sandiego 18.01.2007 12:36:52 | |
---|
Tämäpä julkasu tuli täysin puun takaa ja pakkohan tuo oli heti laittaa tilaukseen. Vaikuttaa tosi hyvälle setille, vaikka itellä onki telkkarista aikoinaan nauhotettu versio pakkahuoneen keikasta, on tota muuta roinaa onneks mukana. Toivottavasti on koostettu hyvin ja muutenki tekee oikeutta Stonelle. |
vaikka itellä onki telkkarista aikoinaan nauhotettu versio pakkahuoneen keikasta Kerroppa vähän millanen se keikka on? Onko äänenlaatu huono/hyvä? biisit? kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
DethBanger 18.01.2007 14:27:43 | |
---|
Ei lähde mitään kehittymään. Stone ei soita enään. Niinhän mä sanoinkin. kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Ben_D 18.01.2007 14:29:44 | |
---|
Kerroppa vähän millanen se keikka on? Onko äänenlaatu huono/hyvä? biisit? Äänenlaatu ok...biisit rautaa samoin kun livemeininki..tosin alkaa jo VHS oleen aika huonossa hapessa.. http://www.fiercemetal.org |
Weke 18.01.2007 14:31:26 | |
---|
Mahtaakohan nuo olla kokonaisia keikkoja vai vaan ne pätkät mitkä tuli töllöstä? Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta... |
S.i.r. 18.01.2007 17:43:24 | |
---|
Lätty sisältää pääasiassa sitä kamaa, mitä on jo ennestään kiertänyt treidaajien keskuudessa - eli varmastikin suurimmalle osalle jengiä levyn sisältö on aivan uutta. Osa matskusta on toki selkeästi harvinaisempaa kuin loput. En mä jaksa sitten lähteä arvailemaan, että kuinka paljon esim. itselleni ennen näkemätöntä tuossa on. Mä en ihan 100% varmaksi tiedä, että toteutuuko tämä ihan tässä laajuudessa josta allaolevassa lainauksessa puhutaan (tämä viesti on ennen joulua mulle lähetetty, joten muutoksia on voinut tapahtua): Live: 1988 Rock Summer Tallinnasta (ETV alk.per.nauha) 1988 Pakkahuone (YLE alk.per.nauha) 1989 Menomono live (YLE alk.per.nauha) Bonuslive: 1986 Järvempää (Motherfucker biisi, VHS kopiosta, tekijää ei ole tiedossa (vai onko?)) 1992 Lepakko (Kuvaajan alk.per.nauha, pari biisiä) Videot: 1. Get Stoned (tästä on alkuperäinen mystisestä kadonnut. Ei löydy mistään. Ei Yleltä, ei MTV:ltä, ei meiltä… mutta VHS taltiointi on sen verta hyvälaatuinen, että tuotamme tämän varmaan siitä. Lisäämme vain äänen uudestaan.) 2. Real Delusion (Alk.per.kela) 3. Final Cuntdown / Overtake (YLE alk.per.nauha) 4. Stone Cold Soul (Alk.per.nauha) Haastattelupaketti: Tähän teemme uutta materiaalia, jossa Joutsenniemi ja Latvala kommentoivat vanhoja haastattelupätkiä ja keikkavideoita. Meiltä löytyy esimerkiksi kokonainen työnauha tuosta myös sivuillasi mainitsemasta Lars Ulrich & Stone haastattelusta ja muuta pikku sälää. Pituutta koko paketille tulee sellaiset 2h 20min eli ihan sopivasti. Huom! Ensimmäiseen painokseen tulee bonuksena Stone hihamerkki! |
DethBanger 18.01.2007 17:50:35 | |
---|
Äänenlaatu ok...biisit rautaa samoin kun livemeininki..tosin alkaa jo VHS oleen aika huonossa hapessa.. Selvä homma. kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
phf 18.01.2007 18:14:39 (muokattu 18.01.2007 18:16:38) | |
---|
Ei hitto ei kyllä malta oottaa DVD:tä, yli kuukausi vielä D: Mitä biisejä, joita EI ole Free levyllä, STONE soitti keikoilla? (jos on?) ja saattas olla DVD:llä. |
Brother Tohveli 18.01.2007 18:45:41 | |
---|
Tämän perusteella ja kaikkien muiden julkaisujen perusteella, vuosi 2007 on siunattu. Näillä näkymin voin kuolla iloisena mikä tahansa päivä. |
Adrift 18.01.2007 19:01:21 (muokattu 18.01.2007 19:02:21) | |
---|
Ei hitto ei kyllä malta oottaa DVD:tä, yli kuukausi vielä D: Mitä biisejä, joita EI ole Free levyllä, STONE soitti keikoilla? (jos on?) ja saattas olla DVD:llä. Ainakin Epty Suitin B-sidena on Meat Mincing Machinen liveveto Jirin viimeiseltä keikalta. Ketuttaa, että ei ole tuota sinkkua, kyseinen kappale kun on yksi ehdottomista suosikeistani koko Stonen diskografiasta. Brain Damagen liveveto ois varmasti herkkua kans :P Saati sitten Stone Cold Soul. Onkos tätä soitettu konserteissa? Eat Your Pridesta en ole varma. |
Naama-amis 18.01.2007 19:17:17 (muokattu 18.01.2007 19:17:34) | |
---|
Ai saakura kyllä tämä menee ostoon. Tuo Freekin on niin nasta paketti että pakkohan sitä on. Mitähän mahtaa kuulua stone -coverbändille, Sten tais olla nimi.. Oi nauti! |
Nuvola 18.01.2007 20:15:41 | |
---|
Minkäarvoisia noi vinyylit on? |
DethBanger 18.01.2007 20:17:19 | |
---|
Minkäarvoisia noi vinyylit on? Mun käsittääkseni arvokkaita. Riippuu tietty mistä niistä on kyse kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Jii 18.01.2007 20:53:57 | |
---|
Mitähän mahtaa kuulua stone -coverbändille, Sten tais olla nimi.. Kappas. Kyllähän me edelleen soitetaan. Tosin homma on hitsautunut sen verran hyvin yhteen, että on alettu tehdä omia piisejä. Ollaan varsin tyytyväisiä noihin ja lisää varmasti tulee. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
S.i.r. 18.01.2007 20:54:36 | |
---|
Minkäarvoisia noi vinyylit on? Mitä niistä itse kukin haluaa maksaa... ;) Kaipa nuo singlet on suhteessa hintavimpia, puhumattakaan sitten harvinaisemmista promosinkuista Get Stoned/No Commands ja Mad Hatter's Den/Emotional Playground. Jenkkiversio ekasta levystä maksaa Suomessa luonnollisesti normaalia Suomi-versiota enemmän. LP:t ei kai muuten sitten niin kalliita ole. Pitää kuitenkin muistaa se, että Stone oli aikamoinen "hittibändi" suht isolla levymyynnillä varsinkin parin ekan levyn aikana, joten niitä on enemmän saatavanakin, jolloin hintakaan ei (kai) ihan älyttömyyksiin nouse. |
Jannipaali 18.01.2007 21:32:34 | |
---|
M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman |
Jii 18.01.2007 21:49:03 | |
---|
Mitä niistä itse kukin haluaa maksaa... ;) Jenkkiversio ekasta levystä maksaa Suomessa luonnollisesti normaalia Suomi-versiota enemmän. En tiedä, muistanko oikein, mutta jossain vaiheessa Anttilan alelaareissa oli ykköslevyä "suuria määriä" kansikuvana rr:t maahan iskettynä. Mitähän nuo "suuret määrät" kokonaisuutena sitten mahtoivat ikinä olla... Birth, copulation and death.
Is this your life? |
phf 18.01.2007 22:00:04 | |
---|
Minkäarvoisia noi vinyylit on? Ostin eilen No Anaesthesia! vinyylin normaaliin 15e hintaan Jäänsärkijästä. Se on vissiin ihan -89 vuodelta. Oli unohtunu sinne varmaan ku siellä seinällä koristeena oli :P |
S.i.r. 18.01.2007 22:25:52 | |
---|
En tiedä, muistanko oikein, mutta jossain vaiheessa Anttilan alelaareissa oli ykköslevyä "suuria määriä" kansikuvana rr:t maahan iskettynä. Mitähän nuo "suuret määrät" kokonaisuutena sitten mahtoivat ikinä olla... Oliko? Enpä moista ainakaan itse muista. Vai olisiko sitten jenkkipainoksen ylimääräiset muka kuskattu Suomeen kaupattavaksi? Epäilen moista vahvasti. Eiköhän ne paremminkin liene siellä ison lätäkön takana menneet paikallisiin alennuslaareihin/tuhottaviksi/whatever. Ei tuollainen ainakaan kovin hyvältä bisnesvedolta kuullosta. |
Jii 18.01.2007 22:40:29 | |
---|
Oliko? Enpä moista ainakaan itse muista. Vai olisiko sitten jenkkipainoksen ylimääräiset muka kuskattu Suomeen kaupattavaksi? Epäilen moista vahvasti. Eiköhän ne paremminkin liene siellä ison lätäkön takana menneet paikallisiin alennuslaareihin/tuhottaviksi/whatever. Ei tuollainen ainakaan kovin hyvältä bisnesvedolta kuullosta. Samaa mieltä olen. Silti noita Suomessa olen nähnyt. Ihmettelin kansia tosi paljon jo tuolloin, kun en mistään jenkkityylistä mitään tiennyt. Se, mitä muisti ei kerro, on, oliko noi C-kasetteja vai LP-levyjä. Birth, copulation and death.
Is this your life? |