Danelectro Wasabi AD1, jälleen kerran. Erillinen tap tempo -nappula, toistojen tummuuden säätö eikä mitään turhia avaruusmoodeja niinkuin Digitechissä ja bossissa. Ehdoton ykkönen alle 100e perusdelayden joukossa. http://www.thomann.de/fi/danelectro … orwardreverse_delay_bodeneffekt.htm Tätä voin varauksetta suositella. Hintaansa nähden aivan mahtava peli. Kätevä myös ydinsodan syttyessä kun tuon sisään voi piiloutua. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
jussimus 14.01.2007 23:09:53 | |
---|
Minä en taas ole ikinä oikein ymmärtänyt että mitä käyttöä kenellekään voi olla delaylla jossa ei ole tap tempo -toimintoa. Eihän sellaisella voi soittaa mitään. Hoho! Ihmeen paljon käyttöä mulla on ollut Bossin DD-3:lle, vaikkei siinä ole tap tempoa. |
mailbag 14.01.2007 23:21:11 | |
---|
itte en oo ikinä löytänyt käyttöä tap tempolle :) |
McNulty 14.01.2007 23:27:45 | |
---|
Kovasti taas jakaudutaan leireihin. Mie tykkään että delay vetelee omiaan ja että on tap-tempo. Kummatkin! Välillä on meinaan kiva saada delayn hännät timessä ja välillä taas kiva kun delay toistelee minne sattuu. Molempiparempi... "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
rijnswand2 15.01.2007 01:16:52 | |
---|
|
masterhat 15.01.2007 13:34:20 (muokattu 15.01.2007 13:37:00) | |
---|
mä suosittelen Line6sen echoparkkia. hiukan mene budjetin yli, mutta käytettynä pitäis mahtua. Tap tempo on loistava, etenkin kun vaihtaa polkimessa olevan muovitassun pikkuruiseen ruuviin. Ja muutenkin säätämahdollisuudet ovat lähes rajattomat, tosin itse en ole tainut kaikkia edes kokeilla kun pärjään aika perusjutuilla. Stereona sisän ja ulos. toki myös monona. ja tosi jämerän tuntuinen edit: Ja nopea tap tempo, ei niinkuin bosseissa (eli tarvii pitää hiukanaikaa poljinta pohjassa, jonka jälkeen painella tempo.) Tuo tupla kytkin on mielestäni erittäin hyvä mikä löytyy echoparkista. Head like a hole |
Jungleman 15.01.2007 13:44:28 | |
---|
Halpisdelaypedaaleista aivan mainio on Carl Martin Red Repeat, ainakin jos haluaa analogityyppistä soundia. Kunnon digitaaliefektin tapaan se syö patterin alle tunnissa, eli virtalähdettä kannattaa käyttää. Omani myin pois, kun on neljä muutakin delayta käytössä ja RR on aika iso ja hankalan muotoinen - ei tosin yhtä hirvittävä lotja kuin E-H DMM. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |