Aihe: HIMin lyriikka
1 2
-HIM-
09.12.2003 17:51:02
Mun mielest ville valo kirjottaa hyviä lyriikoita ja niitä ei pidä ottaa kirjaimellisesti.. mut mua rassaa tosi paljon pikku g:n sanotuXet kun ne on niin itserakkaita.. ottakaa kantaa.. tää oli vaan mun nälökulma..
Lennu
09.12.2003 18:13:25

Nii ja onhan se paljon pitempikin.
Ces chaussettes sont ã vous?
Danny s
09.12.2003 18:58:50
Sanotaanko vaan sanoitukset, tai edes sanotukset, toi x antaa tekstille niin teinilimudisko-painotteisen sävyn ettei kukaan ota sitä vakavasti..kuten en minäkään..
kilju
10.12.2003 09:23:18
Mix kaikki haukkuu äxää?
Join me puhuttelee mua, se on niinku tosi ihana ku siinä on niitä piilomerkityksiä.
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
ghuul
10.12.2003 09:48:18
Nyt on kyllä kyseessä provosoiva pilaviesti!
Vain runoilija.
kilju
10.12.2003 09:57:08
Minua ainakin teinix-kieli provosoi - ja pahasti.
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
Veikko
10.12.2003 13:32:32
Mun mielestä Pikku G levittää sanoituksillaan oikein tervettä maailmankuvaa faneillensa. Oikeesti.
"Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä)
kilju
10.12.2003 13:50:56
Niin, kun ottaa huomioon kohderyhmän, mutta HIM se vasta levittääkin!
nimim. Razorblade romance
PJS
10.12.2003 18:02:20

Mun mielestä Pikku G levittää sanoituksillaan oikein tervettä maailmankuvaa faneillensa. Oikeesti.

Joo mäkin oon oppinu että Pikku G tietää paremmin, todellaki.
23 päivää Jouluun
Lennu
12.12.2003 13:55:11

Mun mielest myös Ville on todella hyvä kirjoittaa sanoituksia, jotku on vaan joskus ottanu ne liian henk.koht. mitä ei pitäis tehdä...

No ei, musiikki on viihdettä.
JulGubbe
14.12.2003 02:43:05
Ville valo on hyvä kirjoittamaan sanoituksia. Käytän siis hyvä- sanaa tässä samassa merkityksessä kuin yhteyksissä
"Jasper Pääkkönen on hyvä näyttelijä", "Popeda on hyvä bändi" tai "Kasvisruoka on hyvää".
I would've gotten away with it too, if it hadn't been for those pescy kids and that dog!
Lennu
14.12.2003 02:45:36

Ville valo on hyvä kirjoittamaan sanoituksia. Käytän siis hyvä- sanaa tässä samassa merkityksessä kuin yhteyksissä
"Jasper Pääkkönen on hyvä näyttelijä", "Popeda on hyvä bändi" tai "Kasvisruoka on hyvää".

Jos tarkoitus on olla nokkela, niin yrityksesi on tuhoon tuomittu.
Sintti
14.12.2003 12:08:23
Jos tarkoitus on olla nokkela, niin yrityksesi on tuhoon tuomittu.

se on taas joulupukki vauhdissa, kuten jo taisit huomata.. :)
Humppaa taikka kuole...^_^
singa
16.12.2003 13:11:05
Noi HIM lyriikat on kyl oikeasti niiiiiiin clishe täytteisiä että...
Mutta Ville itsekin on sanonut että ne on juuri tarkoitettu sellaisiksi ja hän onkin pyrkinyt tunkemaan tekseihinsä näitä "oh baby baby love you so" kliseitä. HIM kirjassa hän kertoo että joku biisi kertoo köyrimisestä mutta jätti kuuntelijoiden arveltavaksi mikä se on!!!!
Eihän nois lyriikois siis mitään huimaa ole mutta ihan kelpo teXtejähän ne...
Vittu me kuollaan kaikki!
rockprinsessa
16.12.2003 19:12:50
Noi HIM lyriikat on kyl oikeasti niiiiiiin clishe täytteisiä että...
Mutta Ville itsekin on sanonut että ne on juuri tarkoitettu sellaisiksi ja hän onkin pyrkinyt tunkemaan tekseihinsä näitä "oh baby baby love you so" kliseitä. HIM kirjassa hän kertoo että joku biisi kertoo köyrimisestä mutta jätti kuuntelijoiden arveltavaksi mikä se on!!!!
Eihän nois lyriikois siis mitään huimaa ole mutta ihan kelpo teXtejähän ne...

Itse diggaan HIMiä, mutta se on se musiikki joka menestyy niin miksi ei tekisi oh baby lyriikkaa jos kerran menestyy...
" I see through the darkness My way back home The journey seems endless But I'll carry on "
JulGubbe
16.12.2003 23:05:45
Itse diggaan HIMiä

No shit?
I would've gotten away with it too, if it hadn't been for those pescy kids and that dog!
-HIM-
17.12.2003 20:33:12
Mun mielest myös Ville on todella hyvä kirjoittaa sanoituksia, jotku on vaan joskus ottanu ne liian henk.koht. mitä ei pitäis tehdä...
niinku eiX joku ollu tappanu ittesä kun oli kuunnellu join me:tä ja ottanu sanotuXet "vähän" liian kirjaimellisesti..
lxi
18.12.2003 09:08:54
niinku eiX joku ollu tappanu ittesä kun oli kuunnellu join me:tä ja ottanu sanotuXet "vähän" liian kirjaimellisesti..

voi hiZi?

Missähän vaiheessa Valo keksii kirjoittaa biisin Send Me All Your Money?
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
kilju
03.01.2004 22:02:13
Missä vaiheessa tuo Z otetaan yleiseen käyttöön teen ja ässän korvaajana?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)