Sir Rotta 26.11.2003 18:55:54 | |
---|
Onko porukka nähny helsingin tai tampereen suunnalla sellasta pitemmän mallista mustaa talvitakkia jossa on karvahuppu/kauluksen. Jos niin missä ja millä hinnalla? Ai että tähänkin pitäisi jotain keksiä?!? Kuka helvetti luulee että minulla on ideoita loputtomiin, prkl! |
Via 27.11.2003 12:58:56 | |
---|
Onko porukka nähny helsingin tai tampereen suunnalla sellasta pitemmän mallista mustaa talvitakkia jossa on karvahuppu/kauluksen. Jos niin missä ja millä hinnalla? Sellaisiahan löytyy joka puolelta (ainakin naisille suunnattuja sellaisia), kiertele vain suurimpia kauppoja niin luulisi löytyvän... Oman rakkaimman talvitakkini löysin aikanaan kirppikseltä ja ihanampaa ei ole vielä vastaan kävellyt :) Ajattelinkin että jos siitä saisi kaavat piirrettyä ja tekisi samalla mallilla useampia kun on niiin loistava malli. Kun vaan jaksaisi ja ehtisi ommella... "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Via 27.11.2003 13:00:19 (muokattu 27.11.2003 13:00:28) | |
---|
Paitsi että sinä taidan kyllä olla miespuolinen? Noh, naisten takit voivat olla erittäin kuolattavia (ja erittäin anime) tietyntyylisten miesten päällä... ;) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
heavy 28.11.2003 15:47:30 | |
---|
eikös sterssmanne mainostanu just jotain ton tapasia takkeja i don't give a fuck if you hate me |
Pallisti 30.11.2003 23:23:28 | |
---|
Minä ostin omani stokkalta, mutta kyllähän niitä jokapaikka on pullollaan. |
mikko1 09.12.2003 19:40:09 | |
---|
ai niitä sellasia sutenööritakkeja? ne on ihan hienoja, mullekin kelpais sellanen. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Via 10.12.2003 11:50:57 | |
---|
ai niitä sellasia sutenööritakkeja? ne on ihan hienoja, mullekin kelpais sellanen. Sutenööritakki on vaan kokonaan karvaa, tai sellainen toimii paremmin sutenööritakkina. Sellainen mitä igor'sissa myydään. Mielellään vielä tummanpunaisena tai violettina ja sutenöörivaikutelma on täydellinen x) (mustana sellainen on ehkä vähäsen liian rock, mutta kyllä sekin paremman puutteessa sutenöörityylisenä toimii. Tosin rockimpi ehkä kuitenkin mun mielestä parempi) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
ltg 10.12.2003 14:51:18 | |
---|
Sutenööritakki on vaan kokonaan karvaa, tai sellainen toimii paremmin sutenööritakkina. Sellainen mitä igor'sissa myydään. Mielellään vielä tummanpunaisena tai violettina ja sutenöörivaikutelma on täydellinen x) (mustana sellainen on ehkä vähäsen liian rock, mutta kyllä sekin paremman puutteessa sutenöörityylisenä toimii. Tosin rockimpi ehkä kuitenkin mun mielestä parempi) Saako niitä mustana? En oo nähnyt kuin valkoisia. Jospa hankkisi kun Igor täälläpäin seuraavan kerran pyörähtää. Aina anabolikassissa kilo banaania. |
Via 11.12.2003 09:17:51 | |
---|
Saako niitä mustana? En oo nähnyt kuin valkoisia. Jospa hankkisi kun Igor täälläpäin seuraavan kerran pyörähtää. No ainakin mun reittäjältä löytyy musta sellainen, tosin ei kokopitkä :) siitä äkkiä itsellekin hommaamaan, ne on kivoja x) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Missäköhän hinnoissa pyörivät? Aina anabolikassissa kilo banaania. |
Via 11.12.2003 10:05:39 | |
---|
Missäköhän hinnoissa pyörivät? Ei tietoa, mutta eiköhän igor'sin sivuilta löydy sekin info. www.siperianhurtta.fi aika kalliita varmaankin ovat... "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
ltg 11.12.2003 10:12:03 | |
---|
Onhan noilla hintaa.. tyylikkäitä ovat kyllä nuo turkit. Aina anabolikassissa kilo banaania. |
Via 11.12.2003 10:22:28 | |
---|
osta, ne on livenä vielä niin paljon hienompia :) "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
ltg 11.12.2003 10:27:46 | |
---|
Varmasti hankin, jos taloustilanne sallii. Hitto, jonkinlainen talvitakki olisi saatava. Viime talvena ostin kirpparilta vitosella todella upean tumman villakangastakin, mutta on vaan liian iso, näyttää napitettuna aika koltulta. Tiedä tuosta turkista nyt ihan arkivaatteena.. kenties. Ovat nuo villakangastakitkin hemmetin kalliita kaupoissa, ja itselleni tarpeeksi pientä takkia tuskin stressmanneista sun muista löytyy. Aina anabolikassissa kilo banaania. |
drummeri 23.12.2003 21:33:41 | |
---|
kyl oon nähny vaik asun pikkusessa käpy-kylässä ja kyl niit muutenki löytyy joka puolelta suomee!!! playing with drums is my fucking life |
Tuomas. 22.10.2007 12:09:47 | |
---|
|