poppamies 09.10.2006 15:56:28 | |
---|
Nyt on sitten Volvo vaihdettu 'muka' Ameriikan rautaan l. Chevyn Trans Sporttiin. Eikö tuo oo niinkuin vähän urheiluauto :) Eikö Ponticilla oo samanmerkkinen auto vai olisiko peräti sama auto eri merkkisenä. Työkaverilla oli Pontiacin Transport monta vuotta, ei se varmaan ole mikään huono. |
EP 17.01.2007 07:26:51 | |
---|
Nyt on sitten Volvo vaihdettu 'muka' Ameriikan rautaan l. Chevyn Trans Sporttiin. Eikö tuo oo niinkuin vähän urheiluauto :) Myö vaihoin kanssa henk.autoon, mut en viellä hukannu transsuakaan, vois tulla muuten pahat vierrotusoireet ku sillä ehti pitkälle toistakymmentä vuotta ajjaa.. Tulee ihan tippa linssiin :( , ku aattelee. Ei! ..me emme saa! Tunteilut pois. 8o| Peräkärry varmaan täytys hankkia kyllä jossain vaiheessa.. |
v_m_kangas 17.01.2007 08:39:39 | |
---|
Eikö Ponticilla oo samanmerkkinen auto vai olisiko peräti sama auto eri merkkisenä. Työkaverilla oli Pontiacin Transport monta vuotta, ei se varmaan ole mikään huono. Aikalailla eri näköinen kyllä, onnexi. Tuo letukka on sentään auton näköinen ja siinä mallinimi kirjoitetaan Trans Sport :) Perhana, laakeri tieten pitää jyrinää, jossain renkaassa. Kun eivät saanet paikallistettua huollossa, pitää odotella milloin se antaa selvempiä vinkkejä. Vähän hirvittää jos se vaikka jollain reissulla leikkaa kiinni. Siinä menee ukot ja kärryt metsikköön sekaisin. Humppaa tai soita humppaa |
humppahanuristi 17.01.2007 09:13:33 | |
---|
Eikö Ponticilla oo samanmerkkinen auto vai olisiko peräti sama auto eri merkkisenä. Työkaverilla oli Pontiacin Transport monta vuotta, ei se varmaan ole mikään huono. Sama auto eri merkki Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta ei sitä kaikki vaan osaa. |
Tankero 17.01.2007 13:50:22 | |
---|
En minä näköjään ihan väärässä ollu. :) Melkolailla oikeilla jäljillä. Varmasti, vissiin. |
ninmari 17.01.2007 22:40:26 | |
---|
Täysin vailla itsesuojeluvaistoa ja aihetta ollenkaan lukematta tokaisen taas mielipiteeni ihan tuosta noin vaan: TOYOTA. Kaikki käy, vaikka kokemustakin on liian vähän. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
jeppeq 18.01.2007 09:06:06 (muokattu 18.01.2007 09:08:16) | |
---|
Voi olla, että kiinnostaa ! |
EP 18.01.2007 09:40:18 | |
---|
Ohessa kiinnostava linkki henkilöille, jotka ovat laittamassa uutta kuljetuskalustoa. Vakavasti kannattaa harkita kotimaista tuotantoa !!!! http://www.saunalambusplaza.net/teat/ Harmi ku ehin jo auton ostaa, olis kannattanu säästää ja vaikka ens' kesän keikkarahat (kaikki itelle) ottaa jo ennakkoon tilaajilta ja ostaa tuommoinen. :/ |
baron 18.01.2007 09:44:41 | |
---|
Ohessa kiinnostava linkki henkilöille, jotka ovat laittamassa uutta kuljetuskalustoa. Vakavasti kannattaa harkita kotimaista tuotantoa !!!! http://www.saunalambusplaza.net/teat/ Mä oon koeajanut ja se olisi todella kätevä keikoilla. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Musiikkia korville 18.01.2007 10:06:34 | |
---|
Mä oon koeajanut ja se olisi todella kätevä keikoilla. Varmaan tuo malli Testiculo sopis keikka-autoks hyvästi. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
isojussi 18.01.2007 12:36:54 (muokattu 18.01.2007 12:38:21) | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
poppamies 18.01.2007 12:48:17 | |
---|
Ohessa kiinnostava linkki henkilöille, jotka ovat laittamassa uutta kuljetuskalustoa. Vakavasti kannattaa harkita kotimaista tuotantoa !!!! http://www.saunalambusplaza.net/teat/ Mä tilalin tuollaisen Wankkerin lokakuussa ja lupasivat toimituksen helmikuulle. Vanha auto on jo myyty. Käsiraha uudesta maksettu. G strings are for strippers! |
jeppeq 18.01.2007 21:03:47 (muokattu 18.01.2007 21:05:49) | |
---|
... Voi olla, että kiinnostaa ! |
Prkl! Mä sain autokaupoista (-myyjistä) taas tarpeekseni, onneks niitä ei tarvi kovin usein tehä, hoho! Paras oli se automyyjä kun pisti stereot päälle kun lähin koeajolle, voi v...tu! |
pekkajau 26.01.2007 21:33:42 (muokattu 26.01.2007 21:34:02) | |
---|
Prkl! Mä sain autokaupoista (-myyjistä) taas tarpeekseni, onneks niitä ei tarvi kovin usein tehä, hoho! Paras oli se automyyjä kun pisti stereot päälle kun lähin koeajolle, voi v...tu! Tämä lienee aika yleinen kikka näiltä täysin omatunnottomilta kuluttajan kiusanhenkiltä eli "pihan perältä vähän ajettujen" autojen myyjiltä! Ei kuule sillon äkkinäinen jos murrokset tai pakoputki tms. koliseva kohta alkaa olla finaalissa! Kerran käytiin ihan vittulumielessä aikoinaan yhden kaverin kanssa "katselemassa" autoa tällaiseltä jopparilta ja se punotti kun rapu kun kaverini joka on autoinsinööri kaivoi taskustaan magneetin ja alkoi tutkia tarkemmin että mitenkä paljon on kittiä corollan lokasuojan kaarissa ja helmoissa kun ei taho oikein ottaa kiinni magneetti "peltiin"! |
jon lord 26.01.2007 22:12:14 | |
---|
Tämä lienee aika yleinen kikka näiltä täysin omatunnottomilta kuluttajan kiusanhenkiltä eli "pihan perältä vähän ajettujen" autojen myyjiltä! Ei kuule sillon äkkinäinen jos murrokset tai pakoputki tms. koliseva kohta alkaa olla finaalissa! Kerran käytiin ihan vittulumielessä aikoinaan yhden kaverin kanssa "katselemassa" autoa tällaiseltä jopparilta ja se punotti kun rapu kun kaverini joka on autoinsinööri kaivoi taskustaan magneetin ja alkoi tutkia tarkemmin että mitenkä paljon on kittiä corollan lokasuojan kaarissa ja helmoissa kun ei taho oikein ottaa kiinni magneetti "peltiin"! Minä aikoinaan ostin hyvässä maalissa olleen auton ja kaikki näytti hienolta. Sain vielä auton viikonlopuksi koeajoon. Kuukauden kuluttua ostamisesta kone hajosi ja kardaani olikin kannattimiltaan murtunut ja kaikkea muuta kivaa. Vähän taisteltiin ja siinä sitten ja lopulta koneremontti maksettiin liikkeen taholta. Oli tutut myyjät, ehkä virheen teinkin siinä. Mulla oli kyllä kauhea kiire saada juuri sen merkkinen auto ja olisin voinut tarkistella asioita paremmin. Kerran olin erään autokorjaamon jonossa odottamassa kun joku mies tuli siihen ja sanoi että jaa sä olet ostanut mun vanhan auton. Se menikin sen verran huonoksi että piti vaihtaa.No ei siinä mitään. Lopulta kyllä sitten ajoin sillä monta vuotta ja kymmeniä tuhansia kilometrejä,mutta alku oli vähän hankalaa. Tämä oli ihan isosta auto liikkeestä ostettu auto eikä yksityiseltä. COVS jäsen N.o 3 |
Tankero 03.02.2007 14:38:53 | |
---|
Täysin vailla itsesuojeluvaistoa ja aihetta ollenkaan lukematta tokaisen taas mielipiteeni ihan tuosta noin vaan: TOYOTA. Kaikki käy, vaikka kokemustakin on liian vähän. Olet täydellisen oikeassa. Taannoinhan oli Kalevassa juttua siitä, että lapissa poromiehillä on laita luvusta Hiace, koska se on osoittautunut kestävimmäksi ja varmimmaksi autoksi. Lähtee myös hyvin pakkasella käyntiin. Onhan tämä aiemminkin ollut tiedossa, mutta tuo on kyllä vakuuttava osoitus Toyotan parhaudesta. Varmasti, vissiin. |
EP 03.02.2007 17:31:55 | |
---|
Olet täydellisen oikeassa. Taannoinhan oli Kalevassa juttua siitä, että lapissa poromiehillä on laita luvusta Hiace, koska se on osoittautunut kestävimmäksi ja varmimmaksi autoksi. Lähtee myös hyvin pakkasella käyntiin. Onhan tämä aiemminkin ollut tiedossa, mutta tuo on kyllä vakuuttava osoitus Toyotan parhaudesta. Kyllä kai, jos ei muuta ole! HOHO! 8)) |
EP 03.02.2007 17:56:51 | |
---|
Tuoltahan se auto pittäis ostaa: http://www.kayttoauto.fi/default.aspx?id=485000 Saiskohan sieltä pilua ja jalua myös? Ainoo haittapuoli, että pitäisi ostaa kai uusi? Perkele, kun ei oo työnantajaakaan niinkuin Baronilla kun en tuota työntekoa niin rakasta.. 8)) |
baron 03.02.2007 19:22:33 | |
---|
Perkele, kun ei oo työnantajaakaan niinkuin Baronilla kun en tuota työntekoa niin rakasta.. 8))ä Kukas sitä duunia, mutta liksat ja luontoisedut on kivoja. Unohtui kysyä, voisko henkilökunnan virkistysrahastosta saada itselleen flyygelin käyttöön? COB No 1 "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |