Thule 05.01.2007 17:21:34 | |
---|
Ostakaas nyt joku Torilta tuo JPM pois, ettei mun tarvitse myydä sukulaisiani Venäjälle. Dona ei liene paha hinta tuosta kepistä, vielä hyväkuntoinen ja huollettu kun on. Passion is a poison laced with pleasure bitter sweet. New intelligence arise in emptied bodies. |
Wahi 05.01.2007 19:42:42 | |
---|
Tällä hetkellä GASittaa: -Lisäkaappi tai parempi vahvistin kämpälle -Talla tai kaikki mikit (ja ehkä samantien elektroniikka) vaihtoon stratoon. Ja vaahtera otelautainen kaula paksummalla profiililla olisi myös aika herkku. -Ibanezin puoliakustinen, SG tai LP; joku humbucker keppi Tarkoitus olisi nyt yrittää olla ostamatta mitään ennen kuin pääsee lukiosta nyt keväällä. |
Werde 05.01.2007 21:08:33 | |
---|
Jackson USA Soloist on kummitellut mielessä jo liian kauan. Katsotaan jos tilanne huomenna korjaantuisi.. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
diabami 05.01.2007 22:01:39 | |
---|
Edition Tube on ollut jo pitkään Bad Monkeyn kanssa hankintalistalla. Huomenna olisi aikomus hankkia moiset kamat. |
tommiot 05.01.2007 22:35:08 | |
---|
Ibanez USA Custom... Ei kehtais ottaa kaverilta tonnia lainaan sitä varten, mutta ei kehtais jättää ostamattakaan... |
mailbag 05.01.2007 22:56:30 | |
---|
delayn tarvis ja viritinpedaalin ja aika paljo piuhoja lisää ja virtalähre ja uudet mikit kitaraan puolituksilla... |
oiva tumpeloinen 05.01.2007 23:04:32 | |
---|
Ibanez USA Custom... Ei kehtais ottaa kaverilta tonnia lainaan sitä varten, mutta ei kehtais jättää ostamattakaan... Sitä varten mä voinkin varmaan ostaa sen...... |
tommiot 05.01.2007 23:10:29 | |
---|
Sitä varten mä voinkin varmaan ostaa sen...... Ei ku kyl mä ostan sen sittenki ite. Lainaa vaan kaverilta. Ja sit Ässä myyntiin =) |
NYdoll 08.01.2007 12:07:41 | |
---|
Joku hyvä puoliakustinen tai sitten vaan liimakaulainen mahonkikepakko... Myös telecaster käy toisaalta... Mää vaan haluan kitaran, joka toimii! Sellasen, jota ei oo pakko olla joka välissä säätämässä ja vaihtamassa siihen osia... -It's always better to be out of tune than out of feeling- |
Tuli sitten piipahdettua Reverend guitarsin kotisivuilla ja katalasti kävi ilmi että ovat pistämässä set-neck kepakoita markkinoille. Lyhyen tonkimisen jälkeen silmille ponnahti seuraava flygäri V tyylinen tutkielma http://www.reverendguitars.com/reve … _series/hi-res/volcano_honey_lg.jpg Mahongista ruho & kaula sekä muuta mukavaa ja hinta sen 499 USD. Rupesi GAaSuttamaan niin että kohta mun kämpässä haisee ihan perkeleeltä :) |
Artist 14.01.2007 14:30:42 (muokattu 14.01.2007 14:34:33) | |
---|
Tuli sitten piipahdettua Reverend guitarsin kotisivuilla ja katalasti kävi ilmi että ovat pistämässä set-neck kepakoita markkinoille. Lyhyen tonkimisen jälkeen silmille ponnahti seuraava flygäri V tyylinen tutkielma http://www.reverendguitars.com/reve … _series/hi-res/volcano_honey_lg.jpg Mahongista ruho & kaula sekä muuta mukavaa ja hinta sen 499 USD. Rupesi GAaSuttamaan niin että kohta mun kämpässä haisee ihan perkeleeltä :) Hys hys, Naylorin tuotokset on hyvin pidetty salaisuus, joita ei täällä hirveästi ole, joten ei niitä tarvitse huudella kaikille jotka on aikeissa ostaa jonkun Gibson lookaliken, varsinkin kun noi on oikeastaan aika oma juttunsa. ;) No, vitsit vitseinä. Tuo set neck sarja on kyllä all good & well, mutta itse tykkään enemmän "perinteisestä" Reverend muotoilusta (eli omintaikeisemmasta) jota tuo bolt-on sarja edustaa. Noiden korealaisvalmisteiden laadusta mulla ei ole hajua, mutta tuskin Naylor pistäisi markkinoille mitään mikä ei olisi hyvää. Itse asiassa olen ajatellut ostaa tuollaisen Reverendin tänä vuonna, en vaan osaa päättää minkä, kun noita on niin paljon. "Cos the back of the class is where I'm from" |
Ze Kink 14.01.2007 14:35:23 (muokattu 14.01.2007 14:36:03) | |
---|
Kaappi pitäisi saada. Ja Pod XT. Ja 7-kielinen. Lisäksi Gasittaa pirusti tuollainen Atlas, ja olenkin heidän kanssaan pari viestiä vaihdellut. Ostakaa siis Carvin! E: Ja Jacksonin DK2M valkoisena on alkanut myös hieman gasittaa... |
Werihukka 14.01.2007 14:38:07 | |
---|
Tuleva Jackson RR24 on GASin kohteena. Ja kaappi pitäs saada Marshall JCM tai Peavey 6505. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
juici 14.01.2007 14:45:12 | |
---|
Telecaster polttelee edelleen, mutta kun tietää realiteetit niin osaa olla ilmankin. Mihin sä sitä tarviit kun ei oo bändiä missä soittaa edes edellisillä? "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
|
Invader 14.01.2007 14:57:40 | |
---|
Mihin sä sitä tarviit kun ei oo bändiä missä soittaa edes edellisillä? Nyt meni väärin. :) Tai sitten ei.. |
Riku Rotten 14.01.2007 15:03:45 | |
---|
Gipparin LP Junior Double Cut ja P-90:t. Mielellään käytetty. TV keltaisena. Onneksi liikkuu aika vähän, joten voi ehkä välttyä. Argh.. |
kojones 14.01.2007 15:07:11 | |
---|
Miekin tahdon uuden kitaran, mutta mallista ei oo mitään tietoa :D JTM45 olis myös varsin mainio kapistus. |
Traditional 14.01.2007 18:31:35 | |
---|
GASi vaivaa ja pahenee. onneksi on vielä suurinosa tuloista isän lompakosta niin pystyy(/joutuu) olemaan ilman engliä ja schetcheriä/ibanezia/esptä/fenderiä/gibsonia... aaarg! |
totke 14.01.2007 20:25:32 | |
---|
Kitara-GAS korjaantunee alkavalla viikolla toviksi kun Pacifica 612 saapuu hypisteltäväksi. Vaan gasittelen jo heti uutta vahvaria, täytyy vissiin marssia musaliikkeeseen ja korjata tilanne ja ihmetellä millä maksetaan vuokrat loppulukukaudella... Paskat kamat täydentävät huonoa soittoa. |
Räbbänä 15.01.2007 18:18:34 | |
---|
Jumaliste, juuri huollosta tulleesta luottopelistä ja uudesta skitastani, josta en ole edes kuukautta kerennyt iloita, niin lisää haluaisin. Nyt joku baritoni tai seiska ois kova sana. Mutta nykyisistäkään kepakoista ei mitään pysty myymään.... "En pysty... en kykene..." |