Blue Moon 06.12.2003 02:41:52 (muokattu 06.12.2003 05:03:35) | |
---|
Otsikon DVD:itä tuli katseltua yhdistyksen syyskokouksessa ja niin loistavia olivat, että pakko kai se DVD-soitin on vihdosta viimeinen jo noidenkin takia itsellekin hommata. http://www.reelinintheyears.com/ Tuossa osoitteessa on kaikki oleellinen tieto noista DVD:istä, turha kai mun on sitä tänne kopsata. Mainitaan nyt kumminkin, että tavara Saksan TV:n taltioimaa livekamaa 60-luvulta "American Folk Blues" - kiertueilta. Äänen- ja kuvan laatu oli erinomainen ja esiintyjälista aivan uskomaton säestäjiä myöten. Suurimman vaikutuksen näkemistäni esityksistä tekivät ehkäpä Sonny Boy II ja Howlin' Wolf. - It's been a long time coming - |
Mage 08.12.2003 08:13:21 | |
---|
Ei voi muuta kun säestää, kuvan ja äänen laatu oli loistava verrattuna mihin tahansa tuonaikaisiin kuvatallenteisiin. Eteenkin Sonny Boy II:n esiintymiset iskivät kyllä kuin se kuuluisa miljoona volttia. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
qranck 11.12.2003 15:30:38 | |
---|
Jou, Kertokaahan juurihoitoa kaipaavalle mistä näitä DVD:tä saa. Ei näkyny Stockmannin hyllyssä! |
Kertokaahan juurihoitoa kaipaavalle mistä näitä DVD:tä saa. Ei näkyny Stockmannin hyllyssä! CDon.com noita näkyy myyvän ainakin.. |
Mage 12.12.2003 08:45:00 | |
---|
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
duane 25.12.2003 00:48:44 | |
---|
...yhdistyksen syyskokouksessa... Roots-yhdistys?? kerro lisää... I got debts no honest man can pay... |
Blue Moon 26.12.2003 12:06:57 | |
---|
Roots-yhdistys?? kerro lisää... Heh, no SAMY (Suomen Afroamerikkalaisen Musiikin Yhdistys ry.), joka julkaisee Blues Newsia. - It's been a long time coming - |
duane 27.12.2003 12:39:20 | |
---|
Heh, no SAMY (Suomen Afroamerikkalaisen Musiikin Yhdistys ry.), joka julkaisee Blues Newsia. Damn, ehdin jo innostua... SAMY keskittyy ainakin lehdessään liikaa epäolennaisuuksiin, esim. Ritvasen doowop -jutut, voiko ne kiinnostaa ketään? Joka lehdessä se esittelee ainakin aukeaman verran jotain yhden hitin soulihmettä jostain 40-luvulta.. Eli SAMY ei ainakaan minua lämmitä... Pitäisikö mnetin roots-osaston perustaa oma yhdistys?? I got debts no honest man can pay... |
Blue Moon 27.12.2003 13:34:41 (muokattu 27.12.2003 13:37:55) | |
---|
SAMY keskittyy ainakin lehdessään liikaa epäolennaisuuksiin, esim. Ritvasen doowop -jutut, voiko ne kiinnostaa ketään? Tekijöidensä näköinen lehti. :-) Eli SAMY ei ainakaan minua lämmitä... En mä kyllä näkisi syytä, miksei SAMY:n toimintaan voisi jokainen halukas vaikuttaa? Pitäisikö mnetin roots-osaston perustaa oma yhdistys?? Harkitsemisen arvoinen ehdotus. Ehkä voisi avata oman ketjun aiheesta ja pohtia mikä olisi yhdistyksen tarkoitus, onko sille tarvetta jne. - It's been a long time coming - |