Pieni rumpalipoika 18.04.2006 17:28:12 | |
---|
Tulpat tuli kotiin. Ja mukana tosiaan tuli pahoittelukirjelmä. Lasku tullee myöhemmin... Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
Kukkis 77 18.04.2006 18:48:19 | |
---|
Hyvällä tuurilla myös sen laskun tuleminen kestää pari kuukautta.. :) Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Nelikielipiru 18.04.2006 21:09:25 | |
---|
Haistakaa V***u... =( Mä varmaan sain ne niin vittuuntuneiksi että ei mulle tuu ollenskaa... Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
Pieni rumpalipoika 18.04.2006 21:55:42 | |
---|
Vitun hyvä soundi! Ero EAReihin on kuin suihinantamisella ja runkkaamisella. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
esamies 18.04.2006 23:34:28 | |
---|
Vitun hyvä soundi! Ero EAReihin on kuin suihinantamisella ja runkkaamisella. Allekirjoitan ensivaikutelman perusteella. Nainen on runkkaamisen korvike. Eikä vaikuta tuo 25 diiBiitä olevan yhtään liikaa. Minulle tuli lasku tulppien mukana, miksei muille ?! Siitä vielä sen verran, että viivästymisen takiahan saimme tulpat ilman toimituskuluja, jotka näyttävät postimerkin mukaan olevan 80c. Sovittu hinta oli 155e, joten ilmeisesti minun kuuluu maksaa 154,20? |
Kukkis 77 19.04.2006 04:25:26 | |
---|
Aika rento alennus. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
Nelikielipiru 19.04.2006 16:11:45 | |
---|
Joo tuli sittenkin mulle tulpat, ainakin täs himas kun kokeilin niin hyvältä kuullostaa ja tasasesti tuntuu tiputtavan koko taajuus alueelta. Kokeilin niin et laitoin Gensut todella kovalle tutulla levyllä ja hyvältähän tuo kuullosti.. Joo ihmetyttää kyl toi alennus homma et toimitus kuluja ei tartte maksaa?? Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
edgehill 19.04.2006 17:21:46 | |
---|
Jepsis, saatiin noista "toimituskuluista" "alennusta". Mun kannalta oli kyllä ihan ok, että ne lisäsuotimet sai 25e:n alennuksella, minä kun satuin tilaamaan extrat. Hyviltä vaikuttavat. Itse asiassa paremmilta kuin käytössä olevat Elacinit. |
Nelikielipiru 20.04.2006 16:39:12 | |
---|
Parin tunnin päästä porvoossa Uraani rockissa tulee sitten tulppien tulikaste.. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
dolphin 22.04.2006 11:07:14 | |
---|
Hyvät on tulpat, vaikka niissä kestikin. Niin ja kyllä mullekin tuli lasku samassa paketissa, tosin mitään eräpäivää ei siinä mielestäni ollu. |
Nelikielipiru 22.04.2006 14:59:29 | |
---|
Hyvät on tulpat, vaikka niissä kestikin. Niin ja kyllä mullekin tuli lasku samassa paketissa, tosin mitään eräpäivää ei siinä mielestäni ollu. Joo nyt voi sanoa että on kyllä hintansa väärtit, tässä on nyt kumminkin 2 keikkaa vedetty noi korvissa. Totuttelemista on kyllä mutta pirun selkee soundi.. Joo laskussa ei oo päivämäärää mutta oikeassa ylä reunassa lukee Maksuehto 14pv netto Nettoeräpäivä 02.05.2006 Elikkäs tossa on noi maksu ehdot.. Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara. |
tommiot 22.04.2006 19:03:14 | |
---|
Offtopic: Kenelläkään kokemusta näistä? http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-177630.html Tarttis Elacineihin lisää vaimennusta, mutta en kyllä 83 euroa ala siitä ilosta maksamaan, soitan mieluummin treeniksellä sitten Peltorit päässä ja keikat 15dB Elacineilla. |
Imper 11.01.2007 00:48:57 | |
---|
Nostetaas! ELI: Oisko tamperelaisista uuteen kimppatilaukseen? Ja vanhoilta käyttäjiltä tiedustelua, mikä on tulppienne vaimennus ja ootteko ollut tyytyväisiä? Millä vaimennuksella noi perus Earin kuusitulpat on? Everyone is a per-son |
Mejsel 11.01.2007 02:38:05 | |
---|
Nostetaas! ELI: Oisko tamperelaisista uuteen kimppatilaukseen?
Oonkin juuri ajatellut tuollaiset hommata, joten ilman muuta olen mukana, jos saadaan porukkaa kasaan. |
Therium 12.01.2007 09:58:58 | |
---|
Oisko tamperelaisista uuteen kimppatilaukseen? Ja vanhoilta käyttäjiltä tiedustelua, mikä on tulppienne vaimennus ja ootteko ollut tyytyväisiä? Mä olen todennäköisesti ostamassa finfonicin FF1 tai FF2 korvanapit ( http://www.finfonic.fi/_FileRoot/329446.jpg) tässä lähiaikoina eli tuommoiseen nappikimppaan voisin lähteä jos saadaan pikaisesti aikaiseksi. Täytyy vielä ensin testata noita molempia nappeja "kenttäolosuhteissa". Mukavaa palvelua finfonicilta, että antavat rauhassa testailla nappeja (ja kapseleita) ennen ostopäätöstä. Mulla on siis finfonicin valetut tulpat 15dB kapselilla (täysin sama kapseli kuin elacineissa) ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Vaimennuskin on mulle sopiva. (Kitaraa soittelen death/black/grind -bändissä.) |
Coma_ 15.01.2007 21:20:58 (muokattu 15.01.2007 21:55:35) | |
---|
Voisiko joku antaa valaisevaa infoa korvatulpista, en itse tiedä asiasta enkä ole syvemmin perehtynyt siihen.. miten valetut ja tavalliset korvatulpat eroaa? millaset korvatulpat laulajakitaristin kannattais hankkia? Olen huomannut että oma kuuloni on äärimmäisen herkkä ja kohtuu rankasti vituttava tinnitys vaivaa jo arkipäivää. En haluaisi et se pahenee ja olis hienoa nauttia musasta viel jatkossakin.. eli millaset tulpat henkilölle jonka aika menee täyspainosesti musiikin parissa? volyymeja ei säästellä pienessä treenikämpässä.. kiitos! Coma |
mulla on parinkympin 18 db vaimentavat tulpat mut tuntuu ettei ne riitä millään.. Coma |
Sinap 16.01.2007 22:55:06 | |
---|
Onkos kukaan vertaillut tulppien uusimishintoja? Itellä alkaa nuo finfonicin tulpat repeää reilun 3 vuoden käytön jälkeen. Kyselin paljon saa alea, jos tekee vanhoilla muoteilla. Oli jotaa 15-25 euroa, en muista tarkkaan. Kuitenkin niin vähän, että taidan kokeilla seuraavaksi jotain muuta merkkiä. "Siinähän se tuubi onkin." |
Chaanim 06.02.2007 12:35:32 (muokattu 06.02.2007 20:43:15) | |
---|
Kyselläänpä täältä ennen uuden threadin tekemistä. Löytyykö Turun seudulta kimppatilauksesta kiinnostuneita? Edit: Onkos kukaan vertaillut tulppien uusimishintoja? Itellä alkaa nuo finfonicin tulpat repeää reilun 3 vuoden käytön jälkeen. Kyselin paljon saa alea, jos tekee vanhoilla muoteilla. Oli jotaa 15-25 euroa, en muista tarkkaan. Kuitenkin niin vähän, että taidan kokeilla seuraavaksi jotain muuta merkkiä. Juuri sain ML-suojainpalvelusta (entinen Elacinin maahantuoja) viestin, jossa kertoivat, että uusia tulppia hankittaessa koko homma tedään uusiksi eli säästöjä ei synny. |
Diego 08.02.2007 12:38:00 | |
---|
Kukaan helsingin seudulta halukas kimppatilaukseen? Itse tartteisin tulpat. Ota Mobilatia jos närästää |