Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Levyhyllyt..
1 2
chachi
13.01.2007 20:49:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritin etsiä aiemmista kirjoituksista juttua samasta aiheesta, mutta mitä suosittelisitte levyille kun puhutaan hyllyistä? Tarve olisi saada esiin niin vinyylit kuin cd-kiekotkin, dvd:tä löytyy samoin, mutta niille ei nyt ole sellaista "akuuttia esiinpääsyn tarvetta". Ikea, Lundia, mitä mitä? :)
 
http://www.qstock.org/2006
ganesha
13.01.2007 22:42:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iskusta löytyy melko bueno cd-hyllykkö n. 500 cd:lle ja hintakaan ei ole kuin (muistaakseni) hieman alle 150 eskoo.
 
viina. hanuri. ja naiset.
lindo
13.01.2007 22:57:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundialla on noita ulosvedettäviä CD/DVD hyllyjä:
http://www.lundia.fi/cms/etusivu/verkkokauppa.html?noid=175
 
En suosittele jos ei tykkää pölyjen pyyhkimisestä :P
 
Itselläni CDt nykyään yksinkertaisesti vaan kaapissa.
 
Rok rok
slowdive
13.01.2007 23:29:40 (muokattu 13.01.2007 23:30:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näistä levyhyllyistä oli hyvä ja linkkejä sisältävä ketju jossain turhuuspalstalla joskus, mutta kuka sen löytäis..?
 
Itsekin tuli tuskailtua levyhylly-asian kanssa kun piti saada pian hylly johon mahtuu tarpeeksi. Ehtona itselläni oli se, ettei alimmat levyt tule lattianrajaan. Perheessä on pieni lapsi, ja toisekseen se kattialla konttaus levyjä valitessa ei ole niinkään kivaa.
 
Ilman paksua lompsaa, tai helvetin käteviä käsiä + työtilaa ei tahdo hyvää levyhyllyä saada. Itsellä oli viimeksi avohyllyjä (+ päissä kirjatuet) seinällä, mutta sitten kun ne tuli täyteen oli pakko alkaa hyllyn hankintaan. Paljon tuli kauppoja ja nettipuljuja tsekattua, mutta kyllähän se niin on että Ikeasta ne löytyy joihin jotain mahtuu ja talouskin kestää. Olin jo tilaamassa 3kpl sellaista vajaat 300 levyä vetävää vitriiniä, mutta onneksi satuin vielä huutonetin valikoimat tarkistamaan. Sieltä löytyi viiteenkymppiin sellainen 900 levyä vetävä hylly, joka on vielä ihan mukavan kompakti kooltaan. Vähän maalia sipasin ja sehän oli kuin mulle tehty. Tuokin kaappi on Ikean tekosia, mutta ei ole vaan ollut enää myynnissä muutamaan vuoteen.
 
Nyt on LP-harrastuskin sitten elpymässä. Saa nähdä mihin sitä nekin sitten laittaa jos ne lisääntyy. Onneksi on kirjahyllyn hyllynväli kuin LP-levyille tehty. Sekin Ikeaa... mutta ei meillä kaikki ole. Ei varppina!
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Bonham
13.01.2007 23:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundialla on noita ulosvedettäviä CD/DVD hyllyjä:
http://www.lundia.fi/cms/etusivu/verkkokauppa.html?noid=175
 
En suosittele jos ei tykkää pölyjen pyyhkimisestä :P
 
Itselläni CDt nykyään yksinkertaisesti vaan kaapissa.

 
No noi nyt on semmosta pikkupalaa... mutta kyllä Lundia toimii; tsekkaa omakuva...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Blue Moon
14.01.2007 06:04:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundia toimii kaikille formaateille.
 
Seiskatuumaisille löysin Ikeasta juuri sopivat vanerilaatikot.
 
Mika Antero
14.01.2007 07:23:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundiaa komppaan minäkin, Boknäsiin kun harvalla on varaa...
 
Feggy
14.01.2007 08:56:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundia on hyvä. Mulla on kanssa kolme Ikean halpistornia, ne on ihan ok kunhan ne saa seinään ruuvattua.
 
MadMatt
14.01.2007 12:12:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näistä levyhyllyistä oli hyvä ja linkkejä sisältävä ketju jossain turhuuspalstalla joskus, mutta kuka sen löytäis..?
 
Tuolta löytyy se vanha ketju.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=24&t=121808&oo=270
 
aleksi
14.01.2007 12:14:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundia on hyvä. Mulla on kanssa kolme Ikean halpistornia, ne on ihan ok kunhan ne saa seinään ruuvattua.
 
Mulla on kanssa halpistornit, mutten ole vaivautunut ruuvaamaan seinään. Hyvin ne pysyvät pystyssä, kun sen verran noista cd:istä kuitenkin kertyy painoa, eikä ole muksujakaan lähistöllä riehumassa. Vielä mahtuisi viitisenkymmentä tuotetta, ja sitten pitäisikin laittaa vissiin yksi lisää tai miettiä johonkin vähän erilaiseen ratkaisuun siirtymistä.
 
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
Kosminen
14.01.2007 21:08:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tukholmassa yhdessä sisustusliikkeessä oli tosi hienoja laatikoita vinyyleille mutta alappa sieltä raahaamaan...
 
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
JMP71
14.01.2007 21:42:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.vinyyliklubi.com/kauppa/products.php?g1=2f9b6a
 
Tuolta löytyy vinyyleille jotain..
 
Sotkan pilarimallinen cd-torni toimii, niitä saa nippuun (pultattua yhteen) niin monta kuin haluaa sekä halutessaan kiinni seinään. Hyllyväliä saa säädeltyä melko vapaasti, dvd:tkin menee.. Edullisiakin ovat. En tosin löytänyt sotkan sivuilta tuota mallia tähän hätään.. toivottavasti noita vielä saa. Itse olen aina käynyt hakemassa lisää kun hyllytila loppuu.
 
OSTETAAN DOD fx22 Vibrothang - Tarjoa omaasi.
porcupine
15.01.2007 11:14:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noissa Lundioissa on CDiden kanssa se ongelma, että niissä tulee älyttömästi hukkatilaa, kun levyjen taakse jää se 20 cm tyhjää. Eihän kukaan pistä levyjään kahteen riviin, eihän? Se tyhjä tilaa aiheuttaa myös sen, että noiden levyjen taakse pitäisi kehittää jonkinlainen stopparisysteemi, ettei aina kun tunkee levyä hyllyyn, vierellä olevat levyt työnny sinne hyllyn perälle. Vinyylien kanssa Lundia sitten onkin bueno.
 
Itse aion vääntää ceedet seinälle kahden pystylaudan väliin naulatuiden lautojen avulla, joka pultataan seinään tuki(kulma?)rautojen avulla. Eli ihan vaan näin:
|---|
|---|
|---|
 
Kun peruslautaa vähän petsaa, niin tulee ihan hienoa. Eikä mene lattiatilaa hukkaan.
 
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
kojones
15.01.2007 12:05:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sotkan pilarimallinen cd-torni toimii, niitä saa nippuun (pultattua yhteen) niin monta kuin haluaa sekä halutessaan kiinni seinään. Hyllyväliä saa säädeltyä melko vapaasti, dvd:tkin menee.. Edullisiakin ovat. En tosin löytänyt sotkan sivuilta tuota mallia tähän hätään.. toivottavasti noita vielä saa. Itse olen aina käynyt hakemassa lisää kun hyllytila loppuu.
 
Pari kk sitten oli vielä ainakin, ne toimii eikä tosiaan ole hinnalla pilattu.
 
Blue Moon
15.01.2007 14:47:18 (muokattu 15.01.2007 14:47:46)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noissa Lundioissa on CDiden kanssa se ongelma, että niissä tulee älyttömästi hukkatilaa, kun levyjen taakse jää se 20 cm tyhjää.
 
Mulla on Lundian hyllyissä "fläppi" - telineet / alustat. Ei jää hukkatilaa.
 
Heavy Metal Machine
15.01.2007 15:08:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytän Anttilan section-torneja jotka maksaa 50 euroa kpl. Torniin mahtuu 180 levyä. Tasojen väliä voi muutella ,ielensä mukaan ja DVD:t olen laittanut alimmille riveille.
 
Ihan hyvännäköinen tuosta yhdistelmästä tulee. Ainoa hankala asia on väliseinien määrä. Kun laitat uuden levyn hyllyyn, niin on aikamoinen työ siirtää seuraavia levyjä yhden pykälän verran eteen päin.
 
HELSINGIN JOKERIT 1967
mrk
15.01.2007 15:10:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iskusta löytyy melko bueno cd-hyllykkö n. 500 cd:lle ja hintakaan ei ole kuin (muistaakseni) hieman alle 150 eskoo.
 
Vieläkö noita saa? Ainakin about vuosi sitten olivat kuulemma lopettaneet niiden myynnin/maahantuonnin. Alkaa pikkuhiljaa olemaan neljännelle tarvetta.
 
"Short On Long Term Goals"
porcupine
15.01.2007 16:26:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Lundian hyllyissä "fläppi" - telineet / alustat. Ei jää hukkatilaa.
 
Siis sellaset selattavat, kuten levykaupoissa? Niissä ois hauskaa pitää aakkostettuina 800 CD:tä :)
 
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Blue Moon
15.01.2007 16:55:57 (muokattu 15.01.2007 17:00:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis sellaset selattavat, kuten levykaupoissa? Niissä ois hauskaa pitää aakkostettuina 800 CD:tä :)
 
Juuri sellaisia. 50 cm leveissä Lundian "tavallisissa" hyllyissä muualta ostettuja "fläppejä", 3 kpl rinnakkain per hylly ja 100 cm leveissä vetohyllyissä Lundian omia CD/DVD-alustoja. Aakkostus on hyvä systeemi. Muuten on vaikea löytää hyllystä mitään.
 
Nuuskamuikkunen
15.01.2007 18:40:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin just osatamassa uuden palapelin ja taas mahtuu. Eikun kasaamaan....
 
AitoidiotiA
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «