Sinap 21.01.2007 22:02:04 | |
---|
"Siinähän se tuubi onkin." |
Niq 22.01.2007 13:24:13 (muokattu 22.01.2007 13:25:00) | |
---|
Bändin kitaristilaulajalla on ollu tämmöset pari viikkoa: http://www.thomann.de/fi/the_tbone_tie16st_854mhz_e2_bundle.htm Hyvin on toiminut, toimintasäde käytännössä ainakin 25 metriä (ulkoseinän läpi), pitempää ei olla edes testattu. Nuo Shuren kuulokkeet on kuulemma huonot kun eivät millään pysy korvissa vaan valuu pois. Pattereita syö suht kovaa tahtia, akut siis käytännössä pakolliset. "I have a cunning plan" -Baldrick |
aimotuska 22.01.2007 14:01:37 (muokattu 22.01.2007 14:06:36) | |
---|
Haistakaa p*ska koko valtiovalta. |
Bändin kitaristilaulajalla on ollu tämmöset pari viikkoa: http://www.thomann.de/fi/the_tbone_tie16st_854mhz_e2_bundle.htm Hyvin on toiminut, toimintasäde käytännössä ainakin 25 metriä (ulkoseinän läpi), pitempää ei olla edes testattu. Nuo Shuren kuulokkeet on kuulemma huonot kun eivät millään pysy korvissa vaan valuu pois. Pattereita syö suht kovaa tahtia, akut siis käytännössä pakolliset. No niin. Hyvä. Normaaleille klubikeikoille siis ainakin kelpaavat. Mitkä taajuusalueet sopivat käyttöön Suomessa? Kyllä kannattaa valetut tulpat teettää, kun noin paljon säästää langattoman hinnassa :) Ilmottelehan, jos niihin tulee jotain ongelmia. Meillä on vielä muutama kuukausi aikaa miettiä hankintoja. "Siinähän se tuubi onkin." |
Niq 22.01.2007 16:59:29 | |
---|
Mites kännyköiden aiheuttamat päppädä-päppädät? Yleinen häiriöherkkyys? Taajuuden vaihto? Montako yhtäaikaista vastaanotin/lähetinparia? En ole itse kokeillut, mutta ei ainakaan ole valitellut päppäppädäpäpääpdäästä kun meikäläisen vaimo soittelee että "tuu ny jo kotiin sieltä reeneistä". :) Taajuuksia on tuossa useita, ollaan sillä yhdellä vaan käytetty, jotenka ei oo tarkemmin testattu. Täytyy testailla vehjettä vielä paremmin, mutta ainakin meillä treeneissä on laulaja ollut tosi tyytyväinen kun vihdoinkin kuulee itsensä tarpeeksi hyvin. Itse henkilökohtaisesti olen ainakin yllättynyt siitä, kuinka hyvin tuo toimii, ainoa hölmöys on siinä, että jos auxista kytkee plugi-rca -johdolla T-bonen line inputiin, niin ei riitä vahvistus että saisi tarpeeksi kovalle, tämä korjattiin laittamalla auxista plugi-plugi -piuha tuohon mikkituloon, jolloin saa tarpeeksi lujalla kuulumaan napeista. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Niq 29.03.2007 18:16:15 | |
---|
Jatketaanpa ketjua kysymyksellä, että miten olette varmistaneet, ettei korvat hajoa korvamonitorien ollessa korvissa ja mikin yhtäkkiä lähtiessä kiertämään tms. mokan sattuessa. Olisiko sopivaa edullista limitteriä(?) tai vastaavaa laitetta mikä pitäisi mölyn tiettyjen rajojen sisällä ja täten näin ei pääsisi käymään? Ja jos saisi vielä useammalla ulostulolla, kun on langaton laulajalle ja itselle ihan piuhalla oleva korvamonitori. "I have a cunning plan" -Baldrick |
duane 29.03.2007 18:25:10 | |
---|
Itse henkilökohtaisesti olen ainakin yllättynyt siitä, kuinka hyvin tuo toimii, ainoa hölmöys on siinä, että jos auxista kytkee plugi-rca -johdolla T-bonen line inputiin, niin ei riitä vahvistus että saisi tarpeeksi kovalle, tämä korjattiin laittamalla auxista plugi-plugi -piuha tuohon mikkituloon, jolloin saa tarpeeksi lujalla kuulumaan napeista. Ai että ihan rca:lla sisään.. Vallan professionaalia :) Äänimies / Apple MacSalesman |