Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 534 35 36 37 38122 123 124 125 126
tommiot
13.01.2007 19:29:08
Hei, pistin paskaksi kitarakamaa! D-Two otti osumaa lattian kanssa, on vähän pahemman kerran huollon tarpeessa.
timppa67
13.01.2007 19:45:51
Toteutui jo jonkin aikaa kytenyt haave saada tumma puunvärinen Firebird. Onneksi ei tarvinnut alentua Gibsoniin, vaan Jussi Ala-Kuhan tekemä versio P-90 mikeillä oli ostettava pois kun sellainen tuli tarjolle. Kyllä muuten rouhii ja on mahtava soitettava.

VinkVink.. Porvoosta löytyis Helvetillisen hieno Firebird ala´ Tyysteri...mm.Duncanin itsensä kääräisemät mikrofoonit ym. toki puhutaan parin tonnin skebulasta... Allekirjoittanut istuu -58 custom shop LesPaul sylissä ja pohtii ankarasti että; ostaako vaiko eikö ostaa...?? Tässä sustain koneessa kaula on ku ratapölkky..vaikka paksukaulaisia on ja on ollut niin tämä kyllä vie voiton kaikista vaan muuten on tajuttoman hieno peli...
Ne on eri miehiä jotka tekee ruumiita kuin ne jotka pesee niitä..
Stalkah
14.01.2007 16:43:10

ostin vihdoinkin pari viikkoa myöhästyneen dunlopin crybabyn ja tunnin soittamisen jälkeen se nukkuu sängyssäni.
Masturbate est Humanum- Damnd'oh!
timppa67
14.01.2007 17:00:41
Pakkohan toi Pauli oli ostaa pois kuleksimasta.. omakuvassa edellisen omistajan ottamia kuvia...
McNulty
14.01.2007 17:21:33
Pakkohan toi Pauli oli ostaa pois kuleksimasta.. omakuvassa edellisen omistajan ottamia kuvia...

Ai, sie ostit panssarivaunun LePakon. Kuvat siitä olivat varsin nättejä, toivottavasti myös soundi ja soitettavuus (en kyllä epäile sitäkään).
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
timppa67
14.01.2007 17:29:11
Ai, sie ostit panssarivaunun LePakon. Kuvat siitä olivat varsin nättejä, toivottavasti myös soundi ja soitettavuus (en kyllä epäile sitäkään).

Juu, sama mies ja vieläpä asiallinen kaveri.. huomenna pitäs mennä "köyhtymään"...
Traditional
14.01.2007 17:42:35
ostin kamaa mut en Bossin metal zonea kummempaa. tosin ampuu turhan paljo yli 10 wattisella mut shit happens! :P
lasinilkka
14.01.2007 18:01:19
Ostin perjantaina Digitech RP250 mallintavan hässäkän. Olen erittäin tyytyväinen, tarkoitus oli ostaa soluasunnossa kuulokkeilla soittelemiseen sopiva laite.

Preset soundit eivät oikein miellytä, mutta netistä löytyy parempia ja x-edit ohjelma toimii todella hienosti. Kyseinen ohjelmahan tarjoaa enemmän säätömahdollisuuksia kuin laitteen omat nappulat ja asetusten siirto tapahtuu todella sujuvasti usb:n kautta. Omille asetuksille on tilaa 70 muistipaikkaa ja yli jäävät voi pitää koneella tallessa. Tähän mennessä olen keskittynyt lähinnä rankempien särösoundien hiomiseen, joten muista soundeista en sano vielä mitään. Efektejä löytyy enemmän kuin tarvitsen, lähinnä varmaan delayt ja reverbit pääsevät käyttöön.

Digitech on kytketty stereoihin, sillä kitaravahvaria minulla ei ole kun jätin vanhan craten siskolle opiskelijakämppään muuttaessani. Samoihin stereoihin on kytketty myös tietokone. Ennen härvelin ostamista luulin ettei olisi mahdollista kuunnella musiikkia koneelta ja soittaa stereoiden kautta samaan aikaan, mutta sehän toimii myös. Digitech toimii ikään kuin ulkoisena äänikorttina ja musiikki kulkee usbin kautta efektilaitteeseen ja siitä stereoihin. Kätevää ja mukava yllätys!

Miinuspuolena mainittakoon, että laite ei reagoi volume-potikkaan täysin niin kuin oikea vahvari, eli säröstä ei saa cleania volumea laskemalla.

Hintaansa (160e Suomesta) nähden mainio peli minun käyttöön, rahalla saa parempaakin soundia, mutta sitä ei ole, eikä myöskään reenikämppää. Mielelläni laittaisin ääninäytettä kun se on niin helppoakin, mutta en osaa soittaa.

----

Toinen mainitsemisen arvoinen hankinta on 3 kk sitten ostamani 80-luvun lopun charvel model 2, jota en ole täällä vielä mainostanut. Sopii käteen, erinomainen akustinen sointi, hyvä mikki, toimiva floikka, kaunis ulkonäkö. Ainoa vika hieman kuluneet alimmat nauhat. Hinta-laatu-suhteeltaan pidän kamojani hyvinä :)
Härski
14.01.2007 18:10:34
Straton body saapuu keskiviikko-torstain nurkilla.
papitsu
14.01.2007 18:15:22
Seuraavan viikon alusta pitäisi tulla semmonen Epiphonen Dot Studio tänne.. Jees..
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Wahi
14.01.2007 19:12:13

Uuh, erittäin hieno Lespa. Tykkään enemmän tuommoisesta, eikä semmoisesta missä on kauhea loimukansi.
kuriken
15.01.2007 02:27:29
Hintaansa (160e Suomesta) nähden mainio peli minun käyttöön, rahalla saa parempaakin soundia, mutta sitä ei ole, eikä myöskään reenikämppää. Mielelläni laittaisin ääninäytettä kun se on niin helppoakin, mutta en osaa soittaa.

Itsekkin suunnittelen laitteen ostoa. Kitarasoitantaa ja sähköviulua varten moista tarvitsisi. Paria juttua utelisin.

Mistä ostit? Ja ootko kytkenyt laitteen nimenomaan stereona, vai kulkeeko ääni laitteesta monona kaiuttimiin nykyisessä asetelmassasi? Oletko testinyt miten whammy toimii pedaalin kanssa? Whammy on nimenomaan yksi syy miksi tämän vehkeen halua. Ois kiva kun pääsis tesmimään laitetta jossain.
SURf
15.01.2007 12:25:31
Minäpä ostin Jekyll & Hyden. Yllättävän hyvät bluussisounditkin tuosta irtoaa kun vähän ruuvailee.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Diego
15.01.2007 12:57:30
Mä ostin itselleni 300 eurolla vuoden '85 Tokain Love Rockin. Goldtop väritys. Japsivehje. Hyvässä kunnossa, paitsi ulkoisia vaurioita nähtävissä. Olen kitaran kolmas omistaja. Ja iloinen siitä. Hyvä Diili :P
Ota Mobilatia jos närästää
Texas Oil
15.01.2007 15:46:10
Mä ostin itselleni 300 eurolla vuoden '85 Tokain Love Rockin. Goldtop väritys. Japsivehje. Hyvässä kunnossa, paitsi ulkoisia vaurioita nähtävissä. Olen kitaran kolmas omistaja. Ja iloinen siitä. Hyvä Diili :P

Sehän vain paranee oikein käytettynä/säilöttynä kuin viini vanhetessaan ... Onnittelut hyvästä vuosikerrasta!
~ texas oil ... since 1930 ~
jomppu
15.01.2007 15:58:14
Kävi sitten niin että minun "budjetti" kitaran etsintä päättyi lauantaina Helsingin F-musiikissa. Kauppoja kierrettyäni löysin F-musiikista Fender Classic Player Baja Telecasterin, joka miellytti sen verran että se täytyi lunastaa.
LesPaul70
15.01.2007 16:18:49
"Why are you smiling?" "Why? 'Cos I'm trigger-happy, that's why!" (Sledge Hammer)
lasinilkka
15.01.2007 16:37:04
Itsekkin suunnittelen laitteen ostoa. Kitarasoitantaa ja sähköviulua varten moista tarvitsisi. Paria juttua utelisin.

Mistä ostit? Ja ootko kytkenyt laitteen nimenomaan stereona, vai kulkeeko ääni laitteesta monona kaiuttimiin nykyisessä asetelmassasi? Oletko testinyt miten whammy toimii pedaalin kanssa? Whammy on nimenomaan yksi syy miksi tämän vehkeen halua. Ois kiva kun pääsis tesmimään laitetta jossain.

Ostin Tampereen DLX musicista kun en muualta tampereelta edes löytänyt. Eli halvemmallakin saattaa saada, mutta yllättävän harvassa kaupassa tätä myydään, googleenkaan ei tartu osumia kotimaisista liikkeistä. Ääni kulkee stereona kuulokeliitännän kautta. On tossa joku toinenkin stereo-ulostulo, mutta ostamani piuhat ei sopineetkaan siihen ja sama kai se on kumpaa liitäntää käyttää (?).

Whammya en pysty kommentoimaan kun ei ole vertailupohjaa miltä pitäisi kuulostaa. En ole ennen ko. efektiä edes kokeillut.
atha
15.01.2007 16:50:23
Tonelab tuli taloon.
http://lespaul70.f2g.net/text/tonelab.html

Ihan asiallinen analyysi laitteesta. Tällaisia perusteltuja mielipiteitä lueskelee mielellään kun on toneport / tonelab / pod -akselilla päätöstä tekemässä, eikä oikein mahdollisuuksia kaikkia testailla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)