Aivokalvo 10.12.2003 18:41:15 | |
---|
Elikkäs kun kyseisen härvelin hinta on käytettynä melko alhainen, olen alkanut vakavissani harkita tuon hankkimista jos jostain saan kyseisen summan hankittua. Niin, onko kellään kokemuksia laitteen käytöstä? tai saundeista esim NI:n B4:ään verrattuna? Vielä kiinnostaa, saako Emusta minkäänsortin säröä irti? Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap |
Jabbe 10.12.2003 18:44:27 | |
---|
Eikös toi laite perustu sampleihin? Kun taas B4:t ja nordit ja muut perustuu mallinnukseen. Ei varmaan voi edes drawbareja säätää, ja lesliekin on joko kökkö digiefekti tai sitten valmiiksi sämplätty. Molempi huono. En ostaisi. Toki hinta on hinta, mutta B4 olisi parempi. Niin ja **** *******. Joo? |
Fuzzy Boner 10.12.2003 19:20:18 | |
---|
**** *******. Can YOU crack this code?? HOHOHOHO Hitsari on rakojen herra |
Snowblind 10.12.2003 21:39:15 (muokattu 10.12.2003 21:39:53) | |
---|
Niin ja **** *******. Osta Motif!! Look behind you, a three-headed basist! |
Jabbe 10.12.2003 21:44:11 | |
---|
Osta Motif!! Mul on se jo eikä siinä oo hyvät urut. Tai siis, ne on hyvät mut ei loistavat. Joo? |
Snowblind 10.12.2003 21:46:53 | |
---|
Mul on se jo eikä siinä oo hyvät urut. Tai siis, ne on hyvät mut ei loistavat. Mutta sulla ei ole ES:ää. Look behind you, a three-headed basist! |
Jabbe 10.12.2003 21:51:05 | |
---|
Mutta sulla ei ole ES:ää. Eini, vielä. Mut tuskin ne urut hirveesti paranee. Tosin onhan siinä paranneltu filttereitä ja vintage-efektejä, josko sitten hitusen paremmat.. mut on B4 silti kuningas hammond mallintaja. Joo? |
Juho L 10.12.2003 22:02:43 (muokattu 10.12.2003 22:03:26) | |
---|
Eikös toi laite perustu sampleihin? Kun taas B4:t ja nordit ja muut perustuu mallinnukseen. Ei varmaan voi edes drawbareja säätää Mikä estää drawbarien säädöt samplesysteemissä? B4:ssä on tietääkseni sampleina ne rekisterit. Lesliessä ja särössä mallinnus. Edit: hammond mallintaja Hammond-mallintaja. Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
Jabbe 10.12.2003 22:21:46 | |
---|
Mikä estää drawbarien säädöt samplesysteemissä? B4:ssä on tietääkseni sampleina ne rekisterit. Lesliessä ja särössä mallinnus. Jaa. No sitten. Mut en tuosta Emusta vaan oikein usko, meinaan et tos on eri preseteissä eri säädöt, jostain muistan näin kuulleeni. Mut mutua tää on, en todellakaan ole varma. Hammond-mallintaja. Osu ja uppos. Jätkä on sitten niiiiin helppo maali että.. ;) Joo? |
Juho L 10.12.2003 22:27:19 | |
---|
Osu ja uppos. Jätkä on sitten niiiiin helppo maali että.. ;) Ja uskotko itsekään siihen, että teit tuon tahallaan? Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
Jabbe 10.12.2003 22:30:18 (muokattu 10.12.2003 22:30:35) | |
---|
Ja uskotko itsekään siihen, että teit tuon tahallaan? Nimenomaan kerrankin tein. Kyllä mä foorumeilla pyrin kirjoittamaan oikein vaikka en irkissä kirjoittaisikaan. EDIT: OT... Joo? |
Juho L 10.12.2003 22:56:15 | |
---|
Nimenomaan kerrankin tein. Kyllä mä foorumeilla pyrin kirjoittamaan oikein vaikka en irkissä kirjoittaisikaan. EDIT: OT... Lipsautit ja nyt yrität paikkailla. Hah! Ei tule kuuloonkaan! Lentävä krookus on tuhon lähettiläs! |
Leikari 11.12.2003 07:46:24 | |
---|
Tuo emun hammond-moduli on käytännössä preset-vehje. Samplepohjaisena sen soundeja ei voi muokata "oikealla" tavalla kuten malllintavilla laitteilla/ohjelmilla. Lesliekin mättää. Soundia en ole livenä kuullut. Varsinaisesti halpana rajoitustensa vuoksi en B3:sta pitäisi - kyllä hammondissa pitäisi voida itse päästä säätämään - ei riitä että soundi olisi vaikka kuinka hyvä muuten. Etu b3:ssa on, että siihen voi laittaa emun muita soundikortteja so. toimii "lavettina" vaikkapa tecno/hip-hop -soundeille. Lue vaikka tuosta: http://www.soundonsound.com/sos/jun … on=6ca216340d0d0ba18ef1d869b504a058 |
Mikko T. 11.12.2003 12:59:22 | |
---|
Mul on se jo eikä siinä oo hyvät urut. Tai siis, ne on hyvät mut ei loistavat. Mulla on Motif Rack keikalla ja sen perässä HK Tube Rotosphere ja kelpaa mulle. Hienosti. Moni on tullut sanomaan että onpas hyvä soundi, mistä se tulee.. Pieru naurattaa aina. |
Jabbe 11.12.2003 18:08:40 | |
---|
Lipsautit ja nyt yrität paikkailla. Hah! Ei tule kuuloonkaan! Usko mitä uskot. Mä en tee yhdys sana vihreitä. Joo? |
Mulla on Motif Rack keikalla ja sen perässä HK Tube Rotosphere ja kelpaa mulle. Hienosti. Moni on tullut sanomaan että onpas hyvä soundi, mistä se tulee.. Hm. Pitäis siis joku asiallisempi lepamallinnin hommata? Ehkä hyvä idea. Joo? |
U.Honey 12.12.2003 08:20:49 | |
---|
Omistin Emun B-3:n mutta laitoin sen kierrätykseen. Kyllähän siinä aika hyvät soundit on (särötkin löytyy) mutta siitä jäi vähän keskentekoinen maku. Mm. presettien välillä oli aivan älyttömiä eroja volumetasoissa. Siis aloitat jollain soundilla ja ruuvaat volumea ylöspäin kun ei kuulu mitään ja sitten kun vaihdat presettiä niin kaiuttimista lentää kartiot pihalle. Voihan niitä varmaan säätää mutta käyttöliittymä oli aika painajaismainen. Olen päättänyt että jos ja kun ostan uuden kloonin niin se on sellainen jossa on oikeat drawbaarit eikä mitään v***n preset-kotkotuksia. An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools. --- Ernest Hemingway |