Kukkis 77 21.01.2007 23:23:23 | |
---|
Olenko ainoa joka on sitämieltä että hänen ei olisi kuulunut päästä jatkoon? olikohan siinä tuottajien näpit asialla? vähemmistöjä mukaan kilpailuun. Ei se kyllä mun mielestä ainakaan laulaa osannut. http://youtube.com/watch?v=F9qMjEc_Qz8 "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Jormaz 22.01.2007 00:31:20 | |
---|
Miees... |
Se olikin siis Tessa, ei Vessa... |
Lilli 22.01.2007 08:29:37 | |
---|
Eilisen ylivoimaisesti paras, ettei suorastaan hellyttävin esitys oli jakson ensimmäinen 'laulaja', taisi olla nro 5009. Varsinainen standbykoominen performance! Eipä ole näin suuria ilonaiheita vielä Idols-kisassa ilmaantunut. - Vaikutti kovasti huumormieheltä, ettei vaan joku m.nettiläisistä...? 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Dunga 22.01.2007 09:42:39 | |
---|
Ei se kyllä mun mielestä ainakaan laulaa osannut. http://youtube.com/watch?v=F9qMjEc_Qz8 Isällä on sama(nlainen?) paita päällä tuossa "nykyhetkellä" kuin siinä koosteen lapsuudenkuvassa. Kaikesta päätellen hieno mies. Paskallakin on tekijänsä. |
AP 22.01.2007 10:17:24 | |
---|
Mä kyllä ns. "tunnistin merkit" heti. Mä en. Vasta, kun se esittäytyi tuomarille, paljastui että likkahan se. Hauskasti annettiin siinä kotona kuvatussa pätkässä "vihjeitä" suuntautumisesta, kun mm. kuvattiin kahden tytön samanlaisin sormuksin varustettuja käsiä ym. Niin kuin silläkään nyt merkitystä sitten. Eikä sillä, laulupotentiaalia voi olla hällä, mutta voi kauhia kuinka jännitti sitä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
cldron 22.01.2007 10:38:07 | |
---|
|
Techno-Allah 22.01.2007 11:14:49 | |
---|
"Congratulations. You've just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farmhouse". |
Raimo Luksusjahti 22.01.2007 11:39:59 | |
---|
Kunnon DADAa Ibiltä, olen pahoillani tästä linkistä... http://www.dina.tv/homemadeidols/xidoli.php?video_id=23 Eissaa.. "Pelleillään rauhassa mut meitsi voittaa aina" !!!"??? Ibi kyllä työllistäis koko suomen terapeuttiarsenaalin pitkäksi pitkäksi aikaa. Ainakin on tytöllä mielikuvitusta se täytyy myöntää! herra anna voimaa... sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on! |
AP 22.01.2007 11:54:54 | |
---|
Kunnon DADAa Ibiltä, olen pahoillani tästä linkistä... http://www.dina.tv/homemadeidols/xidoli.php?video_id=23 Jollain sivustolla oli jo kiinnitetty huomiota vaatetukseen, ympäristöön ja irtaimistoon (lääkemuki pöydällä?) ja pidettiin varmana, että yo. klippi on kuvattu sairaalassa. Mene, tiedä. Blogissakin mainitaan kyllä käynti ns. B-sairaalassa. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
stickyfinger 22.01.2007 12:14:45 | |
---|
Jollain sivustolla oli jo kiinnitetty huomiota vaatetukseen, ympäristöön ja irtaimistoon (lääkemuki pöydällä?) ja pidettiin varmana, että yo. klippi on kuvattu sairaalassa. Mene, tiedä. Blogissakin mainitaan kyllä käynti ns. B-sairaalassa. Jep, sama tuli meikäläiselle välittömästi myös mieleen. Kovin on askettisen ja laitosmaisen näköinen ympäristö. Tai sitten se on opiskelijasolu, hoh. Oli miten oli, kerran yllättäen kohtasin kyseisen naishenkilön, ja tuli todettua ettei kyseessä ole ainakaan kameroita varten vedetty rooli. Sen verran häiritsevää ja sekavaa tarinaa suustaan jatkuvalla syötöllä tyttö päästi. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Chrissie 22.01.2007 12:42:15 | |
---|
Jollain sivustolla oli jo kiinnitetty huomiota vaatetukseen, ympäristöön ja irtaimistoon (lääkemuki pöydällä?) ja pidettiin varmana, että yo. klippi on kuvattu sairaalassa. On tuo minustakin aika selvä homma - sairaala mikä sairaala. Varmasti hauska hoidokki.. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Wahi 22.01.2007 13:14:21 | |
---|
Siis kuka tää "Iby love" oikee on? Olen nähnyt sen vanhan clipin missä se suuttuu tuomaristolle. Siis onko tuo nyt olevinaan joku julkkis vai?! Vai onko se oikeasti vähän henkisesti sairas? |
Sertzo S 22.01.2007 13:16:02 | |
---|
Siis kuka tää "Iby love" oikee on? Olen nähnyt sen vanhan clipin missä se suuttuu tuomaristolle. Siis onko tuo nyt olevinaan joku julkkis vai?! Vai onko se oikeasti vähän henkisesti sairas? Sairas tai ainakin osaa feikata sellaista pirun hyvin. |
Jormaz 22.01.2007 14:00:23 | |
---|
Ainoa huolestuttava asia tässä on se että katsoin kaikki nuo "Iidan" videot. Miees... |
Bonesaw 22.01.2007 14:20:49 | |
---|
Joo'o |
shovi 22.01.2007 14:46:02 | |
---|
Siis kuka tää "Iby love" oikee on? Olen nähnyt sen vanhan clipin missä se suuttuu tuomaristolle. Siis onko tuo nyt olevinaan joku julkkis vai?! Vai onko se oikeasti vähän henkisesti sairas? Tarkoitat siis varmaan Iby The Love, joksi hän muutti nimensä tässä taannoin. "Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla |
Tellervo 22.01.2007 15:51:14 | |
---|
|
porcupine 22.01.2007 15:57:44 | |
---|
Kallosella oli eilen aika monta "panisin"-ilmettä tyttöjen esiintyessä. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Raimo Luksusjahti 22.01.2007 16:11:18 | |
---|
Kallosella oli eilen aika monta "panisin"-ilmettä tyttöjen esiintyessä. Eipä! kallonen vanha pedofiili. Nikulalla tuntuu olevan tasan kaks ilmettä noitten suoritusten aikana: purskahtamaisillaan nauruun ja psykoottisen ylikeskittynyt. sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on! |