Aihe: Käsittämättömät mielipiteet liittyen kitarakamoihin
1 2 3 4 57 8 9 10 11
tommiot
18.01.2007 07:36:12
Tyttö sanoi että toi mun Ibanez S540FM on ruma :( Ihan käsittämätöntä.

Mun pitäis kuulemma ostaa lisää USA Customeita, kun ne on niin hienoja =) Jostain ollaan edes samaa mieltä
darrell
18.01.2007 09:24:32 (muokattu 18.01.2007 09:25:46)
ei vidu, se ei varmasti ole oikea typy sulle, jos sille on tärkeempää saada uus pesukone, ku se että sä saat uuden skeban. Ihmiset tarkkaavaisuutta sen parin valinnan kohdalla! huoh..

Jos haluaa panostaa estottomasti kitarakamoihin, niin on vain tienattava enemmän kuin puoliso ja maksettava perustellusti hieman suurempi osa symbioosin elinkustannuksista. Jos tässä skenaariossa säästää itse rahaaa jemmaan (joka menee esim. kitarakamoihin), niin ei pitäisi tulla vääntöä perusreilun kumppanin kanssa.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
pths
18.01.2007 13:54:41
ei vidu, se ei varmasti ole oikea typy sulle, jos sille on tärkeempää saada uus pesukone, ku se että sä saat uuden skeban. Ihmiset tarkkaavaisuutta sen parin valinnan kohdalla! huoh..

Uusi kone kyllä, mutta ensimmäinen myös. yhteiset pesutilat on saatanasta!
Spike
18.01.2007 14:12:39
Uusi kone kyllä, mutta ensimmäinen myös. yhteiset pesutilat on saatanasta!

Mäki ennemmin ostaisin pyykkikoneen ku uuden kitaran, jos olis edes jonkulainen ritsa ennestään.
Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart!
zzy
18.01.2007 17:03:35 (muokattu 18.01.2007 17:06:20)
Eipä paljo muuta noottia tule, kuin että jos ei paremman puoliskon silmää miellytä :) Esim. kun pohdin erään keltaisen kitaran hankkimista, niin hän ilmoitti heti kantansa, ettei ton väristä voi ostaa. Toisaalta on sillä hyvä maku siinä mielessä, että pitäisi mieluiten ostaa prs (kun ne linnut on niin nätit), niillä taas tuppaa olee liikaa hintaa.

Aikoinaan kun kitaran soitto harrastuksena alkoi kiinnostamaan, asiaa vastustavana henkilönä oli Äitimuori. Isä on itsekkin soittanu kaikenmoista, joten sieltä suunnalta sitä sponsoria oli aina helpompi hakea. Samalta suunnalta löytyi myös apua soittotunteihin kun isän työkaveri soittelee kitaraa ja osasi suositella paria kaveria keneltä kannattaisi tunteja ottaa. Rahallisesti olen kuitenki lähes kaikki kitararojut ostanut omin rahoin, lukuun ottamatta ensimmäistä kitaraa jonka sain veljeltä. Aika helpolla päässyt kun koko perheessä kaikki lapset soittaneet/soittivat jotain, eli en ollut ainut joka halusi päästä jotakin soittamaan jne.

Loppujen lopuksi taitaa olla kaverit niitä henkilöitä jotka kitaroiden ostelua ja hirvittävää G.A.S:ia kummastelevat. Lukuunottamatta kitaraa soittavat, ellei nyt sitten tule mielipide-eroja.
timppa67
18.01.2007 17:38:31 (muokattu 18.01.2007 17:39:24)
Emännän mielestä mun uus investointi, eli custom shop historic Les Paul ei kuulemma ole "minkään näkönen" ja on vieläpä "kumman värinen" ..Tyly oli tuomio, eikä siitä voi valittaa mihinkään...

E: Paitsi tänne
J.Hollström
18.01.2007 18:29:22
Emännän mielestä mun uus investointi, eli custom shop historic Les Paul ei kuulemma ole "minkään näkönen" ja on vieläpä "kumman värinen" ..Tyly oli tuomio, eikä siitä voi valittaa mihinkään...

E: Paitsi tänne

Akka vaihtoon (jos kyseessä on tää kepukka http://muusikoiden.net/dyn/users/15517.jpg).
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1
timppa67
18.01.2007 18:33:30
Akka vaihtoon (jos kyseessä on tää kepukka http://muusikoiden.net/dyn/users/15517.jpg).

Tässä iässä akkaa vaihtamalla ei muutu kun ääni korkeintaan..
J.Hollström
18.01.2007 18:40:30
Tässä iässä akkaa vaihtamalla ei muutu kun ääni korkeintaan..

No niin no, jos oot kerta jo 67 vuotta... Vitsi vitsi. Samoin kuin tuo edellinen heitto. Mutta kitara on hieno ja se ollut vitsi.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1
zzy
18.01.2007 18:49:01

Haha :) Ei ollu, kyl tuo sille varmasti kelpaa. kaikki LP:t ja PRS:t menee :) ei vaa mahu kukkaroon juuri nyt.
timppa67
18.01.2007 18:53:49 (muokattu 18.01.2007 18:54:05)
Haha :) Ei ollu, kyl tuo sille varmasti kelpaa. kaikki LP:t ja PRS:t menee :) ei vaa mahu kukkaroon juuri nyt.

Anteeksi, mitä herra mahtaa tarkoittaa?
bfoc
19.01.2007 23:04:49
Jahas. Meillä on rouvan kanssa diili että mä saan uuden balalaikan aina kun se saa koiran. Saas nähdä millanen kenneli kohta löytyy.

Tosin eiköhän keskustelemalla saa luuttuja muutenkin kun järjestää naapurille vastaavasti toimintarahaa. Kai se jotain hiuspampuloita ja kynsilakkaa tarvii. Tai moottorisahan.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)