Demostudio 21.01.2007 17:03:15 | |
---|
|
thera 21.01.2007 17:08:05 | |
---|
Niin että kertokaa nyt ihmeessä mielipiteenne niin musiikista yleensä, biisistä kokonaisuutena, tekstistä, melodiasta, laulusta ja soitosta/sovituksesta... Tai vaikka vain jotain fiiliksestä joka tästä tulee! Kaikki rehelliset arviot otan mielelläni vastaan ja vinkeistä otan vaarin! Thera |
Kukkis 77 21.01.2007 18:15:40 | |
---|
Tämähän oli pirteä tapaus. Ei kylläkään varsinaisesti mun musaa, mutta kuitenkin. Soundimaailmasta tykkäsin, oli rosoa ja semmoista, ei mitään lyttyyn kompressoitua nykykakkaa. Annan kahdeksan pistettä. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Mortonki En menis muuttaan mittään, tää oli pirun hyvä. En oo vähään aikaan kuullu täällä mitään näin hyvää suomipoppia. Laulu oli hyvin tasapainossa, ja hivenen jopa persoonallinen, hyvä. Kitarat surisi mukavasti koskettimien kanssa. En ehtinyt kuunteleen rumpuja, pitänee kuunnella toisenkin kerran. Jos Tampereelle tuutte ni mä tuun kattoon. Ronalt Bix Kaavat kankeiden kahlitsee ihmisyyden... |
Gardiner 21.01.2007 18:18:59 (muokattu 21.01.2007 18:26:49) | |
---|
Kuulosti meikän korviin aika hyvältä, jopa perinteitä kunnioittavalta vähän 70-luku Rock meiningiltä urkuineen ja koukkuineen mut laulua oisin nostanu esille kun tuntu "hukkuvan" sinne biisin sekaan. Siis oikeen hyvältä kuulosti eka kuuntelulla. Edit. Kuuntelin toisen kerran putkeen, oikein hyvä, kovaa kuunnellessa laulu kipuu paremmin esiin mut mä vaik noin hyvää lauluu vähän nostasin esille kun on toi biisikin noin komee. "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
Mika Antero 21.01.2007 18:39:18 | |
---|
Min'en saa tätä kuulumaan. |
Gardiner 15.07.2007 14:02:41 (muokattu 15.07.2007 14:04:43) | |
---|
Bändin nimi: Thera Kappaleen nimi: Kuningatar Jää Genre: Rock/Pop URL: http://194.252.88.5/xstage/wma/Thera%20Kuningatar%20j%C3%A4%C3%A4.wma (Mp3) Biisi kertoo siitä kuinka turhauttavaa on kun ei voi hallita tunteitaan..kaikkia vaan ei voi miellyttää päästit sitten irti hyvän tai pahan. Huomio niin olenkin,entäs sitten? Turkasen masiina rienaa vanhasta ketjusta. "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |