Keppi 25.08.2003 11:58:59 | |
---|
Mutta kuten jo sanoit Yngwie on kovempi äijä kuin Hammett. Millon minä oon sellasta väittäny?!? Juuup! |
skinkarde 25.08.2003 14:53:56 | |
---|
no on se sekin väärin ajattelua, että yleisömäärä olisi soittotaidon mitta. luulisi kyllä esim. offspringillä olevan enemmän yleisöä kuin jollain rankko vaarerilla + kavereilla . hammetin soitosta tosiaan kuulee paljon ohi meneviä bendejä tms. mutta esim garage inc. -levyllä on paljon hyviä sooloja ja muutenkin hyvän kuuloista soittoa, vaikka covereitahan ne kyllä on.. en minä halua mitenkään muuten hammetin soittoa oikeastaan kommentoida kuin sanomalla, että tykkään kuunnella aika useaa kappaletta jossa hammett soittaa. -skag!- |
Dick Parker 25.08.2003 16:19:30 | |
---|
no on se sekin väärin ajattelua, että yleisömäärä olisi soittotaidon mitta. luulisi kyllä esim. offspringillä olevan enemmän yleisöä kuin jollain rankko vaarerilla + kavereilla . hammetin soitosta tosiaan kuulee paljon ohi meneviä bendejä tms. mutta esim garage inc. -levyllä on paljon hyviä sooloja ja muutenkin hyvän kuuloista soittoa, vaikka covereitahan ne kyllä on.. en minä halua mitenkään muuten hammetin soittoa oikeastaan kommentoida kuin sanomalla, että tykkään kuunnella aika useaa kappaletta jossa hammett soittaa. Kyllä munkin mielestä Metallicalla on hyviä kappaleita eikä kukaan muu luultavasti sopisi Metallicaan yhtä hyvin kuin Kirkki, mutta saa kai sitä sanoa oman mielipiteensä. Ja Franco Ferraria en edes pidä henkilökohtaisesti kitaristina. Sen tilurävellykset ei mene yleensä edes oikeassa sävellajissa. |
Sammakko 25.08.2003 16:23:36 (muokattu 25.08.2003 16:25:58) | |
---|
Muskotti näin joulun alla; unohdetaan menneet, ollaan kavereita :) Okei Kyllähän sä hyvää(kin) musaa kuuntelet kuten jimi ja eerikit Oksetti, Paskatti ja Muskotti... Tsekatkaa uus omakuva!!!!!! |
Gypsy 25.08.2003 16:27:18 | |
---|
mutta saa kai sitä sanoa oman mielipiteensä. Ei, Muusikoiden.netissä ei koskaan saa sanoo mielipidettä |
PoLFus 25.08.2003 17:51:21 | |
---|
Okei Kyllähän sä hyvää(kin) musaa kuuntelet kuten jimi ja eerikit hyvä...aina välilllä vähän kyrvähtää ja nöin. hyvä homma, kitaristi :) ~ why everybody always pickin' on me? ~ |
Vestu 25.08.2003 21:26:25 | |
---|
tähän väliin voisin todeta että Kirk Hemmet (heh) ja Yngwie Malms-TEEN (heheh) Like father like scum |
Hammer Of The Gods 25.08.2003 21:37:58 | |
---|
tähän väliin voisin todeta että Kirk Hemmet (heh) ja Yngwie Malms-TEEN (heheh) Jätkä on tulessa... ;) Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Keppi 26.08.2003 07:39:13 | |
---|
no on se sekin väärin ajattelua, että yleisömäärä olisi soittotaidon mitta. No on niin...mutta jos ruvetaan nyt ihan tällelinjalle, ni monet täälläkin ois sitä mieltä, ett maailman kovin kitaristi pitäis olla Steve Vai ja bändi vaikka Dream Theater...siis jos puhutaan vaikka jostain lehden äänestyksestä. Eli katsotaan lähinnä sitä teknistä osaamista. Totuus on kuitenkin se, ett maailmasta löytyy niin paljon kovempia tekijöitä, kun noi. Sellasia myös, josta me ei olla edes kuultu ikinä mitään. Jotain studiokitaristeja, jotka vetää varmasti aivan samat venkutukset, ku joku Steve Vai...ja paljon muuta. Eli loppuenlopuks homma on aivan yhtä pyllyllään, kun että jossain Suosikin..."Maailman paras kitaristi" -änestyksessä on ykkönen vaikka Kurt Cobain, eikä Steve Vai. Sen takia tollaset vertaukset on äärimmäisen huonoja. En minä ainakaan tiedä, kuka voisi olla maailman paras kitaristi ja toisaalta...mitä minä sillä tiedolla tekisinkään?!;) Juuup! |
kid ego 26.08.2003 13:48:41 | |
---|
Älkäämme tuoko taas esille näitä kamalia yleisöäänestyksiä kitaristien paremmuudesta. Oksettaa. Do you really want to funk with me? Hirvi on petoeläin. |
Hammettista kommentoin vain sen takia, koska ei se ole metallin puolella mikään virtuoosi. Jokainen joka on soittanut 3-5 vuotta soittaa Metallican soolot, vaikka sormi persereiässä. ...en osaa, olen soittanut varmaan yli kymmenen vuotta, välillä aktiivisemmin ja välillä taas ei... Ynkän Biisejäkin olen tahkonnut vuosia ja edelleen tökkii kestää Ynkän mukana esim. I´m the Vikingia mukana soittaessa jos sen yrittää tehdä räpeltämättä, kuten viimeksi eilen...et silleen. No, nää jutut näistä ihmisten ja Hammetin soittotaidoista pitäs varmaan aina ohittaa nauraen. ...tarkoitus oli kai kärjistää? :) ...vai onkohan sitä tosiaan itse niin hidas kehittymään... Life is a bummer baby. |
drvulter 11.12.2003 14:54:39 | |
---|
Olis saanu ottaa Eric Claptonin tähän ryhmään Maapallo, hallitsematon |