Ou Zei 05.12.2003 11:29:28 | |
---|
Pois keskustasta siis. Shhhh!!! Ei sitä nyt KAIKILLE kannata kertoa. Ettei vaan käy niin että keskustassa ei sitten jonota ketään ja aijaijaiai... "Don't do what you think you should do - do what you wanna do" DREAMS (THEY NEVER END) |
vaiktutus 05.12.2003 18:19:22 | |
---|
En ole ikinä suosinut noita ruuhkakeskustan lippupisteitä. Miksi pitäisi ryysätä samaan jonoon koko Helsingin kanssa? Viimeksi kun hankin lippuja RHCP:n konserttiin, matkasin Keravalle, jossa Prisman veikkauspisteessä on lippupalvelu. Olin paikalla ennen yhdeksää ja ensimmäisenä jonossa. Ostajia oli yhdeksän aikoihin ehkä viisi. Pois keskustasta siis. Pitäisi vaan vielä samana päivänä koittaa keretä kouluunkin suht' ajoissa, joten minulle olisi helpointa ostaa keskustasta. Ja esim. Kanneltalon lippupalvelu, joka olisi sopivasti koulumatkan varrella, aukeaa vasta klo. 11.00, jolloin lippuja ei välttämättä enää olisi, ainakaan kentälle. "Mother, I have hell of a headache" -Ridge Forrester |
mie 05.12.2003 19:05:28 | |
---|
Pitäisi vaan vielä samana päivänä koittaa keretä kouluunkin suht' ajoissa, joten minulle olisi helpointa ostaa keskustasta. Ja esim. Kanneltalon lippupalvelu, joka olisi sopivasti koulumatkan varrella, aukeaa vasta klo. 11.00, jolloin lippuja ei välttämättä enää olisi, ainakaan kentälle. Tuohon aikaan niitä ei ole ensimmäistäkään jäljellä. Ainakin näin luulen. Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus! |
Viljo 07.12.2003 20:40:14 | |
---|
onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia puhelinkaupasta,, voiko olla suht varma et saa lipun jos rupee soittelee heti aamuyhdeksältä?? prkl, ku asuu näin korvessa nii lippupalveluihin on matkaa ja keikalle pitäs päästä... V.A.I |
Nuuskamuikkunen 07.12.2003 20:50:40 | |
---|
Isoveli asuu Helsingissä, ja on aamulla töissä, joten minun täytyy ostaa Kuopiosta, ja lähettää hänelle. Kätevää. Kahvi on hyvää. |
JM 07.12.2003 20:51:00 | |
---|
Kaverin mutsin pitäisi hommata liput koko kaveripiirilleni Matkahuollosta (?). Tiedä sitten miten tuo käytännössä onnistuu. "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |
Mättöpiiska 07.12.2003 22:59:41 | |
---|
Tuli mieleen, että minkälaisia rajoituksia noissa lipun ostoissa on? Voiko kuka tahansa ostaa esim. 50 lippua vai mikä se raja on? Tässä lauseessa on kirjoitus virha. |
Bonham 07.12.2003 23:00:14 | |
---|
Tuli mieleen, että minkälaisia rajoituksia noissa lipun ostoissa on? Voiko kuka tahansa ostaa esim. 50 lippua vai mikä se raja on? Springsteenissä oli 12 rajana... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
voltasparta 09.12.2003 14:09:48 | |
---|
peppersin lippuja odotellessa ensimmäisenä hesassa 3-neljän aikaan voin sanoa,että eipä ole niin helppoo saada niitä seisomapaikkoja hartwallille. siel tuli semmonen ryysis,että perkele... oli huonosti organisoitu koko juttu.. jollain helevetin vuoronumerosysteemillä,koko laite meni paskaksi, ja porukkaa lappas varmaan kolmesta eri ovesta.. no mutta metallica on ainakin stadikalla.. Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
Buckethead 09.12.2003 14:58:21 | |
---|
hmm no mulla on jo liput tulossa. kyllä toi events club on aika hyvä keino varmistaa liput. |
le grand noir 09.12.2003 20:11:24 | |
---|
..tuli mieleen.. Slipknot lämppärinä! :o Kaikki innolla sinne, itse menisin jos en asuisi metsässä. |
KanZuu 09.12.2003 22:02:00 | |
---|
hmm no mulla on jo liput tulossa. kyllä toi events club on aika hyvä keino varmistaa liput. Voisiko joku selventää tuon Events clubin toimintaa? Eli mikä on ja semmosta. |
PekkaRii 09.12.2003 22:09:01 | |
---|
www.welldone.fi varmaan selventää Se on vissiin yrityksille suunnattu tapahtuma palvelu, jonka kautta voi ostaa lippuja etukäteen Welldonen järjestämiin tapahtumiin. Vuosi maksu on kai jonkinmoinen, että ei ihan yksityishenkilön kannata liittyä, ellei ole hilloa pirusti. Joillain työpaikoilla on mahdollista käyttää events clubia omiinkin tarpeisiin. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Mia 10.12.2003 08:42:53 | |
---|
onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia puhelinkaupasta,, voiko olla suht varma et saa lipun jos rupee soittelee heti aamuyhdeksältä?? Ainakin silloin viimeksi kun jonottelin niitä Pepper-lippuja, ei myyjäpoika ottanut vastaan puhelinvarauksia, koska palveli ensisijaisesti paikalle tulleita, vaikka luuri pirisikin lakkaamatta. En sitten tiedä mikä on käytäntö muualla. Aina olen itse luukulla jonottanut. In the world where you can be anything-be yourself. |
Kormis 10.12.2003 09:34:28 (muokattu 10.12.2003 09:35:36) | |
---|
Se Events CLubin vuosimaksu oli markka-aikaan semmoset 1 000 mummoa, mutta yksityisille ne ei niitä tunnuksia myönnä lainkaan. EDIT: Noissa isoimmissa konserteissa esim. Rollareissa ja Sprinsteenissä on rajat Events Clubillakin, Metallicassa hommaa ei ollut mun mielestä rajoitettu. Limetree - Tanakkaa cover-poljentoa jo vuodesta 2003! |
jms 10.12.2003 12:05:12 | |
---|
minkälaiset paikat kannattais ostaa??? sinne kentälle tai??? bah |
KanZuu 10.12.2003 17:17:24 | |
---|
Se Events CLubin vuosimaksu oli markka-aikaan semmoset 1 000 mummoa, mutta yksityisille ne ei niitä tunnuksia myönnä lainkaan. EDIT: Noissa isoimmissa konserteissa esim. Rollareissa ja Sprinsteenissä on rajat Events Clubillakin, Metallicassa hommaa ei ollut mun mielestä rajoitettu. Jeah! WOHOOO! Sain faijan työpaikan kautta liput mulle ja kaverille! Kentälle vielä! Ja sitten faija maksaa vielä lippuni, hitto nyt pitää vaan odottaa.. Ja olla tylsissä joulu-, uusi vuosi-, synttäri ja semmosissa juhlissa! Tulis kesä =D |
Naama-amis 10.12.2003 18:00:50 | |
---|
Jeah! WOHOOO! Sain faijan työpaikan kautta liput mulle ja kaverille! Kentälle vielä! Ja sitten faija maksaa vielä lippuni, hitto nyt pitää vaan odottaa.. Ja olla tylsissä joulu-, uusi vuosi-, synttäri ja semmosissa juhlissa! Tulis kesä =D Voisiksä olla mun kaveri? Voisit sen kunniaksi hommata minullekin lipun! :) Vauhti korjaa virheet. |
vaiktutus 10.12.2003 23:08:25 | |
---|
peppersin lippuja odotellessa ensimmäisenä hesassa 3-neljän aikaan voin sanoa,että eipä ole niin helppoo saada niitä seisomapaikkoja hartwallille. siel tuli semmonen ryysis,että perkele... oli huonosti organisoitu koko juttu.. jollain helevetin vuoronumerosysteemillä,koko laite meni paskaksi, ja porukkaa lappas varmaan kolmesta eri ovesta.. no mutta metallica on ainakin stadikalla.. Eikä, nyt alkoi pelottamaan. Joudun vielä yksin menemään sitä lippua ostamaan, kun kaveri saakin jotenkin äitinsä kautta lipun. No, täytyy vaan olla nopea ja koittaa väistellä toisten kyynärpäitä. "Mother, I have hell of a headache" -Ridge Forrester |
Mene lippu luukule jonottamaan jottain viikko ennen jos kerkiät |