Aihe: Uudet mikki ehdoitukset??
1 2
Eemil
11.12.2003 02:11:49
Joo, mun moka, SD dp100, dual sound 101, X2N 102, PAF 103. Mä kun luulin että sen on joku aikas uus mikki se X2N. Onhan toi nyt niin nu-metal nimikin! :)
Torilla Ibanez S570wnsol 800 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200. Tukekaa köyhää muusikkoa.
mathias
11.12.2003 04:15:34
Talla tulisi olla aika eroitteleva riffeihin ja kuitenkin sitä soolo soundia. Kaula sitä tilu soundia

EMG-81 (talla) EMG-60 (kaula). Suosittelen.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
Lauri666
11.12.2003 07:13:45 (muokattu 11.12.2003 07:33:56)
Joo, kaiken näköstä sitä tulee väsyneenä kirjoiteltua :D elikkä siis Romeo tyylistä soundia haetaan, ei kopiota tietenkään. Mutta sen live soundit kyllä on aika hyvät :D

Mutta siis TALLA mikki pitäisi olla hyvä LEADEISSA ja KOMPPI jutuissa. Kaulalla sitten taas soitetaan pehmeitä sooloja, mutta ei saisi olla "mutainen". Ja musa tyyli proge metallia/ power metallia.

DM TZ olen omistanut yhdessä Ibz, enkä oikein sen soundista pitänyt. Mutta puun materiaalit olivat kyllä toiset.. Mutta voipi muitakin ehdoittaa.

Eli jätetään X2N tehohirmu pois listasta. Suositelkaas jotain Seymourin mikkejä.

EDIT. Käyttihän Steve Vai tätä mikkia Alcatrazz vuosinaan. Mutta olisihan se myös kiva kokeilla tuota X2N :)
Let me live another day Without sorrow, without shame Let me feel the wind on my face Let me feel the sun And live my days with fun Let me sing this hymn to life
spellbound
11.12.2003 09:12:53
Mulla oli aikoinaan ibassa X2N eikä se nyt niin tajunnan räjäyttäjä ollut...Kompeissa oli kyllä munaa...Sd:n custom on hyvä soolomikki tallassa, hiukan keskiäänipohjanen. tai sitte 81...
Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan!
fox
11.12.2003 12:51:19

Ja ei se X2N mikään hirmu tehokas ole,passiiviksi ehkä, outputti apaut 0.5V.
Esim EMG:t n.1.0V.
Mastertone SPA n.4V

No onhan se "tehokkain" passiivimikki jota markkinoilta löytyy.. Noista aktiivimikeistä en sitten tiedä, itsellä kun on ja on ollut vain aktiivielektroniikalla varustettuja kitaroita (passiivi- eli tavalliset mikit + aktiivielektroniikka eli preampit, kompressori/ekspanderit, aktiivitonet..) EMG-maailma on suht.outo mulle.
Insane Kane
11.12.2003 13:29:33
No onhan se "tehokkain" passiivimikki jota markkinoilta löytyy.. Noista aktiivimikeistä en sitten tiedä, itsellä kun on ja on ollut vain aktiivielektroniikalla varustettuja kitaroita (passiivi- eli tavalliset mikit + aktiivielektroniikka eli preampit, kompressori/ekspanderit, aktiivitonet..) EMG-maailma on suht.outo mulle.

Juu sen tiedän että se on Dimarzion tehokkain, mutta kun Esim. Duncan ei ilmoita ulostulotehoa, niin paha mennä sanomaan mikä on tehokkain.
EMG:n mikeissä on mikin sisässä tuo preamp.
"And that's the bottom line.."
Lauri666
11.12.2003 17:40:00
Joo, pitää kattoa tuossa muutaman viikon päästä mihin päädyn. Ja olen myöskin saanut vastauksia muutamiin kysymyksiin X2Nästä HCn arvosteluiden kirjoittelijoilta.

Yksi mitä suositeltiin( omistaa saman skeban kun mä..): Talla: X2N Kaula: Air Norton.. jos tuon yhdistelmän hommaan, niin laitan myös puolitus mahdollisuuden. Ja clippiä nettiin..
Let me live another day Without sorrow, without shame Let me feel the wind on my face Let me feel the sun And live my days with fun Let me sing this hymn to life
Dinorocker
11.12.2003 19:27:33 (muokattu 11.12.2003 19:28:17)
Mites olis Gibson 500T?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)