Aihe: Uutta luutaa vailla
1
jjude
19.01.2007 15:06:55
Mikä olisi paras vaihtoehto kitaraksi.
Budjetti 700-1000E.
Pitäis olla joku "LesPaul"-mukaelma.
Mielellään uusi ja SUOMESTA.
Tai käytetty ja KAUPASTA.
Ettei käy niinkuin poliisitvssä kerrottiin.
Tälläkin sivustolla kaupattu olematonta kitaraa, pitkätukkia on helppo höynäyttää..

PS. Nuo GODIN-kitarat halpoja, onko kuitenkin hintansa väärttejä?
Bald Anus
19.01.2007 15:09:33 (muokattu 19.01.2007 16:19:42)

Tuohon hintaan saisi jo käytettynä Gibsonin Les Paul Studion.
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
jjude
19.01.2007 15:13:42
Tuohon hintaan saisi joa käytettynä Gibsonin Les Paul Studion.
Mistä?
Käytetyssä oli vahtoehtona KAUPASTA (ja tietysti SUOMESTA).
Numb
19.01.2007 15:14:56 (muokattu 19.01.2007 15:15:51)

Tuolla hinnalla voi saada jo uuden Gibsonin Les Paul Studion... Mutta en kerro mistä, kun ostan sen itse. Kunhan saan myytyä yhden kitaran poies, ja sitä kautta vaimennettua hellasarön :)
Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen
Vapour
19.01.2007 15:21:07
Mistä?
Käytetyssä oli vahtoehtona KAUPASTA (ja tietysti SUOMESTA).

Kaupankäynti yksityisen kanssa on edelleen ihan riittävän turvallista, kunhan käy itse hakemasa tuotteen ja tarkistaa sekä testaa sen perusteellisesti etukäteen. Lisäksi voidaan tehdä kauppakirja, johon katsotan molempien henkilötiedot jostain todistuksesta ja todetaan soittimen kunto. Pitäisi olla melko turvallinen tapa käydä kauppaa.

700-1000eur saat esimerkiksi Ibanezin japanilaisia Artist -malleja, sikäli, kun single cut ei ole ehdoton edellytys.

Tämäkin lienee vaihtoehto (sikäli kun löytyy Suomesta):
http://www.thomann.de/fi/epiphone_lp_studio_elitist_wr.htm
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
slowfinger
19.01.2007 16:18:32
PS. Nuo GODIN-kitarat halpoja, onko kuitenkin hintansa väärttejä?

Ainakin ne mallit joita itse olen kokeillut ovat vaikuttaneet. Hyvät viimeistelyt ja osat vaikuttivat olevan. Ja soundasivatkin hyvältä. Canadassa:han nuo kaiki tehdään joten ei ole idän tuotteita.
clapton wanted to sound like a black man...and hendrix wanted sound like he came from another dimension.
bfoc
19.01.2007 21:50:01
Jos Gibsonin LP faded, kelpaa, DLX uhkaa myydä sen hintaan 1050€ ehkä se 50€ budjetin ylitys sallitaan. Kitarapajalla maksoivat 1075€

Tiedä sitten millainen tuo faded-versio on kun en ole päässyt testaamaan.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
simosiili
20.01.2007 01:10:57
http://www.musamaailma.fi/bandikama … tuotteet/155/159/ec1000fm_asb.phtml

hyvä kitara kaikinpuolin varsinkaan jos ei ihan syvintä metallia tule mätettyä niin mikit sopivat.. ja jos väristä ei tykkää niin noita deluxejahan muutamia riittää..

http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/161/ls_85_q.phtml

tokai ei varmasti myöskään ole huono vaihtoehto.. en sitte tiedä miellyttääkö silmää enemmän vaatimattomampi gibsonin studio..
maraparta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)