Asmi 19.01.2007 13:35:52 | |
---|
Laitoin eilen tilaukseen Uraltone Jrn ja nyt pitäisi löytyä sille kaappi. Olen ajatellut lähinnä 1x12 tai 2x10 kokoja helpomman roudattavuuden vuoksi. Hintaluokka on maks 250 euroa. Käytetyt kelpaavat myös. Mihinkään heviin en kaappia tartte, tarkoitus soittaa pikkurosolla ja cleanilla. Olisiko hyviä ehdotuksia? Itse mietin tuota Laneyn kaappia http://www.thomann.de/fi/laney_gs112ve.htm. Onko siitä kellään kokemuksia ja tietoa tuosta elementistä? King Tut's wah wah club |
Jucciz 19.01.2007 14:33:04 | |
---|
Ota tuo piste pois tuon linkin perästä, ei toimi muuten. Ei mulla muuta. ;) |
Mustikkamuffinssi 19.01.2007 15:05:59 | |
---|
Häiritseekö ketään muuta se, että tuon linkin takaa löytyvässä kaapin kuvassa on mun mielestä ihan selvästi kaksi elementiä, kun taas spekseissä lukee 1x12"? Itse kaapista en minäkään osaa mitään sanoa. Olen pahoillani. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
janik 19.01.2007 15:28:44 | |
---|
|
|
Alpertti 19.01.2007 16:26:29 | |
---|
Minä tein Uralin kaveriksi kaapin, ikäänkuin samaa "sarjaa", elementtinä Eminencen Red Fang. Pikkurosot ja kliinit on juuri minun makuun. Kyseisestä ämyristähän kyllä riittää juttua täällä. Meinaan vaan, että eikö se kaappi menisi siinä vahvistimen rakentelun lomassa, melkein (jos siis tekee itse kuoret sille vahvistimelle). Kaupanpäällisiksi saa samalla rahalla laadukkaamman elementin, edellämainitun tai jonkun muun... Mikään ei ole pakko |