Erkki Linden 16.01.2007 08:38:58 | |
---|
|
Sharkman 16.01.2007 12:21:03 | |
---|
Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
NHR 16.01.2007 12:57:04 | |
---|
I have as much authority as the Pope. I just don't have as many people who believe it. ~ George Carlin |
ruuvimeisseli 16.01.2007 16:25:05 | |
---|
3p - Toydragon. Tulee jostain syystä Final Fantasy 3 mieleen. 2p - Northern. Hyvää taustamusiikkia. 1p - Anselmi83. Mieleen tulee vähän Chrono Trigger. |
paauli 17.01.2007 17:34:37 | |
---|
|
Erkki Linden 18.01.2007 08:16:55 | |
---|
streami: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=251165&type=hi Jos tuo ei ole soitettu oikeilla soittimilla, niin millä sitten? Jos tuo on sävelletty joululoman aikana, niin minä liityn Matti Nykäsen joukkoon ja alan kunnostamaan Laajavuoren hyppyrimäkeä. Upea esitys, ihan kateeksi käy, varsinkin soitinnukset ja polyfonia paikoin. Jään mielenkiinnolla odottamaan ajan kanssa tehtyjä sävellyksiäsi. |
Sharkman 18.01.2007 10:38:39 (muokattu 18.01.2007 10:46:39) | |
---|
Jos tuo ei ole soitettu oikeilla soittimilla, niin millä sitten? Nykyään saa jo aika uskottavia orkesteribiisejä tehtyä ihan kotikoneellakin. Tässä käytin tämmöistä soundikirjastoa: http://www.soundsonline.com/EWQL-Sy … chestra-Gold-Edition-pr-EW-160.html Jos tuo on sävelletty joululoman aikana, niin minä liityn Matti Nykäsen joukkoon ja alan kunnostamaan Laajavuoren hyppyrimäkeä. Kyllä siihen taisi semmoiset kaksi työntäyteistä viikkoa mennä. kouluissa nuo joululomat ovat onneksi vähän pidempiä. Se oli hyvää aikaa säveltää kun ei tarvinut stressata kouluasioista. Kiitos kommenteista. Varsin rohkaisevaa. Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
Sharkman 19.01.2007 19:26:56 | |
---|
Haluaako joku vielä äänestää? Vielä on mahdollista. Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
John Titor 19.01.2007 20:12:10 | |
---|
Haluaako joku vielä äänestää? Vielä on mahdollista. 3 pistettä: Sharkman 2 pistettä: Anselmi83 1 pistettä: Toydragon Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
3p. Toydragon 2p. John Titor 1p. Northern |
kepulainen 20.01.2007 02:31:54 | |
---|
Kyllä siihen taisi semmoiset kaksi työntäyteistä viikkoa mennä. kouluissa nuo joululomat ovat onneksi vähän pidempiä. Se oli hyvää aikaa säveltää kun ei tarvinut stressata kouluasioista. Kiitos kommenteista. Varsin rohkaisevaa. Komeeta oli juu, itselläkin samankaltaisia ajatuksia, pitäisi hommata joku isompi samplekirjasto ja sitten rajaa kalenteriin aikaa:) Eka hoituu helposti mutta toinen... |
toydragon 20.01.2007 11:33:23 (muokattu 20.01.2007 15:23:40) | |
---|
Jos oikein jaksan venyä, kirjoittelen vielä lyhyet kommentit kaikista osallistujista. Tässä kuitenkin alkuun pisteet: 3p John Titor 2p Anselmi83 1p paauli Kaikilla osallistujilta löyty tosiaan hyviä juttuja. Sharkmanille täytyy nakata vaikka plussaa, kun olihan toi biisi ihan mahtava! "No one plays like him. No one even tries", David St. Hubbins about Nigel Tufnel |
Sharkman 21.01.2007 14:13:32 (muokattu 21.01.2007 17:32:49) | |
---|
Tälläkertaa Toydragon voitti melko ylivoimaisesti. Onnea voittajalle! Mitään tätä suurempaa et luultavasti tule koskaan saavuttamaan! Minua lämmittää suuresti ajatus, että sain itsekin äänestyksessä peräti kolme pistettä vaikka en koko kilpailuun osallistunutkaan. Kiitos siitä tuolle myyttiselle aikamatkaajallemme. Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
John Titor 22.01.2007 12:58:32 (muokattu 22.01.2007 13:10:21) | |
---|
Tälläkertaa Toydragon voitti melko ylivoimaisesti. Onnea voittajalle! Mitään tätä suurempaa et luultavasti tule koskaan saavuttamaan! Minua lämmittää suuresti ajatus, että sain itsekin äänestyksessä peräti kolme pistettä vaikka en koko kilpailuun osallistunutkaan. Kiitos siitä tuolle myyttiselle aikamatkaajallemme. Se oli niin tiukka veto ja tämän keskustelun alla - pakkohan se oli pisteet pläjäyttää kun ei mitään muutakaan maatamullistavaa ollut tarjolla. Onnea Puffille:D P.S. Erkille täytyy muuten sen verran sanoa, että Anselmi83:n biisi on juuri nimenomaan pelimusiikkia lähellä. Jos haluat perehtyä aiheeseen niin tsekkaa Final Fantasy -pelien soundtrackit. Esmes tuolta löytyi Googlettamalla: http://ffmusic.ffshrine.org/ff7midis/ff7-midis.php Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Sharkman 22.01.2007 15:20:10 | |
---|
Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
Landola59 22.01.2007 22:45:25 (muokattu 22.01.2007 22:47:19) | |
---|
Olen siis taas myöhässä? No mutta jos laitan kuitenkin pari linkkiä omiin biiseihin? Ei arvostelua kiitos :D Shadowgaten tunnari on toinen ja toinen on sitten tuosta tetriksestä. ja kolmas näkyykin olevan ultima pagan'sin tunnari. siitä vain kuunteleen kolme ensimmäistä: http://www.mikseri.net/artists/yoldiasemperor.45485.phpJoikhaa poikha joikhaa! |
jas05 22.01.2007 23:08:39 (muokattu 23.01.2007 23:11:29) | |
---|
Äänestysaika taisi mennä minulta hieman ohi, mutta näin olisin antanut pisteitä, jos olisin ehtinyt: 3 pistettä: Anselmi83:n luminaire. Tässä on aivan ihanan mystinen tunnelma. 2 pistettä: Paaulin Bloboats Medley. Ensimmäinen osa on niin upea, että vaikka muista osista en ihmeemmin pitänytkään, niin sillä päästiin toiselle sijalle. Naivistinen pompiskelu toi mieleen Super Marion tai jonkun muun tasohyppelyn. Kappaleen kohokohta on laskeva bassolinja neljän-viiden sekunnin kohdalla. 1 piste: Toydragonin carnival2raw. Tämä ei iskenyt minuun aivan samalla tavalla kuin ilmeisesti muihin kuuntelijoihin, mutta hienosti tehtyä musiikkia tämäkin kipale toki on. Tunnelma on mukavan mahtipontinen. Erkki Lindenin elpeli oli vähän turhan modernia minun makuuni. Northerin kappale oli sekin ihan kiva, mutta eipä paljon muuta. Jotenkin turhan itseään toistava minun makuuni. John Titorin Annoying electro pt 1 oli vähän turhan annoying ja metallinen minun makuuni. Ruuvimeisselin biisi oli vähän turhan yksinkertainen. En ota vastuuta mielipiteideni oikeellisuudesta. Musiikki on oopiumia kansalle. |
Anselmi83 22.01.2007 23:33:48 | |
---|
Onko muuten joku final fantasy soundtrack mielestänne ylitse muiden? Kyllä mun mielestä FFVI&VII:ään on Uematsu saanut aikaan parhaimman kokonaisuuden. Kolmea ensimmäistä FF sarjan peliä en ole pelannut, eikä niitä muistaakseni ole edes julkaistu euroopassa. PS. Pitäisikö muuten tähänkin kisaan laittaa joku selkeä äänestysaika niinkuin noissa muissa skaboissa? |
Sharkman 23.01.2007 00:33:48 | |
---|
Kyllä mun mielestä FFVI&VII:ään on Uematsu saanut aikaan parhaimman kokonaisuuden. Kolmea ensimmäistä FF sarjan peliä en ole pelannut, eikä niitä muistaakseni ole edes julkaistu euroopassa. Allekirjoitan ton kutosen tosta.. paras kokonaisuus mun mielestä on taas ysissä. Tykkään kovasti myös FF XII soundtrackistä vaikka se ei enää umeatsun käsialaa olekaan. Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
John Titor 23.01.2007 12:23:56 | |
---|
Allekirjoitan ton kutosen tosta.. paras kokonaisuus mun mielestä on taas ysissä. Tykkään kovasti myös FF XII soundtrackistä vaikka se ei enää umeatsun käsialaa olekaan. VII on ainoa jonka olen pelannut ihan loppuun saakka, VI on paria tuntia vailla, I ja IX ovat kesken ja II odottaa I:n jälkeistä aikaa:D Vastaan siis VII. Damn kun nämä musahommat vievät aikaa oikealta tekemiseltä;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |