Lesko 06.01.2007 11:10:43 | |
---|
Tuli otettua tossa viikko sitten vasempaan nänniin tappikoru. Sattu aika perhanasti mutta on kyllä sen arvonen. Parantuminen on on lähteny käyntiin ihan hyvin, tosin tekee aika kipeää vielä kun osuu johonkin, mutta se on vissiin ihan normaalia. Tunnen kanssa yhden ketä otti pari kolem vuotta sitten ja parantumisen jälkeen se meni ja tulehtui, sille kasvoi vähän ku tissi kun se oli täynnä mätää... hyihyi ku oli ilkeen näkönen, mutta nyt se taitaa olla jo parantunut. Mitä makso nänniläväri? "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
naitti 10.01.2007 12:09:57 | |
---|
Tunnen kanssa yhden ketä otti pari kolem vuotta sitten ja parantumisen jälkeen se meni ja tulehtui, sille kasvoi vähän ku tissi kun se oli täynnä mätää... hyihyi ku oli ilkeen näkönen, mutta nyt se taitaa olla jo parantunut. Mitä makso nänniläväri? Joo, mun yhellä kaverilla kävi kans samalla tavalla. Nyt ei tuu enää edes sitä mönjää eikä oo kovin arka, toivotaan että pysyy tässä kunnossa eikä pahene. Nänniläväri makso ainakin Oulun Igorsilla 40e tapilla ja 35e renkaalla. Ni! |
Chaka 11.01.2007 10:24:12 | |
---|
Toivon suuresti ettei noin tule tapahtumaan, siis ettei se tulehdu! itselläni kesti puolivuotta ennenku siitä luppui täysin sen mönjän tulo sisältä! Nyt tajusin sitten että miulla oli varmaankin väärät hoito-ohjeet, tai ainakaan ne eivät miun kohdalla toimineet kovinkaan hyvin! miulle sanottiin että se pitäisi puhdistaa puhdistusaineella kahdesti päivässä ja nyt kun yksi kaverini kävi kanssa ottamassa niin sillä oli täysin erilaiset ohjeet! Tsekkailin tuossa sitten eri lävistysliikkeiden hoito-ohjeita niin näyttävät poikeeavan melko paljon toisistaan. Kummallista. Rinnat rakkaudesta turvonneina |
Mimi 11.01.2007 13:15:07 | |
---|
Tsekkailin tuossa sitten eri lävistysliikkeiden hoito-ohjeita niin näyttävät poikeeavan melko paljon toisistaan. Kummallista. Tämän olen itsekin huomannut. On tavallaan muutama eri koulukunta: toiset suosittelee käyttämään septidiniä tms mietoa puhdistusainetta ensimmäiset viikot, toiset suosittelee huuhtelemaan pelkästään lämpimällä vedellä ja jotkut taas suosittelee, että käyttää suolaliuosta (merisuolaa+vettä) lävistysten puhdistamiseen. Itse olen lähinnä huuhtonut lämpimällä vedellä ja käyttänyt septidiniä sitten lisäksi. Noiden puhdistusaineiden kanssa kannattaa olla aika maltillinen, eikä käyttää ihan jatkuvasti. Ne kuivattaa ihoa käsittääkseni aika paljon. ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
Chaka 11.01.2007 13:59:15 | |
---|
Noiden puhdistusaineiden kanssa kannattaa olla aika maltillinen, eikä käyttää ihan jatkuvasti. Ne kuivattaa ihoa käsittääkseni aika paljon. Käsittääkseni vaarallisen paljonkin, ettei sitä saisi missäännimessä liikaa käyttää! Rinnat rakkaudesta turvonneina |
Lesko 11.01.2007 15:22:21 | |
---|
Käsittääkseni vaarallisen paljonkin, ettei sitä saisi missäännimessä liikaa käyttää! Puhtaalla vedellä, siis keitetyllä vedellä ennemmin, ei kraanavedellä mielellään! Sitten Amerikkalainen sääntö: 1) Älä käytä veden keittämiseen muovista kattilaa/kulhoa 2) Älä kaada kiehuvaa vettä lävistyksen päälle, vaan anna veden ensin jäähtyä, näin vältyt saamasta palovammoja! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
naitti 11.01.2007 17:55:55 | |
---|
Tämän olen itsekin huomannut. On tavallaan muutama eri koulukunta: toiset suosittelee käyttämään septidiniä tms mietoa puhdistusainetta ensimmäiset viikot, toiset suosittelee huuhtelemaan pelkästään lämpimällä vedellä ja jotkut taas suosittelee, että käyttää suolaliuosta (merisuolaa+vettä) lävistysten puhdistamiseen. Itse olen lähinnä huuhtonut lämpimällä vedellä ja käyttänyt septidiniä sitten lisäksi. Noiden puhdistusaineiden kanssa kannattaa olla aika maltillinen, eikä käyttää ihan jatkuvasti. Ne kuivattaa ihoa käsittääkseni aika paljon. Joo, vaihtelee kyllä nuo hoito-ohjeet aika hulluna. Nyt tuolla Igorsilla sanottiin että lämpimällä vedellä 1-2 kertaa päivässä ja suolavesiliuos kannattaa tehdä melkeempä joka päivä. Ja että hän ei suosittele puhdistusaineita oikeastaan ollenkaan. Ite hoidin noin tän nännin ja huulen tossa joskus monta vuotta sitten ja näköjään ihan hyvin toiminut. Outoa kyllä että vaihtelee ne ohjeet niin paljon. Ni! |
lapio 11.01.2007 22:25:13 | |
---|
Eikös tuo puhdistusaine myös tapa ihon omia ötöjä jotka ovat luonnollisia ihmisen elimistölle? Ainakin tuo ihon kuivuminen varmaan myös edesauttaa lävistysten uloskasvua? Itse olen huljutellut vaan juoksevalla vedellä näitä omia, sillä minä sain tällaiset ohjeet. Suolaliuos oli ohjeissa kyllä yhtenä vaihtoehtona, mutta enpä sitä käyttänyt. Hyvin parantui kulma tuolla vedelläkin. |
Chaka 11.01.2007 22:45:47 | |
---|
Eikös tuo puhdistusaine myös tapa ihon omia ötöjä jotka ovat luonnollisia ihmisen elimistölle juuri tämä se paha onkin kun se tappaa ihmisille luonnollisia bakteereja! Rinnat rakkaudesta turvonneina |
JOO100 12.01.2007 22:44:20 | |
---|
Onko kokemusta korvareiän venytyksestä kellään? Että milloinka sen voisi aloittaa ja miten se homma toimii? Suoraan vaan isompi koru? Jöö |
noir 12.01.2007 23:11:41 | |
---|
Onko kokemusta korvareiän venytyksestä kellään? Että milloinka sen voisi aloittaa ja miten se homma toimii? Suoraan vaan isompi koru? 5-milliset oli tuossa kesällä. Käytin kolmen venytyssarven sarjaa, jossa oli 3-, 4-, ja 5-milliset sarvet. Siitä pienintä ensin hiljakseen sisään. Monet pistävät alkuun useamman tavallisen korun samaan reikään, että pääsee liikkeelle ja tuo 3-millinen oli itselleni ehkä turhan paksu ohuimmasta kohdastaan. Toki ihan vain isommallakin korulla voi edetä, mutta nuo sarvet ovat toimiva ratkaisu. Tuohon touhuun on suositeltu ainakin itselle 1mm per viikko venytystahdiksi, mutta taisin hosua ja korvat pääsivät repeämään ja repesivät vähän väliä uudestaan tarttuessaan vaatteisiin ja lakanoihin. Joillekin tosin sopii nopeampikin tahti. Syksyllä halusin kuitenkin tavalliset renkaat takaisin, joten otin venytykset pois. Ihan kokonaan ei ole vielä muutamassa kuukaudessa palautuneet, mutta eivät ole enää häiritsevän kokoiset. Kuulemma 8-milliset ainakin pitäisi palautua normaaleiksi, mutta tuo repeäminen varmasti vaikuttaa palautumiseen. Kuvia löytyy, muttei nyt. To err is human - to purr is feline. To mrr is tetsuo - to *pus* is noir. |
Venytyksistä itelläkin kokemusta vähäsen, nyt on 5mm "sarvet". Tietääkö kukaan saako näihin mahtumaan suoraan 6mm tunnelin vai pitäisikö ensiksi venyttää siihen 6mm ja sitten vasta tunnelit? Ja sitten jos muista lävistyksistä informoidaan, niin kulmassa on ollu vähänaikaa sitten, mutta kasvoi ulos joten otin tilalle bridgen :) middle = muna |
noir 16.01.2007 15:45:24 | |
---|
Venytyksistä itelläkin kokemusta vähäsen, nyt on 5mm "sarvet". Tietääkö kukaan saako näihin mahtumaan suoraan 6mm tunnelin vai pitäisikö ensiksi venyttää siihen 6mm ja sitten vasta tunnelit? Pitkäänkin olleet? Vastavenytetyt ei anna juurikaan ylimääräistä periksi, pidempään olleet kyllä. Jokatapauksessa venyttäisin itse kuuteen milliin ensin, ettei tarvitse runnoa. To err is human - to purr is feline. To mrr is tetsuo - to *pus* is noir. |
morgga 16.01.2007 15:47:47 | |
---|
kyllä nää vähän yli viikon on ollu. mutta joo, taidan eka hommata ne 6mm venytykset ja sitten vasta tunnelit. kiitoksia! middle = muna |
Lord Torment 17.01.2007 13:01:35 | |
---|
On smiley ja molemmissa korvissa yhdet. Toisessa korvassa musta spiraali ja toisessa sininen hevosenkenkä, molemmat piikki/kartiopäisiä. Kaikki kolme tyttöystävän tekemiä. Hyvin ja nopeasti ovat parantuneet, tosin korvat ovat vielä hiukan kosketukselle arat, lauantaina laitettiin :P |
Mirrinsane 17.01.2007 23:06:08 | |
---|
Pitkäänkin olleet? Vastavenytetyt ei anna juurikaan ylimääräistä periksi, pidempään olleet kyllä. Jokatapauksessa venyttäisin itse kuuteen milliin ensin, ettei tarvitse runnoa. Noir on oikeassa. Itse aikoinaan, kun kovareiät olivat vielä pienet, venytin kuudesta kahdeksaan milliin vuorokaudessa. Älkää tehkö ikinä niin, ei milloinkaan. kalamies#52 >-)))> |
Mirrinsane 17.01.2007 23:08:28 | |
---|
Käsittääkseni vaarallisen paljonkin, ettei sitä saisi missäännimessä liikaa käyttää! Ja niin, jos tuntuu ärtyvän, niin basibactia apteekista ja se on siinä. Ei kuivata, kun on voide ja lääkitsee. Ameriikasta tulleille, ei ärtyneeseen kieleen. kalamies#52 >-)))> |
jami87 19.01.2007 19:48:07 | |
---|
Jouduin ottamaan kielilävistyksen pois. En luultavastikaan ota uutta intin jälkeen. |
LumPuTar 20.01.2007 16:29:28 | |
---|
Venytyksistä itelläkin kokemusta vähäsen, nyt on 5mm "sarvet". Tietääkö kukaan saako näihin mahtumaan suoraan 6mm tunnelin vai pitäisikö ensiksi venyttää siihen 6mm ja sitten vasta tunnelit? Itelläni oli 4mm sarvet(oli ollu joku pariviikkoa) ja yritin tunkea 5mm tunnelia mutta ei onnistunut. Isomman sarven avulla sain 5mm tunnelin korvaani. Tilasin just eilen netistä 6mm tunnelit ja aloitin toista korvaa venyttelemään 2mm sarvella. Ei muuta kun ei anna periksi, huumori yllä ja eikun lisää paskaa housuun - Klunssila |
Mirrinsane 20.01.2007 17:04:27 | |
---|
Itelläni oli 4mm sarvet(oli ollu joku pariviikkoa) ja yritin tunkea 5mm tunnelia mutta ei onnistunut. Isomman sarven avulla sain 5mm tunnelin korvaani. Tilasin just eilen netistä 6mm tunnelit ja aloitin toista korvaa venyttelemään 2mm sarvella. Noissa tunneleissa ja plugeissa on kanssa se, että tarvii olla 1,5-2 milliä isompi reikä, kuin on kooksi ilmoitettu. Tämä ei tosin koske kierteellisiä/muutenvaan suoria tunneleita. kalamies#52 >-)))> |