TheWickerMan 11.12.2003 19:48:24 | |
---|
Nii onko semmosia viiden vatin taskuvahvistimia olemassa mitkä toimis pattereilla ja niis olis säröö? "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |
KooAa 11.12.2003 19:50:49 | |
---|
2W ainakin on Marshalilla. On Suomessakin myynnissä johonkin alle 40€ muistaakseni, Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
TheWickerMan 11.12.2003 19:52:09 | |
---|
2W ainakin on Marshalilla. On Suomessakin myynnissä johonkin alle 40€ muistaakseni, Vitut! Oikeestikko?!! Ei varmaan toimi patereilla, vai? "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |
Spiridon 11.12.2003 19:56:13 (muokattu 11.12.2003 19:56:32) | |
---|
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
TheWickerMan 11.12.2003 19:58:58 (muokattu 11.12.2003 20:01:40) | |
---|
No voi jumalauta! Toi alempi pitää hankkia! Paljon tommosesta lähtee ääntä? "Rokkariksi synnytään, ei kasveta" |
Negative creep 11.12.2003 20:01:00 | |
---|
kummelissa oli tollane. speedy soitti tollasella. nyt o pakko ostaa toi. Kerran me vaan eletään... |
Muhwi 11.12.2003 21:35:41 | |
---|
Onko kukaan koskaan kuullut bassoa tuommoisen läpi? Erillistä bassoversiota ei varmasti ole, mutta kun kyseessä on tuon kaliiberin laite niin luulisi ettei sillä kauheasti väliä ole että onko piuhan toisessa päässä kitara vai basso, vai kuinka? Saundeilta nyt kon turha odottaa yhtään mitään, mutta kuitenkin. It wasn't me, it was the Other Guy. |
Miikathebest 11.12.2003 21:41:33 | |
---|
Onhan niitä "tupakkarasiassa" oleviakin. Ainakin siinä fenderin taskumallissa(ei oikeasti mahdu taskuun) on ehkäpä liiankin huonot saundit. |
Niskamies 11.12.2003 21:42:00 | |
---|
Onko kukaan koskaan kuullut bassoa tuommoisen läpi? Erillistä bassoversiota ei varmasti ole, mutta kun kyseessä on tuon kaliiberin laite niin luulisi ettei sillä kauheasti väliä ole että onko piuhan toisessa päässä kitara vai basso, vai kuinka? Saundeilta nyt kon turha odottaa yhtään mitään, mutta kuitenkin. Taitaa elementit sanoa poks. |
Vitut! Oikeestikko?!! Ei varmaan toimi patereilla, vai? Miksi ihmeessä tuommoinen pitäisi ostaa 40 € :lla ??? ihmettelen vain... Heavy Metal Is The Law |
Spiridon 11.12.2003 21:50:09 | |
---|
Miksi ihmeessä tuommoinen pitäisi ostaa 40 € :lla ??? ihmettelen vain... Sen verran halpa, ja oishan toi kiva lelu. Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
PoLFus 11.12.2003 21:50:25 | |
---|
Mulla on tommone :) Ihan kiva "lelu"! ~ 7ender $tratocaster ~ |
paristo 12.12.2003 03:38:39 (muokattu 12.12.2003 03:39:55) | |
---|
mulla on kans tollanen marsu.. onhan se hauska lelu, mut en mä kyllä siittä 40euroo maksais.. mä sain sen känniseltä "kaverilta" 4eurolla. Selvästi pidemmälle.. |
Reddie 12.12.2003 05:24:45 | |
---|
Oon pari kertaa leikkiny tolla Marsulla. Mun mielestä siinä on oikeesti hyvä soundi.. Yks mihin se sopii vallan mainiosti on johonkin leirinuotio/yhteislaulu komppailuun jos on mikitetty akustinen. Siitä vielä piuha tohon ja volat sellaselle ettei se jyrää sitä akustista. On kun soittas kahdella skeballa.. Täydentää nätisti soundia. |
skebajaba 12.12.2003 12:10:27 | |
---|
Onko kukaan koskaan kuullut bassoa tuommoisen läpi? Erillistä bassoversiota ei varmasti ole, mutta kun kyseessä on tuon kaliiberin laite niin luulisi ettei sillä kauheasti väliä ole että onko piuhan toisessa päässä kitara vai basso, vai kuinka? Saundeilta nyt kon turha odottaa yhtään mitään, mutta kuitenkin. tota meidän basistilla oli tommonen ja ei oikeen toiminu basso sen läpi, kuulostaa lähinnä pierulta ku soittaa=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Sammakko 12.12.2003 13:05:18 | |
---|
mulla on tommonen yksi kaappinen marsu. Oral-B - Suuhoitoa ammattilaisilta |
Heart Of Steel 12.12.2003 15:33:05 | |
---|
Mulla on Voxin minivahvari joka makso 50€. Ei siitä kyllä mihinkään oo, ennemmin soittaa ilman. Kuten fiksumpi saattaisi olettaa, soundi on ihan p...a ja särö viellä p....mpi. "Nobody tells a Man how to play." |
BaariMikko 12.12.2003 15:49:49 | |
---|
Onko kukaan koskaan kuullut bassoa tuommoisen läpi? Fenderin Mini Twinin läpi olen. Ei siellä mikään poksahda, mutta soundi on kamala eikä oikein tehot riitä(yllättävää?) En nyt muista, paljonko siinä niitä tehoja on, mutta ainakin Orangellahan on jo ihan vakavastiotettava 5W putkikone, hintaakin sitten sen mukaan. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Volle 12.12.2003 15:57:53 | |
---|
En nyt muista, paljonko siinä niitä tehoja on, mutta ainakin Orangellahan on jo ihan vakavastiotettava 5W putkikone, hintaakin sitten sen mukaan. Ne 5 w putkikoneet ovat ihan oikeita vahvistimia. Ei niitä voi taskuun laittaa eikä ne toimi pattereilla. Niistä tulee oikeasti hyvä saundi. :) Aiheeseen: Kaverillani on marsun ministäkki. Aika surkea pelihän se on. Saundi on just niin huono kuin voi kuvitellakin. Jos jonnekin sähköverkon ulottumattomiin pitää vahvistin viedä, suosittelen Pignosea. En muista mallia, enkä hintaa, mutta siinä oli kokoisekseen hyvä saundi. Joku Honey-tone (en muista merkkiä) oli kanssa ihan mukava lelu verrattuna marsun pikkuvahvariin. Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista. |
BaariMikko 12.12.2003 16:10:15 | |
---|
Ne 5 w putkikoneet ovat ihan oikeita vahvistimia. Ei niitä voi taskuun laittaa eikä ne toimi pattereilla. Niistä tulee oikeasti hyvä saundi. :) Tätä yritin sanoa... Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |