Aihe: Banzai Musical Products - halpaa rojua
1 2 3 4 5
Akkaset
10.11.2005 17:38:35
Jos nyt halpoja kauppoja vertaillaan niin huomion arvoinen kauppa olisi myös www.guitarfetish.com

Samainen kauppa myy tavraa myös eBayssa.
Zeni
10.11.2005 18:03:52
Eipä nuo nyt paljoa eroa musikdingin hinnoista (?) Tosin tavaraa on enemmän. Ite tilasin juuri 70euron edestä sälää tuolta musikdingistä, saa nähdä koska tulee, maksettukin on jo...
gator
12.01.2007 12:47:06
Jatketaanpa vanhaan ketjuun. Tilasin viime viikon alussa Banzaista mm. pari faselia jne. Maksoin toimituksen heti ja nyt olen tässä odotellut edes vastausta mailiin herra Olaf Nobikselta.
Ei millään voi kyllä firmaa kenellekkään suositella vaikka halpa onkin. Tollasella huolimattomuudella/kiireisyydellä unohtuu varmasti kamaakin tilaajille postitella.
Order status on edelleenkin siis vaiting for payment hah.
Insane Kane
12.01.2007 13:07:42
Juu, itellä oli kans vähän ongelmia, kun tilaus vaan ootti ja ootti... Kuitenkin kaikki lopulta saapui ja halapaa ku hjelvata =)
Kyllä voin odottaa 1 viikon jos saan monta kymppiä halvemmalla tuollaista pikkurojua.. Ja vielä postikulutkin oli pienemmät ku Suomen kamaralla.
DIY päin v**tua =)
iani
12.01.2007 13:58:44
Itsekin tilasin lokakuussa tavaraa Banzailta. Tavarat tuli kolmessa erässä (postikulut vain yhdestä toimituksesta), eka erä kuukauden sisällä ja loppuja sai kysellä viikon välein. Viimeiset tulivat pari viikkoa sitten.
Olivat ainakin loppuvuodesta kiireellisen oloisia, kun kyselin omien kamojen toimituksesta. Kyselyihin vastattiin kyllä parin päivän viiveillä. Onneksi tilaamillani tavaroilla ei kuitenkaan ollut kiire.
javia
12.01.2007 14:13:08
Jep. tavara on halpaa, siksi kai lähinnä itse ainakin sieltä tilaan. Mutta joskus oon joutunu odottelee ihan kamalia aikoja, eivät vastaile mailiinkaan kun kyselee tavaroitten perään jne..., aina ne on jossain vaiheessa tullu. Ja melkein pääsääntöisesti, jos heillä on tavara hyllyssä on se kyllä nopeesti tullutkin...
Man With Bad Tone Laughs Alone!
Tympee Huttunen
12.01.2007 17:37:37
Joo, varautukaa odottamaan tilauksen saapumista. Homma toimii, mutta hitaasti.
Minä Rakenna itse pedaalisi Jau? Ostan: Virityskoneistot kitaralle, EMG-aktiivit. Tarjoa!
Fonisoul_
13.01.2007 00:01:13
Jeps, samaa mieltä edellisten kanssa. Eli tavara tulee ja halavalla, mutta pikku viiveellä.

Ai niin, kannattaa kirjautua palveluun sisään, että näkyy sivuilla ALV:lliset hinnat, eli Suomeen on hitusen kalliimpaa kuin Saksaan. No, halpaa silti.
Soul with a capital "S"...
Jebe-
13.01.2007 13:14:44
Joo, varautukaa odottamaan tilauksen saapumista. Homma toimii, mutta hitaasti.

Itse odottelen vielä elokuussa tilattuja tavaroita...
Tai siis tavarat tulivat, mutta kaikki kotelot (6 kpl) olivat vääriä. Banzailta käskettiin lähettämään kotelot takaisin ja näin tein. Jouduin itse maksamaan lähetyksen. Sen jälkeen ei olekaan kuulunut rahoja saatika koteloita takaisin. Muutaman sähköpostiviestin olen saanut kun olen vihoissani kysellyt tavaroiden perään. Vastauksena on tullut vain, että tavarat ovat lähteneet. Näinköhän on? Postilla harvemmin tapana kadottaa paketteja.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Dr. Muff
13.01.2007 18:41:48
Postilla harvemmin tapana kadottaa paketteja.

Harvinaista muttei mahdotonta. Äskettäin katosi matkalle tilaamani Crowther Hotcake.

Banzain asiakaspalvelu on huonoa. Kiireistä johtunee, muttei se ole riittävä syy. Palkatkoon lisää asiakaspalvelijoita. Pari kertaa olen tilannut ja ihan kohtuullisessa ajassa on tullut. Hieman hitaammin mitä esim Musikdingistä tai tubeampdoctorilta.
Jebe-
15.01.2007 15:34:35
Harvinaista muttei mahdotonta. Äskettäin katosi matkalle tilaamani Crowther Hotcake.

Katoamisella meinasin, että paketti häviää kokonaan eikä siitä ole tietoa mistä ollut menossa ja minne. Postilla kuitenkin toimii aika tarkasti nuo seurantapalvelut. Ainakin joku Suomen postin edustaja joskus taisi sanoa, ettei Suomen postilla olisi vuosiin hävinnyt paketteja jäljettömiin.
spyykko
16.01.2007 10:51:17

Katoamisella meinasin, että paketti häviää kokonaan eikä siitä ole tietoa mistä ollut menossa ja minne. Postilla kuitenkin toimii aika tarkasti nuo seurantapalvelut. Ainakin joku Suomen postin edustaja joskus taisi sanoa, ettei Suomen postilla olisi vuosiin hävinnyt paketteja jäljettömiin.

Etenkin KV kuljetuksissa kaikki tuntuu olevan mahdollista. Edellisessä duunipaikassani ihmeteltiin tapausta kun DHL oli hukannut jääkaappipakastimen kokoisen puulaatikon jonnekin Atlanttin yläpuolelle.

Siinä ei seurannat paljoa auta kun näkee että paketti on lähtenyt Englannista mutta ei ikinä saapunut Jenkkeihin.

Merikuljetukset ovat sitten asia erikseen, konttien tippuminen rahtilaivoista kun taitaa olla kovinkin yleistä.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Bee-äf
16.01.2007 13:30:10
bisnes on bisnes - jos ne parantaa asiakaspalvelua niin hintoja joutuu nostamaan. Jokainen voi ite valita, tilaako vähän kalliimmalla ja vikkelämmin vai säästääkö ja joutuu venttailemaan epämääräisen ajan.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
Jebe-
16.01.2007 18:19:23
Ei herra Olaf vastaile edelleenkään muuten mailiin. Ilmottais edes jotain. Typerää jättää vastaamatta maileihin. Varmasti lukee mailinsa kerran kahdessa viikossa.

Mulla sama ongelma. Viimeksi joskus kesän jälkeen vastanneet sähköpostikyselyihini missäköhän tavarani tai rahani mahtavat olla.
pjl
17.01.2007 07:26:30

Mulla sama ongelma. Viimeksi joskus kesän jälkeen vastanneet sähköpostikyselyihini missäköhän tavarani tai rahani mahtavat olla.

Itse suosin edelleen paikallista elektroniikkaputiikkia. Hinnoissa toki on vähän toivomisen varaa mutta tavaraa on ja sen saa heti mukaan... Erioisemmat kapistukset ovatkin sitten asia erikseen.
gator
17.01.2007 13:55:25 (muokattu 17.01.2007 13:56:11)
Minnekähän tuollaisesta touhusta vois valittaa. Alkaa v*****amaan jo ihan periaatteesta. Tilausta jaksais kyllä odottaa jos myyjä edes ilmoittaisi pitkittyneestä tilanteesta niinkuin normaaleilla ihmisillä tapana on.

Edit. Tai jos myyjä edes vastaisi yhteydenottoyrityksiin.
Dr. Muff
18.01.2007 09:26:39
bisnes on bisnes - jos ne parantaa asiakaspalvelua niin hintoja joutuu nostamaan. Jokainen voi ite valita, tilaako vähän kalliimmalla ja vikkelämmin vai säästääkö ja joutuu venttailemaan epämääräisen ajan.

Totta tämäkin. Banzain toiminta on ollut epämääräistä kun niiden kanssa olen tehnyt kauppaa muttei vastaan ole tullut mitään ihan kohtuutonta. Uskallan varmaan jatkossakin tilata tavaraa. Onkohan sitä mennyt itsekin pilalle netin myötä? Kaiken pitäisi tapahtua lyhyellä aikajänteellä. Tilatun tavaran pitäisi kolahtaa jo seuraavana päivänä luukusta, mielummin jo aikaisemmin. Palaa kiinni jos joku ei vastaa vartissa sähköpostiin :) Wah-hemmo Teese on muuten kova vastailemaan sähköpostiin. Jotain on tapahtunut jos ei puolessa tunnissa tule vastausta. Kerrankin jouduin odottamaan vastausta vähän toista vuorokautta niin muisti kovasti pahoitella koska on ollut niin kipeä ettei ole pystynyt vastaamaan sähköposteihin.
iani
18.01.2007 10:17:09
Jos olet lähettänyt mailia suoraan Olafille, niin ei ehkä vastaa.
Joko kokeilit Banzain sivulla olevaa HelpZonea josta Submit a Ticket -linkin kautta tekee valituksen (kannattaa laittaa tilauksen numero tai muut tilaukseen liittyvät tiedot mukaan). Auttoi ainakin omassa tapauksessa. Vastasivat joko samana päivänä tai parin päivän päästä.
gator
18.01.2007 12:54:28
Kumpaankin olen viestiä laittanut. Maltan kyllä tilauksia odotella eikä pidemmätkään toimitusajat haittaa jos informaatio kulkee. Tällainen touhu on jo pelkkää välinpitämättömyyttä ja sellaista en periaatteesta jaksa katsella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)