Nyt tarvitsisin nopeasti apua! Nimittäin Triton LE:täni pitäisi käyttää huollossa, mutta en oikein tiedä mihin ottaa yhteyttä? Olen googlettanut tässä jo jonkun aikaa ja olin aivan varma, että Korg huolto on olemassa(?). Onko tietoa paljonko huolto noin suurin piirtein kustantaa, tuntiliksa vai riippuuko viasta? Mulla on siis bendi paskana, joku jousi katkennut laitteen sisällä eli ei ole minkäänlaista vastusta. Tämä tapahtui siis eilen, kuljetuksessa. Pahoittelen puutteellista termistön tietämystäni (olen nainen). Toivon pikaista vastausta! |
Windreaper 17.01.2007 02:32:28 (muokattu 17.01.2007 02:43:13) | |
---|
Onnistuisiko joltain tutulta laitteen avaaminen ja tilanteen tarkistaminen? Ei ole oikeasti iso homma ja mitään ei välttämättä ole edes rikki. Vaikka jousi olisikin poikki, en veisi laitetta huoltoon noin pienen vian takia (pelkkä laitteen avaaminen voi maksaa useamman kympin), vaan pistäisin vaikka kaverin korjaamaan. Korg ostaa Suomen huoltopalvelut kolmannelta osapuolelta. Kannattaa kysyä EM Nordicilta, mikä firma hommaa tällä hetkellä hoitaa. Mulla on näköjään kännyssä jonkun Korgin tuotepäällikön numero, mutta ei yhtään muistikuvaa miltä vuodelta se on. Laita vaikka pikaviestiä, jos et saa ketään langan päähän. |
Titares 17.01.2007 07:23:43 | |
---|
|
Haipuma 17.01.2007 08:32:48 | |
---|
Eikös tästä korjaamoista voisi vihdoin tehdä pysyvää aihetta kun vähän väliä tarvitaan tietoa korjaajista? Yritin jo muutama aika sitten ehdottaa.. "Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista."
-Ravintelissa kuultuja |
JPQ 17.01.2007 12:01:22 | |
---|
Menee ehkä asian viereen mutta kuka tuo korgit maahan nykyään ? vai onko se posti ja paketti lähtee thomannilta.:) |
Skyfall666 17.01.2007 14:26:50 | |
---|
Jep, pysyväksi ehdottelisin itsekin! |
Titares 17.01.2007 18:58:14 (muokattu 17.01.2007 18:58:53) | |
---|
|
Tukkajumalatar 18.01.2007 00:22:19 | |
---|
Kiitoksia vastauksista, kyllä mä taidan sittenkin laittaa kaverin ensin asialle. Itse asiassa se yritti jo aiemmin, mutta ei sitten "uskaltanutkaan" avata laitosta - ymmärrän hyvin. Thomannista - Itse en ole koskaan sieltä mitään tilannut, sivuilla käynyt muuten vaan. Oma peli ostettu St. Paul's Soundista aikoinaan. |