Aihe: Pod xt + tietokone
1
Jetku
16.01.2007 22:31:50
Ongelman nimi:
Olen tässä vähän aikaa sitten saanut pod xtn, ja soundi on hyvä ja toimii muuten, MUTTA! Tietokoneen USBliitännällä ja GearBoxilla koittaessa, ei kuulu yhtikäs mitään. Ei edes pihausta. Kaikki volumet on tarkistettu sataantuhanteen kertaan. Help?
saastara
16.01.2007 22:34:25
Ongelman nimi:
Olen tässä vähän aikaa sitten saanut pod xtn, ja soundi on hyvä ja toimii muuten, MUTTA! Tietokoneen USBliitännällä ja GearBoxilla koittaessa, ei kuulu yhtikäs mitään. Ei edes pihausta. Kaikki volumet on tarkistettu sataantuhanteen kertaan. Help?

Oletkos tarkastanut äänikorttiasetukset..? Vaativat tuon Podin kanssa hieman seikkailua.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Törni
16.01.2007 22:39:03
Ongelman nimi:

Asenna Line 6 Monkey ja hae sillä USB ajurit,jos et ole sitä vielä tehnyt.
J_Mantyla
17.01.2007 10:49:21
Olethan muistanut muuttaa Windowsin äänlaitteeksi Podin, ja kuuntelet nimenomaan Podia etkä kompuutteria ?
... jaanytvai ?
Törni
20.01.2007 13:46:16 (muokattu 20.01.2007 13:52:48)
Kaikki näistä tehty. Mitään ei kuulu.

Myös metronomi on ihan hiljainen. Mitä seuraavaksi?

Tarkoitatko,että tietokoneen kaiuttimista ei kuulu mitään vai et saa nauhoitettua soittoa?

Podhan toimii ulkoisena äänikorttina,joten jos et ole liittänyt kajareita podiin,niin mitään ei pidäkään kuulua.
Timesby
20.01.2007 15:14:17

Left outputista piuha line iniin. Tällöin kajarit toimii monitoreina. Tai sitten podi vahvariin ja usb:llä tietsikkaan. Vahvistin toimii monitorina.
"Mr Rusk, You're not wearing your tie."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)