Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: No more kaamea kapula
1 2
Magiz
12.01.2007 20:25:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kohtuus kunniaan, tipattomuus/absolutismi ei toimi monellakaan, kohtuus kaikessa on kultaa. :)
 
mutta itseasiassa kyllä, tipatonta tammikuuta elellään. (toisaalta alaikäinenkin olen, joten lienee eettisesti oikein elää tipatonta, vai..? :P)
 
Keep it Fresh
komppihomo
13.01.2007 21:14:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä en oo koskaa kännissä soittanu rumpui. ku juodaan nii juodaan. yrittäkääpä ite 3 promillen kännissä shoittaa
 
savopie
16.01.2007 11:13:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mä en oo koskaa kännissä soittanu rumpui. ku juodaan nii juodaan. yrittäkääpä ite 3 promillen kännissä shoittaa
 
Yrittäkää ensin päästä siihen 3 promillrn känniin. siihen jo vaaditaankin vähän.
 
Pietu.
Bumbarr
19.01.2007 11:54:21 (muokattu 19.01.2007 11:55:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellänikin on "tipaton".Mutta koska en omaa minkään laista pidättyväisyyttä, saan juoda 1 oluen viikossa. Se ei saa kuitenkaan olla normi hanalaageri vaan joku niinsanottu herkkuolut.
Nyt liitteessä oli vähän aikaa sitten semmonen mielenkiintonen keskustelu tipattomasat tammikuusta (tiedättehän ne kaksi filosofia jotka väittelee asioisat keskenään). Siellä tuli musta aika hyvä idea, tipattomana yksi päivä viikossa, yksi viikko kuukaudessa ja yksi kuukaus vuodessa. Musta kuullostaa varsin hyvälta.
 
Kilpikonnat rockkaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «