Aihe: Bossi ds-1
1 2
Volle
11.12.2003 14:36:59
Mulla on ko. pedaali ja se murisee ihan mukavasti. Ongelma onkin siinä, että sen leveliä ei saa tarpeeksi isolle, kun käytössä on super distortion -mikillinen kitara. Eli siis särön ollessa pois päältä ääni on selvästi kovempi kuin särön päällä ollessa, vaikka level on täysillä. Onko tähän olemassa jotain korjausta vai pitääkö ton kanssa vaan elää?
Pidän yleisesti naisista, varsinkin yleisistä naisista.
Volle
11.12.2003 15:47:06
Pickup booster -pedaali ennen säröä auttaa, jonkin sortin volumepedaali myös.

Heh.. Eipä paljon pick up boosteria ainakaan ennen säröä tarvitse tällä mikillä (Dimarzio Super Distortion). Volumepedaali voisi auttaa, mutta sitä pitäisi säätää samaan aikaan särön vaihtamisen kanssa, mikä on hankalaa ellei sitten istualteen soita.
Bluesmies
11.12.2003 16:13:35
Mulla taas on niin, että se level tarvitsee olla vaan jossain klo 9:ssä, niin johan volumea alkaa löytyä.
Kitara on tyhmä!!!
Volle
11.12.2003 16:47:40
Mulla taas on niin, että se level tarvitsee olla vaan jossain klo 9:ssä, niin johan volumea alkaa löytyä.

No voihan perkule. Onkohan tässä jotain vikaa. Täytyy koittaa toisella patterilla ja muuntajalla, josko volumea alkaisi löytymään.
askomiko
11.12.2003 17:03:32
Booster pedaali nimenomaan tuon jälkeen, jos mökää lisää tahtoo. Jos se nyt sitten ei ole rikkipoikki.
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Stain
11.12.2003 17:10:47
Mulla on tuo sama juttu. Mut eipä se ole haitannut, ero cleanin ja särön välillä ei ole liian iso. Tallamikkinä duncanin jb.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
_Petri_
11.12.2003 17:17:18

Sama vika. Aika jännää, mistäköhän johtuu.
Stain
11.12.2003 19:35:45
Sama vika. Aika jännää, mistäköhän johtuu.

Soitatte vissiin bändin kanssa aika hiljaa?
Volle
12.12.2003 18:22:23

Kuvauksen mukaan sulla on sd-1 (joita mullakin on, kaksin kappalein), jossa leveli riittääkin ihan helposti. Nyt kyselin ds-1:stä. Ettet olisi sekoittanut näitä kahta. :)
Listen
08.01.2004 12:14:22
Mulla on käytettynä ostettu DS-1, siinäkin puhdas soundi tulee lujempaa kuin särön ollessa päällä, kaikilla kitaroilla. Oon miettinyt että onko pedaali viallinen vai ei.
Volle
08.01.2004 15:21:37
Mulla on käytettynä ostettu DS-1, siinäkin puhdas soundi tulee lujempaa kuin särön ollessa päällä, kaikilla kitaroilla. Oon miettinyt että onko pedaali viallinen vai ei.

Kai se vähäinen outputti sitten kuuluu vaan siihen pedaaliin, kun "vikaa" tuntuu olevan aika monella. Omaani pystyn kuitenkin käyttämään toisella kitaralla, jossa ei ole niin tehokasta mikkiä.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Dumb
08.01.2004 15:25:11

Minulla ja kaverilla on molemmilla DS-1:set (minulla ei kylläkään käytössä) ja molemmissa on tuo "vika". Rasittava ominaisuus.
Stain
08.01.2004 15:34:49
Olikohan Kurtilla tuo "ongelma". Sehän käytti ahkeraan ds-1.
Dumb
08.01.2004 15:38:56

Olikohan Kurtilla tuo "ongelma".

Jos kuuntelee esim. jotain Nirvanan Nevermind-ajan liveä, huomaa, että valitettavasti oli.
booster
08.01.2004 15:46:06
Jos kuuntelee esim. jotain Nirvanan Nevermind-ajan liveä, huomaa, että valitettavasti oli.

Sillähän oli myös se Turbo Distortion käytössä, mutta oliko se jo tuohon aikaan vai vasta tuon ajan jälkeen?
Dumb
08.01.2004 16:02:15

Sillähän oli myös se Turbo Distortion käytössä, mutta oliko se jo tuohon aikaan vai vasta tuon ajan jälkeen?

Se tuli mukaan vasta Incesticide/In Utero -aikoihin kun DS-1:nen hajosi. Aluksi se oli kai ainoana särönä, mutta IU:n myötä mukaan tuli sitten se SansAmp myös.
Hotakainen
08.01.2004 17:27:20 (muokattu 08.01.2004 17:29:11)
Ostin äskettäin DS-1:sen ja niinkuin tuossa yllä joku jo mainitsikin, niin straton kanssa leveliä ei tarvi laittaa kuin siihen klo9:ään jos siihenkään asti.

Pedaalitkin taitavat olla yksilöitä.
Huora! Kuraperse!
Dr. Muff
08.01.2004 17:36:34
Ostin äskettäin DS-1:sen ja niinkuin tuossa yllä joku jo mainitsikin, niin straton kanssa leveliä ei tarvi laittaa kuin siihen klo9:ään jos siihenkään asti.

Pedaalitkin taitavat olla yksilöitä.

Jawohl. Mä oon paria tollasta polkenu ja niissä on riittänyt ulostuloa ihan boostiksi asti. Muistaakseni molemmat oli Korealaisia. Ihan hyvä sirkkeliemulaattori jos tonea pitää jossain muualla kun lounaassa.
Myykää mulle ja Screamer!
Olli S.
08.01.2004 17:37:35

Omistan saman pedaalin, ja ongelmana on lähinnä etsiä sopivan alhainen level, ettei tule särö kovin yli.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)