ziggy 08.12.2003 14:22:07 | |
---|
No kai sinne sentään isukin kanssa pääsee?!? Ainakin faijani oli kattomassa Carmin Appicea, kun se oli tavastialla rupuklinikalla. Hällä taisi ikää olla silloin 16. "Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala |
Jaska 09.12.2003 18:55:21 | |
---|
No kai sinne sentään isukin kanssa pääsee?!? Ainakin faijani oli kattomassa Carmin Appicea, kun se oli tavastialla rupuklinikalla. Hällä taisi ikää olla silloin 16. No siitä nyt on varmaan jo jokunen vuosi aikaa. |
Mikko A 09.12.2003 21:41:27 | |
---|
No kai sinne sentään isukin kanssa pääsee?!? Ainakin faijani oli kattomassa Carmin Appicea, kun se oli tavastialla rupuklinikalla. Hällä taisi ikää olla silloin 16. No kyllähän nyt noin kovan faijan kanssa... Tai voit itse ovella levitellä käsiäs ja sanoo huuli pyöreenä et hei, meitsin faija on nähäny Carmin Appicen! Hehj. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
puufin 10.12.2003 17:29:10 | |
---|
No tietääks joku ihan oikeesti onko sielä ikärajaa? |
Mikko A 10.12.2003 18:29:19 | |
---|
No tietääks joku ihan oikeesti onko sielä ikärajaa? On. 18 vee. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
JeeVes 10.12.2003 23:01:21 | |
---|
On. 18 vee. Eheheh...se on sitä elämää. Eikun äiti ja isit mukaan, niin eiköhän se sitten onnistu. Kyllähän porukat nyt loistavaa rumpuilua lähtee kuuntelee, vai? Alle drei zusammen. |
Dr. Funkenstein 10.12.2003 23:31:13 | |
---|
Taitaa tulla väkeä Tavalle ihan tungokseksi asti, mitä olen ymmärtänyt? Parasta mennä varaamaan eturivin paikka ajoissa... onhan kaljahanat auki? ;) |
Bacchus 11.12.2003 02:08:51 | |
---|
Joo, sinne mistä saa kaljaa. Ja heti ku ovet aukee. Juu, kaljahanoille suuntaamme.=) Elikkäs ovet aukeaa 21.30, joten oliskohan joku 22.00 vaikkapa siinä alakerran narikan läheisellä baaritiskillä hyvä? Ketkä ovat kiinnostuneita miittamaan, voipi vaikka nyt hihkaista jotain. "Life sucks, and then you fucking die you know." |
Paas 11.12.2003 08:07:30 | |
---|
Eikai tuonne mitään lippuja ole? Eikö sitä vaan ängetä ajoissa ovelle? Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
paavi 11.12.2003 11:15:47 | |
---|
Ketkä ovat kiinnostuneita miittamaan, voipi vaikka nyt hihkaista jotain. Mä oon varmaan bändikaverien kanssa tulossa. Nähdään siellä. Missä tarkemmin ja mihin aikaan? Pikaviestiä? I know the pieces fit |
FatSam 11.12.2003 11:38:29 | |
---|
Niin oliko joku tuolla Turun battlessa? Oliko paljon porukkaa, keitä oli soittamassa (muita soittimia)? Vähän unohtui tuo tapahtuma, taisi olla maanantaina... Noniin! Imetään se hymiö pyllyyn! |
Fuzzy Boner 11.12.2003 12:05:41 | |
---|
Mä oon varmaan bändikaverien kanssa tulossa. Nähdään siellä. Missä tarkemmin ja mihin aikaan? Pikaviestiä? Mä tuun varmaan kans. Olis hauska mennä jammaamaan mukaan. Hitsari on rakojen herra |
Ossi 11.12.2003 13:37:53 | |
---|
En viittis kyllä millään lähteä kun rumpusoolot on niin pitkästyttävää kuunneltavaa. Toisaalta näyttää tuttuja olevan menossa ja olisi mukava tavata. Kuoppis saattaa hyvinkin vetää jotain tuoreita juttuja. Se toinen kolaa kuitenkin niitä samoja vanhoja ja vetää lopussa sen yhdenkädenrollinsa samalla kun sukii toisella käpälällä kaljuaan. Sirkushuveja kansalle :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Fuzzy Boner 11.12.2003 14:04:40 | |
---|
En viittis kyllä millään lähteä kun rumpusoolot on niin pitkästyttävää kuunneltavaa. Toisaalta näyttää tuttuja olevan menossa ja olisi mukava tavata. Kuoppis saattaa hyvinkin vetää jotain tuoreita juttuja. Se toinen kolaa kuitenkin niitä samoja vanhoja ja vetää lopussa sen yhdenkädenrollinsa samalla kun sukii toisella käpälällä kaljuaan. Sirkushuveja kansalle :) se toinen ei tuu sinne..: Drum Battle kiertue päättyy Tavastialle komealla loppuhuipennuksella. Valitettavasti Anssi Nykäsen osallistuminen viimeiseen battleen peruuntui kalenterisekaanuksen vuoksi, mutta huippumeininkiä on kuitenkin luvassa. TÄTÄ KEIKKAA ET TAATUSTI HALUA MISSATA!!! Battlerumpalit ovat: Sami Kuoppamäki Jartsa Karvonen Jaska Lukkarinen Jari "Kepa" Kettunen Tapani Laastola Mikko Kaakkuriniemi Tommi Rautiainen Toni Porthen Housebändejä on kaksi, joihin tähän mennessä ovat lupautuneet: Jarmo Nikku, Jari Heino, Jari puhakka, Marzi Nyman, Jukkis Uotila, Tuomo Prättälä, Joonatan Rautio, Janne Rajala, Mongo Aaltonen. Hitsari on rakojen herra |
Ossi 11.12.2003 14:39:54 | |
---|
Housebändejä on kaksi... Ach, so ist das! Tuohan vaikuttaa todella mahtavalta, vähän samanlainen kattaus kuin Rautiaisen motorisoimat Porcaro-iltamat joku vuosi sitten. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Fuzzy Boner 11.12.2003 14:45:30 (muokattu 11.12.2003 14:48:25) | |
---|
Ach, so ist das! Tuohan vaikuttaa todella mahtavalta, vähän samanlainen kattaus kuin Rautiaisen motorisoimat Porcaro-iltamat joku vuosi sitten. nimenomaan. Nähdään siellä ;) Hitsari on rakojen herra |
Jep. Tonne on kai ikäänkuin pakko mennä. Ei sitä kuitenkaan jälkeenpäin viittisi kuunnella kuinka hienoa siellä on ollut. |
JeeVes 11.12.2003 18:55:39 | |
---|
Lipuista sen verran, että sisälle on muistaakseni 10e tai 5e. Ei pysty muistaa kummin se oli. Alle drei zusammen. |
Jaska 11.12.2003 19:58:31 | |
---|
EIH!! Meinaa kulkaa poru tulla kun lukee tota rumpalilistaa ja tietää että ei pääse :( Ja varmasti ihan ainutlaatunen tilaisuus |
chief 11.12.2003 20:14:42 | |
---|
Lipuista sen verran, että sisälle on muistaakseni 10e tai 5e. Ei pysty muistaa kummin se oli. 5e on hinta. Ei paha tuosta kattauksesta. |