikein? >=) Tee se itse, tai minä teen! |
Juzzu 22.01.2007 15:39:46 | |
---|
Ja varmasti, otelaudan päälläkin öljyä, huh =) tavallisissa otelautamatskuissa, vaahterassa, ruusupussa ja eebenissä ei oo samanlaisia putkimaisia pitkiä syitä kuin mahongissa. Muistan jonkun tutun/puolitutun/unessa näin/onkohan totta/SUPOn akentin kertoneen tarinaa kun puhalsi voimakkaasta paineilmaa mahonkilankkua kohti - ilmanpaine tuntui lankun läpi ;o) |
Numb 22.01.2007 15:49:50 | |
---|
Jep. Eihän puuta kannata palijoo edes yli #320:llä suuremmalla hioa, eihän se siitä edes sen "hienommaksi" tunnu edes hioutuvan. Projektiin menevässä Dr Partsin telekaulassa oli jäänyt skunkkiraita sormiin tuntuvan aavistuksen koholleen. Hioskelin sen pois juuri #320-paperilla ennen lakkausta. Tuntui kyllä miellyttävälle käteen tuo #320 -jälki. Saattanen sipaista lakkapintaakin sillä. Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |
Vesihiisi 22.01.2007 16:18:39 | |
---|
Maaliinkin saa killtävän pinnan kiillottamalla sen. Aivan kuin lakkaakin kiillotetaan. Miten kiilloitus tehdään? |
Jos olet jo #2000 paperilla vetänyt, niin seuraavana hiomatahnaa sitten. Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |
Les Fender 22.01.2007 18:25:35 | |
---|
"Living is easy with eyes closed!" |
Vesihiisi 23.01.2007 10:00:23 | |
---|
Oukei, tarviikos hiontatahnan jälkeen vielä jotain, vai onko sillä hyvä? |
Mikaelo 23.01.2007 10:15:44 | |
---|
Minä en lähtisi lakkoja hiomaan pois. Teräsvillalla saa liukkaan mattapinnan aikaiseksi. Kaulan voi vielä kiillottaa entisen näköiseksi jos tulee katumapäälle. Mahonki on sen verran huokoista puuta, että ei taida vahat paljoa tukkia syitä. Pitäsköhän tätä kokeilla ennen kuin ottaa hiomapaperit esille. In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41 |