Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mesa Mark III
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Dr. Muff
03.12.2003 23:42:14 (muokattu 04.12.2003 00:00:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarttisin vähän tehokkaamman vahvarin. Hyvät heleät puhtaat pitäisi olla ja aika rankat säröt pitäis lähteä. Mesa linjalla tekis mieli pysyä, jos vaan rahat riittää.
 
Oliskos esim tosta mark III:sta johonkin? Tai vaikkapa DC-3? Jos jollain on kokemuksia niin otetaan kiitollisena vastaan. Mikä on tollaisen vahvistimen käypä hinta?
 
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin.
 
Wanted: Rumpali
Dr. Muff
04.12.2003 20:34:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ylös!
 
Mites olis MKIIB? Fyrkkaa olis ehkä tonnin verran. Irtoiskohan sillä jo jotain kivaa?
 
Tarjouksiakin saapi tehdä :)
 
Wanted: Rumpali
askomiko
04.12.2003 22:14:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Testaamaan vaan ankarasti. Näkemättäkuulematta ei noita pidä ostaa, sen verran kummallinen laite on MarkIII. Tykkäsin Studio22:n säröstä paljon enemmän, ja markIII oli pettymys kun luulin että se on samanlainen mutta isompiääninen.
RjW
04.12.2003 22:16:13 (muokattu 04.12.2003 22:21:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mark IIB:tä ei taida juurikaan olla liikeneessä, ja ainakin hinta lienee paljon III:sta korkeammalla. Itse voin suositella Mark III:sta lämpimästi. Tonnilla pitäisi kyllä irrota sellaisen.
 
EDIT: Niin tosiaan, kuten askomiko sanoi saattaa Mark III olla vähän hankalakäyttöinen ja sounditkaan eivät ole ihan perusboogieta, eli tutustua kannattaa ennenkuin ostoa suunnittelee. Itse kuitenkin tykkään paljon.
 
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Dr. Muff
04.12.2003 22:36:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mark IIB:tä ei taida juurikaan olla liikeneessä, ja ainakin hinta lienee paljon III:sta korkeammalla. Itse voin suositella Mark III:sta lämpimästi. Tonnilla pitäisi kyllä irrota sellaisen.
 
Oulussa olisi myynnissä yksi MKIIB. Ei sen kauempana, onneks :)
 
Askomiko: Mikä sitä DC-3:sta vaivaa? Pelkkää ylistystä sai osakseen harm-centraalissa. Missä muuten ollaan kovin kriittisiä ;)
 
Semmonen tuntuma olis että noita mesoja liikkuu käytettynä tosi vähän, vertaileminen jää laihaksi.
 
Wanted: Rumpali
Perza
04.12.2003 22:42:46 (muokattu 04.12.2003 22:44:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juup. Itse omistin vielä jokin aika sitte Mark III:n ja sen verran hyvin opin laitteen tunteen, et siitä ei niin vaan saa sellasii rouheita säröjä. Lead kanava siinä on aika mieto jopa täpöllä, mut siihen ku törkkää vaikka DS-1 tai SD-1 ni oi että on makia.
 
Nyt mulla on Nomad45 ja se on aivan uskomattoman hyvä. Noista muista malleista en niin tiedä ku sen vähän mitä oon kokeillu Maverickia ja Roket 40/40 eli ei auta ku kokeilla ankarasti.
 
Niin joo sitä vielä, että olihan se Mark III aivan sika hyvä, mut niinku joku sano aika hankala käyttää ja ei niin Boogiemainen
 
Turhaa
RjW
04.12.2003 22:45:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole koskaan testannut tuota Mark IIB:tä, mutta sitähän pidetään yleisesti(?) Mark-sarjan parhaana soundelitaan. Varmasti hyvä hankinta jos sopuhintaan saa. Ja onhan esim. Metallica osoittanut että aika hyvät metallisoundit pelillä saa aikaan.
 
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
BlackD
04.12.2003 23:42:46 (muokattu 04.12.2003 23:49:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole koskaan testannut tuota Mark IIB:tä, mutta sitähän pidetään yleisesti(?) Mark-sarjan parhaana soundelitaan. Varmasti hyvä hankinta jos sopuhintaan saa. Ja onhan esim. Metallica osoittanut että aika hyvät metallisoundit pelillä saa aikaan.
 
Eipäs niin. Mesan Mark IIC+:aa pidetään parhaana, ja tällä pelillä myös Metallica soittelee. Mark IIB on miedompi laite, mutta lienee ihan toimiva peli sekin.
 
EDIT: Tässä kiinnostuneille luettavaa: http://home.earthlink.net/~ayan/history.htm
 
askomiko
05.12.2003 01:15:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Askomiko: Mikä sitä DC-3:sta vaivaa? Pelkkää ylistystä sai osakseen harm-centraalissa. Missä muuten ollaan kovin kriittisiä ;)
 
Emmää oo koskaan DC-3:aa nähnytkään. Enkä oo koskaan haukkujakaan harmonycentraalissa nähny.. Paitsi tietty joka laitteessa aina se satunnainen "ihan paska".
RjW
05.12.2003 01:23:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipäs niin. Mesan Mark IIC+:aa pidetään parhaana, ja tällä pelillä myös Metallica soittelee. Mark IIB on miedompi laite, mutta lienee ihan toimiva peli sekin.
 
EDIT: Tässä kiinnostuneille luettavaa: http://home.earthlink.net/~ayan/history.htm

 
Joo, sori eli tuota IIC+ itse asiassa itsekin tarkoitin, en B:tä. Pitäisi ensin tarkistaa mistä puhuu kun muisti on näin huono. Tuo linkissä oleva juttukin oli kyllä tuttu.
 
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Dr. Muff
11.12.2003 03:15:38 (muokattu 11.12.2003 09:21:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmää oo koskaan DC-3:aa nähnytkään. Enkä oo koskaan haukkujakaan harmonycentraalissa nähny.. Paitsi tietty joka laitteessa aina se satunnainen "ihan paska".
 
Sepäs se´. Tänään, noh, eilen kävin oikeastaan kaikki Tampereen vaffarit koeponnistamassa. Paitti Engl Screamerin, kun sitä ei ole hyllyssä kun kaikki viedään käsisyä.
 
Mark III:n testasin ja voi vittu että oli paskat soundit. Ei suatana.
 
Peaveyn 5150 nuppi potkis ihan vitusti, ei siinä mitään. Ja aika halpakin oli jotain verran yli tonnin 4X12 kaapin kanssa. Mutta vitut mä sellasta ostele ku kotonakin pitäis soittaa.
 
Soigo Engl Screamer yhtä hyvin ja yhtä hiljaa kun 5150 120W nuppi 4x12" kaapilla. Syytä olis muuten rupeen vitusti harmitteleen että rupesin myymään mun pikku Mesaa missä on parhaat soundit mitä olen soittanut pitkään aikaan, tai oigeastaan goskaan.
 
Myykää mulle ja Screamer!
PuNkKi
11.12.2003 03:56:45 (muokattu 11.12.2003 04:03:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äh.. ei mitää screamereita.. hankit vaan suosiolla 5150 niin
ei tarvitse välttämättä enään koskaan vaihtaa vahvistinta..
vielä kun hankit sen II-mallin.. :)
kyllä 5150 kotonakin soittaa, itsekkin soittelen kerrostalossa
5150 nupilla.. onhan se ehkä hieman raju vehje kotisoittoon
mutta on ainakin kunnon soundit..
 
tai sitten jos engl:iä katot.. ni koita edes powerball :)
siinä vaiheessa unohtuu muut..
 
tosin huhujen mukaan 5150 on tällä hetkellä hieman hankala saada.
itse olin hommaamassa tuolle I:selle kaveriksi II-mallia.
mutta eihän niitä missään kuulemma ole.. :(
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Dr. Muff
11.12.2003 11:39:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

äh.. ei mitää screamereita.. hankit vaan suosiolla 5150 niin
ei tarvitse välttämättä enään koskaan vaihtaa vahvistinta..
vielä kun hankit sen II-mallin.. :)

 
MIkäs Englissä mättää?
 
Myykää mulle ja Screamer!
askomiko
11.12.2003 12:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie oon huikeat kolme kertaa soittanut 5150:lla, ja aina inhonnut sitä tirinää. Screamerista sen sijaan tykkäsin niin paljon että möin rectoverpin poijes ja otin screamerin tilalle.
 
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Dr. Muff
11.12.2003 13:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie oon huikeat kolme kertaa soittanut 5150:lla, ja aina inhonnut sitä tirinää. Screamerista sen sijaan tykkäsin niin paljon että möin rectoverpin poijes ja otin screamerin tilalle.
 
Ihan simohyvältä noi sun klipit kuullostaa samoin kyllä ne recto pätkät.
 
Ostikko Englisi uutena?
 
Myykää mulle ja Screamer!
askomiko
11.12.2003 13:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ku saksasta käytettynä. Tässä on vähän jotain pientä häikkää, mutta bittu, olkoon. (Ei o rahaa korjatakaan..) Enemmän tykkään tämän soundeista kuin rectoverpistä. Ja hintahan on aika eri luokkaa.
 
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
RjW
11.12.2003 13:08:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mark III:n testasin ja voi vittu että oli paskat soundit. Ei suatana.
 
Peaveyn 5150 nuppi potkis ihan vitusti, ei siinä mitään.

 
Minä olen taas 100% erimieltä tuosta. 5150 on aikamoista surinaa. Noita Englejä on kyllä nyt kehuttu niin paljon että pakko kai niihin on tutustua. Ja ainakin ulkonäön ja nimen perusteella kiinnostaisi tuo Ashdownin Fallen Angel, onko kukaan päässyt testaamaan missään?
 
"If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last"
Dr. Muff
11.12.2003 13:18:21 (muokattu 11.12.2003 13:20:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ku saksasta käytettynä. Tässä on vähän jotain pientä häikkää, mutta bittu, olkoon. (Ei o rahaa korjatakaan..) Enemmän tykkään tämän soundeista kuin rectoverpistä. Ja hintahan on aika eri luokkaa.
 
Eipä toi uutenakaan mahdottoman kallis ole. Ton laitteen kestävyys on ainakin meikäläiselle arvoitus. Ilmeisesti aika kiirellä noita tekevät, mahtaakohan se näkyä laadussa.
 
Noissa klipeissä on vähän jotain häröääniä kanavia vaihdellessa. Vai onko? Jos vaan viitsit tehä lisää äänipätkiä niin mä ainakin jaksan kuunnella.
 
Minä olen taas 100% erimieltä tuosta. 5150 on aikamoista surinaa.
 
Noh, voi olla että pitemmän päälle mieli muuttuisi mut ei se noin pikatestin perusteella pahalta kuullostanu.
 
Myykää mulle ja Screamer!
PuNkKi
11.12.2003 13:42:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MIkäs Englissä mättää?
 
ei kai siinä sen kummemmin mikään..
mut screameri nyt on vaan.. semmonen et ei kiitos.. :)
varsinkin kun testasi sen jälkeen fireball:in
ja sen jälkeen blackmoren ja sit powerball:in..
niin powerin jälkeen sreamer ei kuulostanu enään
yhtään miltään.. tai jos kuulostikin niin aika kuivalta.
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
PuNkKi
11.12.2003 13:44:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä toi uutenakaan mahdottoman kallis ole. Ton laitteen kestävyys on ainakin meikäläiselle arvoitus. Ilmeisesti aika kiirellä noita tekevät, mahtaakohan se näkyä laadussa.
 
mahtaa kyllä... ainakin aikasemmin kun mulla oli
powerball testissä.. niin johan siellä oli 2 namiskaa samantien
rikki... toisessa oli ainaoastaan juotos irronnut..
toisen syytä ei vieläkään ole saatu selville.. ihme homma
noinkin kalliissa vehkeessä.
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «