unami 11.01.2007 22:45:11 | |
---|
Tosi menevän kuulosta ja se kuulostaa mukavan letkeeltä eikä miltään pakkosoitolta ja kuten aiemmin joku mainitsi että "tästä tulee hyvä mieli"- siitä todellakin tulee.;) Tässä vähän uutta omaa soittoa: http://www.youtube.com/watch?v=kVVsh08LG9E Yritin mahdollisimman puhtaasti soittaa jotten pilaisi hyvää biisia :/ alussa oli pientä haparointia ja vääriä ääniä mutta kyllä se siitä lähti =) "ei se mitään vaikkei osaa soittaa, mutta silti pitää kunnon kamat olla!" |
Ibanez_90 12.01.2007 18:21:05 | |
---|
Helppoja hyvän kuulosia mutta silti suht koht haastavia Jimi Hendrixin biisejä kenelläkään tiedossa? Olen Stratocaster_90 |
Atron 12.01.2007 18:48:39 | |
---|
Helppoja hyvän kuulosia mutta silti suht koht haastavia Jimi Hendrixin biisejä kenelläkään tiedossa? Hendrixin tuotannossa ei hirveästi ihan helppoja ole, mutta ainakin Purple Haze on lähes pakko opetella. |
Ianuarius 15.01.2007 16:16:58 | |
---|
Ei kukaan meikäläisen soittoa kommentoinu... hö. The greatest illusion of Satan lied in his ability to make people believe he didn't exist. |
Volcom 15.01.2007 17:45:49 (muokattu 15.01.2007 18:37:11) | |
---|
Ei kukaan meikäläisen soittoa kommentoinu... hö. Hmm, voisin kommentoida, mutta ei löydy mistään?! EDIT: Olen tässä vähitellen alkanut nmidivempeleitten kanssa leikkimään, niin olen saanut tehtyä taustojakin noihin omiin "biiseihin". Tuossa olisi pieni näyte yhdestä biisistäni. Rummut ja basso hanurista, niin on kyllä äänenlaatukin. http://www.mikseri.net/music/play.php?id=251026&type=dl "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
-AjA- 15.01.2007 18:12:26 (muokattu 15.01.2007 18:15:13) | |
---|
Laitetaan nyt tänne rakentavan kritiikin toivossa pätkä kepittelyä. Lasken itseni ehdottomasti aloittelijaksi, vaikka kitaransoitto tulikin aloitettua yli 10v sitten. Ehdin silloin soittaa reilun vuoden suht aktiivisesti, jonka jälkeen seurasi semmoset 9 vuotta soittamattomuutta. Tuon yhdeksän vuoden aikana ei kovin montaa kertaa tullut koskettua kitaraan. Eli varsinaista soittokokemusta on vain n. 1,5v ajalta. Innostus löytyi onneks uudestaan viime syyskuussa ja siitä lähtien oon soittanut lähes päivittäin. Taustan löysin muistaakseni joltain nettisivulta.. http://www.lintuvaara.com/home/aja/stuff/jutska4.mp3 Lopussa on tyylitajutonta tilutusta kun en muutakaan keksiny ;-) (edit) Se vielä unohtui, että omasta mielestäni suurimmat heikkouteni on teorian tuntemattomuus ja välillä vähän huono taimi.. Soolot tulee aina vedettyä samasta asemasta, kun ei toi otelauta ole tarpeeks tuttu :/ |
Laitetaan nyt tänne rakentavan kritiikin toivossa pätkä kepittelyä. Tuohan on todella iskevää, en voi pahaa sanaa tuohon sanoa! Kyllä sinulla on pakkokin olla niitä "todellisia" soittovuosia enemmän kuin se 1,5 vuotta, tai olet todella virtuoosi, meinaan tatsisi on paljon enemmän soittaneemman tasolla. Soundikin synkkaa taustan kanssa ai-ka hyvin. "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
-AjA- 15.01.2007 18:45:33 | |
---|
Tuohan on todella iskevää, en voi pahaa sanaa tuohon sanoa! Kyllä sinulla on pakkokin olla niitä "todellisia" soittovuosia enemmän kuin se 1,5 vuotta, tai olet todella virtuoosi, meinaan tatsisi on paljon enemmän soittaneemman tasolla. Soundikin synkkaa taustan kanssa ai-ka hyvin. Noh, ottoja tossa on varmaan >20 ;) Tosin ns. kerralla sisään kuiteski, eli ei ole pätkitty. Alkaa muutenkin olla ton taustan kanssa sooloilu lihasmuistissa aika tiukkaan.. sen verran on tullut tahkottua. Ja kärsivällisyyttä treenaukseen tuntuu löytyvän ihan eri mitoissa näin "vanhemmalla" iällä =) |
Ocean Boulevard 15.01.2007 19:18:50 (muokattu 15.01.2007 19:38:36) | |
---|
|
tommiot 15.01.2007 19:19:26 | |
---|
Helppoja hyvän kuulosia mutta silti suht koht haastavia Jimi Hendrixin biisejä kenelläkään tiedossa? Little Wing, eihän se oo edes nopee, eli ihan helppo! |
Ibanez_90 17.01.2007 20:19:29 | |
---|
Little Wing, eihän se oo edes nopee, eli ihan helppo! Mitä nopeempi, sen helpompi :D Olen Stratocaster_90 |
Ianuarius 17.01.2007 20:41:34 (muokattu 17.01.2007 20:42:26) | |
---|
Little Wing on ihan hiton hankala ainakin mun mielestä. Noi Hendrixin kikkailut yleensäkin tahtoo tuntua melko hankalilta. The greatest illusion of Satan lied in his ability to make people believe he didn't exist. |
Hannu H. 18.01.2007 01:28:18 | |
---|
Helppoja hyvän kuulosia mutta silti suht koht haastavia Jimi Hendrixin biisejä kenelläkään tiedossa? Foxy Ladyn perus riffi ainakin on melko simppeli. Vähän käden venyttelyä niin kyllä se lähtee. |
ANtTIKRISTUS 18.01.2007 03:13:49 (muokattu 18.01.2007 06:33:41) | |
---|
Taustan löysin muistaakseni joltain nettisivulta.. http://www.lintuvaara.com/home/aja/stuff/jutska4.mp3 Lopussa on tyylitajutonta tilutusta kun en muutakaan keksiny ;-) (edit) Kuulosti aika hyvältä, varsinkin jos olet soittanut niin vähän mitä edellisessä viestissäsi kerroit. Mutta loppupeleissä hyvältä kuulosti, en vaan ihan täysillä diggaillut noista lead-soundeista. Joku semmonen vähemmän gaininmpi ois ollut aika naseva tuohon tilanteeseen. Mutta loppu yhteenvetona; pikkasen liian kovat säröt + reverbit. Kuulosti vähän teennäiseltä nuo soundit. Ymmärrän, että on intoa koetella kaikkia noita soundeja ja jne, mutta nuo mitä käytit kuulostaa iha paskoilta loppupeleissä. Sori, en nyt haluaisi haukkua ihan täysin, koitan vaan olla rehellinen:) Mutta loppu yhteenvetona; Sulla on tekniikka hallussa. Osaat varmasti soittaa vaikeampiakin sooloja eri artisteilta. Oot oikeesti kovempi soittamaaan mitä meikäläinen. Vaikka ite oon soittanut joku 8-vuotta ihan bändissä... Sulla on ainakin tekniikka paremmin hallussa :) Neuvoisin sua harjoittelemaan bändin kanssa jos on mahdollisuus ja kannattaa koittaa säveltää omia biisejä jne. E: Korjasin erittäin humalaisen kirjoittamaa kommenttia vähemmän humalaisen kirjoittamaksi Parasta mitä housut jalassa voi tehdä on kakkaaminen. |
ravensoul 18.01.2007 14:06:43 | |
---|
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
-AjA- 18.01.2007 15:37:05 | |
---|
Mutta loppu yhteenvetona; pikkasen liian kovat säröt + reverbit. Kuulosti vähän teennäiseltä nuo soundit. Ymmärrän, että on intoa koetella kaikkia noita soundeja ja jne, mutta nuo mitä käytit kuulostaa iha paskoilta loppupeleissä. Jeh, on tosiaan aika hakemista meikäläisellä soundien kanssa. Liikaa tulee leikittyä noiden efektien kanssa kun on kaverilta GT-3 lainassa :) Sori, en nyt haluaisi haukkua ihan täysin, koitan vaan olla rehellinen:) Mutta loppu yhteenvetona; Sulla on tekniikka hallussa. Juuri tämmösiä kommentteja halusinkin, eli ei mitään soreja tarvita :) Tekniikasta sen verran, että vasen käsi on valovuoden edellä oikeaa. En mä tolla plektrakädellä pysy mukana tarkasti.. menee ihan puuroks. Neuvoisin sua harjoittelemaan bändin kanssa jos on mahdollisuus ja kannattaa koittaa säveltää omia biisejä jne. Jeps, jotain tämmöstä tässä yritellään :) Suurkiitos palautteesta! |
-AjA- 18.01.2007 15:37:53 | |
---|
En kyllä usko. (hymiö) Usko pois! (toinen hymiö) |
mailbag 18.01.2007 20:49:37 | |
---|
|
-AjA- 18.01.2007 21:02:59 | |
---|
http://koti.mbnet.fi/leo2000/Roses%20for%20Sophia.mp3 jotain fiilistelyä yritin vääntää.. Sehän oli ihan hyvän kuulosta. Ainakin tunteella vedetty ja nimestä päätellen emännälle omistettu? Kyllä tolla irtoaa ;) Ja asiaan.. soundi kuulosti mun korviin hyvältä, eikä tossa soittotaidossakaan kummempaa moitittavaa ole, tai ainakaan mulla ei oo varaa kommentoida. Just jees. |
Glottis 20.01.2007 14:12:34 | |
---|
|