Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pieni putkikombo hakusessa..
1
nappo
15.01.2007 11:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Noin 50 wattista putkikomboa etsiskelisin. Ihan örmyimpiä hevisoundeja ei tarvitse löytyä, joten 5150 ei ehkä ole se mun juttu.
 
Mitäs suositeltaisiin? Monet ovat puhuneet Peaveyn Classicista ja Englin Screamerista. Varmasti ihan päteviä pelejä. Tällä hetkellä kiinnostusta on herättänyt Sundownin Artist 12" ämyrillä.
 
Tämän hetken soittopelinä on toiminut Marsun Artist, joka yksipuolisuutensa takia on alkanyt tympäistä.
 
Hyviä ehdotuksia ja tarjouksia otetaan vastaan! :) Kiitos.
 
Lets fucking die!
humppahanuristi
15.01.2007 11:31:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Noin 50 wattista putkikomboa etsiskelisin. Ihan örmyimpiä hevisoundeja ei tarvitse löytyä, joten 5150 ei ehkä ole se mun juttu.
 
Mitäs suositeltaisiin? Monet ovat puhuneet Peaveyn Classicista ja Englin Screamerista. Varmasti ihan päteviä pelejä. Tällä hetkellä kiinnostusta on herättänyt Sundownin Artist 12" ämyrillä.
 
Tämän hetken soittopelinä on toiminut Marsun Artist, joka yksipuolisuutensa takia on alkanyt tympäistä.
 
Hyviä ehdotuksia ja tarjouksia otetaan vastaan! :) Kiitos.

 
50W "pieni" putkicombo...
 
:)
 
Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta ei sitä kaikki vaan osaa.
nappo
15.01.2007 11:41:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hehe, mikä nyt on pieni?
 
Ideana olis lähinnä se, että laite olisi helposti roudattava, mutta kuitenkin riittävän tehokas treeneihin ja pienemmille keikoille mikittämättäkin.
 
Tosta Sundownista olis mukava saada lisätietoja, on mulle annestään aika tuntematon tapaus.
 
Lets fucking die!
MKK
15.01.2007 11:45:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa kovasti Kochin Twintone II:lta...
 
/Mika
 

 
Jep. Noin 50 wattista putkikomboa etsiskelisin. Ihan örmyimpiä hevisoundeja ei tarvitse löytyä, joten 5150 ei ehkä ole se mun juttu.
 
Mitäs suositeltaisiin? Monet ovat puhuneet Peaveyn Classicista ja Englin Screamerista. Varmasti ihan päteviä pelejä. Tällä hetkellä kiinnostusta on herättänyt Sundownin Artist 12" ämyrillä.
 
Tämän hetken soittopelinä on toiminut Marsun Artist, joka yksipuolisuutensa takia on alkanyt tympäistä.
 
Hyviä ehdotuksia ja tarjouksia otetaan vastaan! :) Kiitos.
 
Kitara, piuha ja vahvistin = tosimiehen setti... ainiin, + pari spedua :)
kojones
15.01.2007 11:47:29 (muokattu 15.01.2007 13:35:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa kovasti Kochin Twintone II:lta...
 
/Mika

 
Mä oon samaa mieltä, yleistyökaluja on Kochit. Ja jos Engl miellyttää ni miulla ois kuvaukseen sopiva laite kaupan ;)
 
E: Kochin Studiotone kannattaa ainakin testata, on pieni ja kevyt. Tehoa "vain" 20w, mutta silläkin tekee jo vaikka mitä.
 
Arthur
15.01.2007 12:26:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Noin 50 wattista putkikomboa etsiskelisin. Ihan örmyimpiä hevisoundeja ei tarvitse löytyä, joten 5150 ei ehkä ole se mun juttu.
 
Mitäs suositeltaisiin? Monet ovat puhuneet Peaveyn Classicista ja Englin Screamerista. Varmasti ihan päteviä pelejä. Tällä hetkellä kiinnostusta on herättänyt Sundownin Artist 12" ämyrillä.
 
Tämän hetken soittopelinä on toiminut Marsun Artist, joka yksipuolisuutensa takia on alkanyt tympäistä.
 
Hyviä ehdotuksia ja tarjouksia otetaan vastaan! :) Kiitos.

 

 
No, Sundown Artist on hyvä vahvistin.Olen tuollaisella joskus soitellut.
Kutsuttiin joskus (80-luvulla) köyhän miehen Mesaksi.
 
http://www.kitarapaja.com/pics/ampsdart.jpg
 
Tässä yksilössä on EV12L elementti ,jota löytyy mm. Mesa MK III:sta.
 
whagabam
15.01.2007 12:39:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli joskus Sundownin A-50 nuppi ja oli kyllä ihan hyvä peli. Hinta-laatu suhdehan noissa sundowneissa yleensä on kohdallaan kun ei nimi hirveästi maksa ja ovat kuitenkin ihan laadukkaasti (piirilevylle) kasattuja suht hyvistä osista.
Ja se governor kontrolli on kyllä hyvä jos haluaa soitella putkisäröillä pienemmilläkin voluumeilla.
 
vasurilla.
Guitar Hero
15.01.2007 13:23:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hehe, mikä nyt on pieni?
 
Ideana olis lähinnä se, että laite olisi helposti roudattava, mutta kuitenkin riittävän tehokas treeneihin ja pienemmille keikoille mikittämättäkin.

 
Jos 50w on pieni, niin mitä mun 5w sitten on :) Mä sanon, että kyllä mikittämättä riittää
reiskasti alle 20w putki bändisoittoon. Jos ei niin justiinsa ole äänen särkymisen kanssa..
 
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Lilli
15.01.2007 14:14:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Noin 50 wattista putkikomboa etsiskelisin. Ihan örmyimpiä hevisoundeja ei tarvitse löytyä, joten 5150 ei ehkä ole se mun juttu.
 
Mitäs suositeltaisiin? Monet ovat puhuneet Peaveyn Classicista ja Englin Screamerista. Varmasti ihan päteviä pelejä. Tällä hetkellä kiinnostusta on herättänyt Sundownin Artist 12" ämyrillä.
 
Tämän hetken soittopelinä on toiminut Marsun Artist, joka yksipuolisuutensa takia on alkanyt tympäistä.
 
Hyviä ehdotuksia ja tarjouksia otetaan vastaan! :) Kiitos.

 
Kyllä yksi ehdottomista 'pienistä' olisi Fender Super-Sonic mutta oikeasti pienistä taitaa ehdottomin olla CreamSound. Tiänyssitte...
 
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
nappo
15.01.2007 14:31:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh, unohtakaa se "pieni". Puhutaan nyt sitten vaan n. 50 wattisista putkikomboista.
 
Lets fucking die!
losli
15.01.2007 14:40:17 (muokattu 15.01.2007 14:42:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Äh, unohtakaa se "pieni". Puhutaan nyt sitten vaan n. 50 wattisista putkikomboista.
 
Heh heh... täytyy vielä kiusata hiukan. Ja puhutaan siis nimenomaan vain ja ainoastaan kombosta. Itselläni nuppi ja 1x12 kaappi on muunneltavuudessaan ja roudattavuudessaan vallan lyömätön paketti.
 
Ei siitä sen enempää. Oletkos muuten tutustunut Laneyn tarjontaan? Sieltä löytyy varsin mukavan hintaisia ja laatuisia kapistuksia. Varsinkin nuo 30 wattiset kombot voisivat hyvinkin kiinnostaa sinua. Loppu on sitten kiinni soundimieltymyksistä.
 
Country Larry
15.01.2007 15:01:10 (muokattu 15.01.2007 15:01:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Craten V3112 on hyvä combo, vuoden verran olen soitellut sillä ja hyvin toimii. Vertasin aika montaa samankokoista ja hintaista (Peavey Classic, Fender Blues Deluxe ja Hotrod Deluxe, Laney VC30, Mesa/Boogie F-30, Carvin Bel-air) mutta Crate lähti matkaan.
 
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
Mäci
15.01.2007 16:33:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten olis Monster?Suomalaista käsityötä...
 
http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/amps.html
 
Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter-
treaz
15.01.2007 16:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko kuunteluttaa sulle H&K Edition Tube 20th Anniversary. http://mp3.jucciz.com/editiontube/ Tehoa löytyypi se 20w, mutta möykkää riittää bändisoittoonkin. Käytettynä näitä kai irtoaa siihen 400-500e pintaan.
 
http://www.hughes-and-kettner.com/products.php?mode=prod&id=93
 
"Joko met soitamma?"
gator
20.11.2013 11:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaas vanhaa ketjua. Otsikko kertoo kaiken.
Kombosta pitäis saada pikkuruttua pihalle maltillisella volalla ja sen pitää tykkäillä säröspeduista. Lähinnä spedualustaks toi olis siis tulossa.
Efektilenkeillä sun muilla ei ole merkitystä. eli saa olla tai olla olematta.
Pikkuruttu, kerrostalosoitto päivällä, ja spedut ovat avainsanoja.
Särön laatu saa olla Marsua, Fenkkua tai jotain siltä väliltä.
Elementti mielellään 12" ja hintaa ei mielellään yli 500€.
Heittäkää vapaasti idiksiä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «