Aihe: Kyllä vetää nuori tyttö komeesti.
1 2
mannerheim666
05.01.2007 16:43:27 (muokattu 05.01.2007 16:45:30)
Meikä joskus aikoinaan skidinä pistettiin yksikseni istuun kirkossa opettajan viereen eroon kavereistani, kun olin häirikkö... Rupesin sitten itteksi siinä opettajan vieressä laulamaan innoissani, tarkoitus oli kostaa sille tietysti. Opettaja sanoi että jos tuollain vetäisit koulussakin, että koko aikaa pelleilisi niin saisit kympin musiikista ja uhkaili pistää päätösjuhliin laulamaan...argh mikä floppi. Äitee kun kysyi mites sä nyt niin rupesin laulamaan. Vastasin etttä ei ollut muutakaan tekemistä nolona. Toivottavasti motiivit ois nyt vähä paremmat nykyään. Toisaalta vois mennä vähäksi aikaa lauleskeleen kun ei ole muutakaan tekemistä--->
fifi
05.01.2007 23:57:11

Meikä joskus aikoinaan skidinä pistettiin yksikseni istuun kirkossa opettajan viereen eroon kavereistani, kun olin häirikkö... Rupesin sitten itteksi siinä opettajan vieressä laulamaan innoissani, tarkoitus oli kostaa sille tietysti. Opettaja sanoi että jos tuollain vetäisit koulussakin, että koko aikaa pelleilisi niin saisit kympin musiikista ja uhkaili pistää päätösjuhliin laulamaan...argh mikä floppi. Äitee kun kysyi mites sä nyt niin rupesin laulamaan. Vastasin etttä ei ollut muutakaan tekemistä nolona. Toivottavasti motiivit ois nyt vähä paremmat nykyään. Toisaalta vois mennä vähäksi aikaa lauleskeleen kun ei ole muutakaan tekemistä--->

Hih, olen kuullut joskus tarinan, kuinka joku oli kirkossa kuunnellut takanaan soivaa mahtavan kuuloista ääntä. Oli sitten aikansa ihmetellyt, ja lopulta kääntynyt katsomaan, että kuka kumma noin komiasti laulelee... Hynnisen Jormahan se siinä oli vedellyt täysin palkein! :)
Ad surdas auras canere
Hotsausage
19.02.2007 23:46:40
Offtopiccii heitän, mutta eikös tuossa videossa yksi tuomareista ollut itse David Hasselhoff tai ainakin identtinen klooni? =)
upulea
24.02.2007 19:43:18
Noi veti ihan simohyvin! Yliupeeta... heh.

Itsekin olisin halunnut pienenä jonnekin esiintymään. Sain mä sit laulaa päiväkodissa "Tuiki tuiki tähtönen". Irtos siitä jopa kehuja... heh. Siinä onkin suurin musiikillinen saavutukseni tähän mennessä. :) eikä kukaan tullut hameesta valittamaan
http://i48.photobucket.com/albums/f234/Becclescake/bunnies.gif
laululintuinfluenssa
22.03.2007 15:10:59
Mulla ainaski tuli tosta eka linkissä olleesta 11-vuotiaasta tytöstä sellainen olo, että se ei oikeen ole vielä kehittänyt mitään omaa. Kaikki Dionne Warwickit ym. se on kyllä kuunnellu tarkkaan, ja niitähän se matki. Voi tietenki olla, että sekin johtuu ihan vaan nuoresta iästä tai jostain...emmätiiä. Mutta on kyllä hyvä pohja lähtee laulajan uralle tolla tytöllä...
möyssy
22.03.2007 16:05:20
Mulla ainaski tuli tosta eka linkissä olleesta 11-vuotiaasta tytöstä sellainen olo, että se ei oikeen ole vielä kehittänyt mitään omaa. Kaikki Dionne Warwickit ym. se on kyllä kuunnellu tarkkaan, ja niitähän se matki. Voi tietenki olla, että sekin johtuu ihan vaan nuoresta iästä tai jostain...emmätiiä. Mutta on kyllä hyvä pohja lähtee laulajan uralle tolla tytöllä...

Juu. Ehdoton huonouden merkkihän se on, jos ei JO tuohon ikään mennessä oo sitä täysin ''omaa'' juttua kehitelly.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)