RonRoco 13.01.2007 23:47:10 | |
---|
Dick Cavett Show - oli ehd paras pätkä. nuo muut on nähty jo. yle teema tuli ja pelasti television annin. rispektii vaan ja tv-lupa maksuun! I got the Blues... |
Gardiner 14.01.2007 09:14:33 | |
---|
Aika hyvä keikka oli lopussa! On se vaan uskomaton soittaja.. Kymmenen tunnin! odottelun jälkeen aamu kuudelta aika hyvin kyllä paljastuu se virtuoosimainen instrumentin hallinta. "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
Oceancalibra 14.01.2007 09:33:39 | |
---|
Kymmenen tunnin! odottelun jälkeen aamu kuudelta aika hyvin kyllä paljastuu se virtuoosimainen instrumentin hallinta. Oli kyllä taas aivan uskomatonta matskua! Ei vittu, eka biisin missasin. Mutta muuten tuli koko keikka mitä näky DVD:lle :P "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
Ziggy Bubba 14.01.2007 11:07:20 | |
---|
Olihan tuo keikka kovaa settiä. Jotenkin kyllä tuntui että tuo suurempi kokoonpano ei toiminut ihan toivotulla tavalla, Henkkakin vilkuili muuta bändiä välillä "mitä v#ttua?" -ilmeellä. Se "oikea" Band Of Gypsys rokkasi mun mielestä paljon tiukemmin, mutta toisaalta myös aika eri tyyliin. Kyllä myös se funkkaava Henkka oli kova :) |
Gardiner 14.01.2007 11:12:18 | |
---|
Olihan tuo keikka kovaa settiä. Jotenkin kyllä tuntui että tuo suurempi kokoonpano ei toiminut ihan toivotulla tavalla, Henkkakin vilkuili muuta bändiä välillä "mitä v#ttua?" -ilmeellä. Se "oikea" Band Of Gypsys rokkasi mun mielestä paljon tiukemmin, mutta toisaalta myös aika eri tyyliin. Kyllä myös se funkkaava Henkka oli kova :) Se Band of Gypsys on oikeestaan vähän niinku Soul bändi. : ) "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
Ziggy Bubba 14.01.2007 11:18:46 | |
---|
Se Band of Gypsys on oikeestaan vähän niinku Soul bändi. : ) Jep, vähän sinne päin enemmän. Aikamoinen vaikutus sillä on myös varmasti ollut noihin 70-luvun funk-bändeihin, kuten Funkadelic ynm.. Ja onhan tuollakin ihan rokin rytkettäkin, mutta rumpalin vaihduttua tyyli on reilusti suoraviivaisempi. |
DJKaaos 14.01.2007 11:26:17 | |
---|
Tulipa katsottua tuo dokumentin eka osa. Ihan kiva, että olivat saaneet lähisukulaisia raataamaan Jimistä ja 50-60-lukujen meiningistä. Mun mielestä toi dokkari lähenteli porsastelua liiallisine ylistyksineen ja kuorrutuksineen. Se on sama juttu jokaisessa dokkarissa, jossa pääosassa ei ole itse "legenda", vaan hänen sukulaisensa ja milloin mitenkin hyvät kaverit ja tutut. Olipa kyseessä Elvis, Jimppa tai joku muu. Tv-show oli kyllä hyvä... puhumattakaan Woodstock-vedosta! ...let me tell you baby, it's called rock'n roll. |
SARJE 14.01.2007 12:03:32 | |
---|
uskotteko että nakerti aamulla huomata puhelimessa illalla lähetetty viesti että kato, nyt tulee hendrixin woodstockin keikka -eijjole! |
apenaattori 14.01.2007 12:08:22 | |
---|
Se oli hyvä kohta Woodstockissa kun Henkka veteli puhtaalla saundilla siinä ennen Junctionia. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Kirk_Hammett 14.01.2007 12:51:28 | |
---|
argh! unohdin koko homman :/ You know it's sad but true... |
Soma city ward 14.01.2007 13:45:38 | |
---|
Olihan tuo keikka kovaa settiä. Jotenkin kyllä tuntui että tuo suurempi kokoonpano ei toiminut ihan toivotulla tavalla, Henkkakin vilkuili muuta bändiä välillä "mitä v#ttua?" -ilmeellä. Se "oikea" Band Of Gypsys rokkasi mun mielestä paljon tiukemmin, mutta toisaalta myös aika eri tyyliin. Kyllä myös se funkkaava Henkka oli kova :) Eihän siitä muusta orkasta oikein muuta kuulunukkaan, kun rummut, basso ja tietysti Jimi. I LIED |
Bonesaw 14.01.2007 14:28:51 (muokattu 14.01.2007 14:29:12) | |
---|
Se oli hyvä kohta Woodstockissa kun Henkka veteli puhtaalla saundilla siinä ennen Junctionia. Tosta meikäki tykkäs paljo. Muuten ei oikeen jaksannu kuunnella noita kelauskohtia. Häh? |
Wahi 14.01.2007 14:36:54 (muokattu 14.01.2007 14:37:51) | |
---|
Eihän siitä muusta orkasta oikein muuta kuulunukkaan, kun rummut, basso ja tietysti Jimi. Ei varmaan ku ei niitä congia ja muita härpäkkeita oltu edes mikitetty. Kovasti kaverit kyllä hakkasivat :D Komppikitaraakaan ei oikeen kuulunut. |
Mouhi 14.01.2007 15:20:35 | |
---|
Se dokkari oli aika huono, ja todellakin se oikean musiikin puuttuminen syletti tosissaan. :( Tosin sukulaisten haastattelu oli uutta ja joitain uusia asioitakin tuli esiin. -Dick Cavettin showsta en ollut ennen nähnyt kuin pätkiä, se oli ihan hauska. Tosin se jatkuva pätkiminen ja ihmisten kommentointi oli hölmöä. Olisivat näyttäneet koo ohjelman ihan ilman leikkelyitä. -Woodstock pudottaa aina leuan suusta kun sen näkee. Digitaalisesti oli muka masteroitu, mutta en huomannut juuri mitään uutta. Muut soittimet eivät edelleenkään kuuluneet. Ja tosiaan, kaikkia ei ollut mikitetty ihan oikeastikaan. "Humala ilman viinaa on teeskentelyä." |
Jaqqi1991 14.01.2007 15:56:41 | |
---|
argh! unohdin koko homman :/ Eikös tuosta tule uusinta maanantaina? Itselläkin jäi väliin |
Guitar Hero 14.01.2007 18:57:59 | |
---|
Ei varmaan ku ei niitä congia ja muita härpäkkeita oltu edes mikitetty. Kovasti kaverit kyllä hakkasivat :D Komppikitaraakaan ei oikeen kuulunut. Kyllä niissä Jerry Velezin congissa on ainakin yksi mikki, mutta ei niistä siltikään kuulu paskaakaan. Jimin skeba jyrää ja jos oikein tarkkaan kuuntelee, niin taustalta erottuu Coxin basso. Larry Leen ainoa nuissa biiseissä esiintyvä soolokin oli leikattu pois, mistä olin hieman närkästynyt.. Mrrhhh.. Noo, olihan sen skeba kuulemma ihan naurettavassa epiksessä koko keikan ja bändi viritteli jokaisen biisin jälkeen 5 minuuttia - peruskauraa.. Dokkari tarjosi tosi paljon lisäinformaatiota ainakin mulle, verrattuna aikaisempiin näkemiini, mutta mua hajotti se hypersuitsutus. "Jos jimi olisi mennyt yliopistoon, hänestä olisi tullut joku einstein.. vähintään" :S Mutta ei siinä minkään, mieluummin noita tsiigailee.. Odotan innolla Montereyn ja Atlantan keikkaa |
Aavistuksen ehkä off... Mun mielestä paras kokoonpano mitä Jimillä oli, oli se missä Cox veivasi bassoa ja Mitchell oli rummuissa. Sultan näytti aika timmiltä Woodstockissa, hoho! Muistin vasta vaikka en katsonutkaan tuota keikkaa. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Wahi 14.01.2007 21:14:31 | |
---|
Tuota Atlantan keikkaa odotan innolla, olen nähnyt vain jotain pätkiä siitä. |
Zeppo Tremolo 14.01.2007 23:31:58 | |
---|
Joo, Atlantaa venaillaan. Ikinä en oo nähny. Monterey on huippukamaa ja Woodstockki tietysti tutun tykittävää. NYTti lupaili että myös Isle of Wightin keikka olisi tulossa aikanaan. Toivoa sopii ettei siinä ole niitä "ajan tyylillä" tehtyjä hirmuisia psykedelia-efektejä jotka vääristää ja pistää kuvan pyörimään. Multa löytyvässä versiossa ne pilaavat parhaat pätkät. |
Wahi 15.01.2007 11:42:15 | |
---|
Mulla on yhdessä Cream DVD:ssä (Strange Brew nimeltään, Royal Albert Hallista, olisiko peräti '68 jäähyväiskeikka?) myös noita "psykedeelisiä" kamerajuttuja. Kamera zoomailee edes taas hillitöntä vauhtia, tosi tsaikedeelista :D Ärsyttävää kun siinä yrittää kattoa miten Clapton vetää sooloa niin joku pelleilee kameran kanssa... |