Aihe: thomannista
1 2
simosiili
09.12.2003 14:04:40
Kuukausi kesti..sit olin jo aika tuohtunu, mutta tänää tuli olvi rekka pihaan, ja kas kummaa sieltä se tuli..ja ehjänä..kaikki kamat..en kyl suosittele sinäänsä tota, siin joutuu tekee liikaa mun mielest hommia..ja tilausaikakin venyy..se aluks piti olla korkeintaan 2 vk..
sterbo
09.12.2003 15:01:09
en kyl suosittele sinäänsä tota, siin joutuu tekee liikaa mun mielest hommia

En kyllä itse ole joutunut tekemään "liikaa hommia" tilauksen eteen, ja oon tilannu t-kaupasta jo kolme kertaa. Enkä ole pettynyt vielä kertaakaan, yleensähän tavaran toimitus myöhästyy sen takia , että sitä tavaraa vaan ei satu olemaan varastossa sillä hetkellä
"Vittu me mitään Paranoidia soiteta"
PekkaM
09.12.2003 15:07:34
Viisi tilausta takana ja aina tullut se mitä piti ja nopeasti.
Osta JEM77BFP!
HulluSimo
09.12.2003 15:33:42
Ekan kerran tilasin ja kaikki kamat tuli alle kahdessa viikossa.
...or still alive! Katsokaa wanted!
Miikathebest
09.12.2003 15:50:18

ja haulla löytyy sitten tästä asiasta paljon kokemuksia, jos ketä kiinnostaa... hauhau
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It
saastari
09.12.2003 19:48:59
Tilasin reilu viikko sitten juniorille kitarakamppeita jouluksi, ja tsekkasin vielä saksankielisiltä sivuilta varmuudeksi saatavuuden. Kaikki piti olla varastossa ja sitä myöten OK. Tilauksessa ei ollut mitään erikoisia malleja, vaan ihan vakiokamaa. Kiitokset tilauksesta ja tilausvahvistusmaili tulivat sukkelaan. Siihenpä sukkeluus sitten lopahti. Viikkoon ei kuulunut mitään, vaikka mailissa luvattiin, että jos jotakin viivytystä ilmenee he ottavat heti yhteyttä. Tiedustelinpa sitten, mitä tilaukselle kuuluu. Ja YLLÄTYS YLLÄTYS! Kitara, jonka piti olla varastossa on loppu, eikä T-kauppiaalla ole harmainta aavistustakaan milloin saavat lisää. Taitaapi olla koko Saksanmaalla Squierit loppuunmyyty.
Opettavainen kokemus isukille, mutta suht katkera juniorille
Sakkesetä
Nazareth
09.12.2003 20:14:28 (muokattu 09.12.2003 20:15:07)
Tilasin reilu viikko sitten juniorille kitarakamppeita jouluksi, ja tsekkasin vielä saksankielisiltä sivuilta varmuudeksi saatavuuden. Kaikki piti olla varastossa ja sitä myöten OK. Tilauksessa ei ollut mitään erikoisia malleja, vaan ihan vakiokamaa. Kiitokset tilauksesta ja tilausvahvistusmaili tulivat sukkelaan. Siihenpä sukkeluus sitten lopahti. Viikkoon ei kuulunut mitään, vaikka mailissa luvattiin, että jos jotakin viivytystä ilmenee he ottavat heti yhteyttä. Tiedustelinpa sitten, mitä tilaukselle kuuluu. Ja YLLÄTYS YLLÄTYS! Kitara, jonka piti olla varastossa on loppu, eikä T-kauppiaalla ole harmainta aavistustakaan milloin saavat lisää. Taitaapi olla koko Saksanmaalla Squierit loppuunmyyty.
Opettavainen kokemus isukille, mutta suht katkera juniorille

mullakin oli sama juttu kesällä ku olin neljän viikon reissussa Vironmaalla ja viimosen viikon puolivälissä kävin tilaamassa sieltä(EDIT: Thomannilta) Behringer V-amp2:n. siitä ei kuulunut mitään puoleentoista viikkoon joten otin yhteyttä sanoivat että kesäloman takia vähän kiirusta. muulloin kun olen sieltä tilannut kamaa on tullut suht sukkelaan
Jos uskonto on oopiumia kansalle, ihmiset ovat vaihtaneet miedompiin.
klapiton
09.12.2003 20:24:28
Oon tilannut Thomannilta kitaroita yms.-------Ei valittamista
Listen
11.12.2003 11:36:00
Olen tilannut muutaman kerran, itsekseni ja porukalla. Ei valittamista (kop kop, huonoista kokemuksistahan kuulee kirjoituksia aika ajoin).

Viimeisin paketti: 26.11. tilasin, 1.12. tuli ilmoitus kännykkään ja sähköpostiin että paketti on lähtenyt, 9.11. hain paketin postista . Kaikki oli mukana. Paitsi Harley Benton Straton vibrakampi - luulisi sellaisen kuuluvan mukaan. Just pistin asiasta sähköpostia, yleensä ovat vastanneet nopeasti kysymyksiin.
JuSu
11.12.2003 11:38:34
Viimeisin paketti:
26.11. tilasin,
1.12. tuli ilmoitus kännykkään ja sähköpostiin että paketti on lähtenyt,
9.11. hain paketin postista

Aika on ympyrä?

=)

JuSu
Räkki- ja midirompetta myytävänä, katso Torilta!
Vilhelmus
11.12.2003 11:39:23

Hoho.
Paluu tulevaisuuteen.
Ihan kuin Danny nuorena, paitsi ettet tarvi olkatoppauksia (-Steelin)
Burning Winter The Coveralls
Hammer Of The Gods
11.12.2003 12:01:43
Aina kun lukee näitä Thomannia käsitteleviä threadeja, niin tulee mieleen, että on varmasti paljon matalampi kynnys aloittaa tällainen keskustelu, jos Thomann on sössinyt jotakin, kuin jos kaikki on mennyt niinkuin kuuluukin!? Jos näitä t-kauppa keskusteluja plärää, niin lähestulkoon jokainen on aloitettu syystä että Thomann on kämmännyt jotakin. Siitä saa väärän kuvan, että "kaikki jotka tilaa Thomannilta joutuvat odottelemaan ja saavat paskaa kamaa jne...!" Eihän se kuitenkaan näin ole, suurin osa niistä jotka ovat saaneet hyvää palvelua vain ovat osallistumasta keskusteluun.
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Lonesome
11.12.2003 12:58:18
saa väärän kuvan, että "kaikki jotka tilaa Thomannilta joutuvat odottelemaan ja saavat paskaa kamaa jne...!" Eihän se kuitenkaan näin ole, suurin osa niistä jotka ovat saaneet hyvää palvelua vain ovat osallistumasta keskusteluun.

Just näin. Taas tuli maanantaina pari pakettia ja yhteensä taitaa olla neljäs toimitus onnistuneesti. Aina on parantamisen varaa, eikä se hintatasokaan absoluuttisen edullinen ole, mutta harvoinhan sitä suomalainen edes kehumaan rupeaa, vaikka olisi aihetta...

Itse aloitin keskustelun viime syyskuussa, kun tuo Kölnin Music Store osoittautui aivan erilaisia menettelytapoja käyttäväksi kuin Thomann. Tuskin olisin aktiivisesti aloittanut kirjoittamaan, jos ko. tilaus olisi tullut T-kaupan tyyliin asiallisesti infottuna postiin.

Sitten on tämä filosofis-moraalinen keskustelu erikseen. Eli suosiako Lapin polttajia kurjistuvan lähikauppiaan kustannuksella vai ei...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
askomiko
11.12.2003 13:08:01
Suomalainen vintagesananlasku:
"Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas."
Saako naapurin tontille rakentaa, terveisin nimim. "rakensinko turhaan".
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Groove Man
11.12.2003 15:28:48
Aika on ympyrä?

=)

JuSu

Ei ei, kun posti vaan hiukan kesti:

26.11.2002 tilasin,
1.12.2002 tuli ilmoitus kännykkään ja sähköpostiin että paketti on lähtenyt,
9.11.2003 hain paketin postista

Kumma kuluttaja, jos ei pienelle viiveelle ymmärrys riitä.
8-)
Listen
12.12.2003 12:48:20
Lisäys aiempaan kirjoitukseeni:

Pistin tosiaan eilen mailia Thomannille puuttuneesta vibrakammesta. Äsken tuli vastaus (olisi varmaan tullut jo eilen, mutta tiedustelin samalla yhtä toista juttua): "Pahoittelen kammen puuttumista, voitko antaa asiakasnumerosi tai koko nimesi osoitetietoineen niin lähetän kammen perästä." Tätä voisi nimittää vaikka palveluksi.

Ja minähän en tee kirjoitusvirheiät!
simosiili
17.03.2004 18:54:48
Ei ei, kun posti vaan hiukan kesti:

26.11.2002 tilasin,
1.12.2002 tuli ilmoitus kännykkään ja sähköpostiin että paketti on lähtenyt,
9.11.2003 hain paketin postista

Kumma kuluttaja, jos ei pienelle viiveelle ymmärrys riitä.
8-)

vuos. .:D
BlackD
17.03.2004 19:04:39
Lisäys aiempaan kirjoitukseeni:

Pistin tosiaan eilen mailia Thomannille puuttuneesta vibrakammesta. Äsken tuli vastaus (olisi varmaan tullut jo eilen, mutta tiedustelin samalla yhtä toista juttua): "Pahoittelen kammen puuttumista, voitko antaa asiakasnumerosi tai koko nimesi osoitetietoineen niin lähetän kammen perästä." Tätä voisi nimittää vaikka palveluksi.

Ja minähän en tee kirjoitusvirheiät!

Tähänpä onkin kiva kertoilla omia kokemuksiani, nyt on tilauksesta puuttuneita roippeita odoteltu kaks ja puoli viikkoa. Tilauksesta, joka viivästyi yli kaksi viikkoa normaalista kahdesta viikosta, koska 1. tavaraa ei ollut varastossa, eikä siitä kerrottu minulle, vaikka erikseen pyysin ja 2. varaston saksasivarit hukkasivat paketin lähettämöön, eikä sitä olis kukaan löytäny ellen olis lähettänyt sadatta valituspostia.

Noh, eipä siinä kaikki. Syntikkalaukku oli väärän kokoinen, vaikka mallimerkinnän mukaan tekivät ja yksi muistikortti viallinen. Nyt tässä odotellaan uutta muistikorttia ja laukusta rahoja takaisin. Ja tietenkin niitä puuttuneita pikkuroippeita.. Hienointa tässä on se, että kukaan ei kertonut missään vaiheessa minulle mitään, vaan kaiken sain selville vasta kun itse kyselin perään kun tavaraa ei kuulunut. Asiakaspalvelua, sanon minä..
wizard86
17.03.2004 19:13:46
Tilasin täs toissa viikolla thomanilta: Les paulin laukun, Kitaralle nahkaisen hihnan 6,4cm leveä maksoi 9,50€, 2 kielipakettia ja hihnalukot. Muuten olin tyytyväinen mutta ton nahkaisen remmin sijasta sain harley bentonin halvan ja paskan hihnan..toimitus ajassa ei ollut yhtään moittimista, tilasin 1.3.2004 ja tuli 8.3.2004..Kaveri tilas kans joskus helmikuun lopussa tai nyt maaliskuun alussa..pari viikkoa kului ja kossi soitti(tai lähetti spostia) thomanille ja kysyi että missä mennään?? sieltä sanottiin että lähetetään maaliskuun lopulla..
Albert järvinen on jumala...8}
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)