Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 512 13 14 15 1696 97 98 99 100
okabass
11.01.2007 23:20:20 (muokattu 11.01.2007 23:21:31)
Moi.

No yllätysyllätys mitä varten.Ompa todella vaikee arvata...eikä todella ylläri et teit mitä uhkasit ja mistä oli juttua!

Ampegin SVT - 810E kloonihan sieltä on tulossa!

Onnee vaan rakentamiselle!

Ootsä vaa jumalauta nikkari! :)

Nöyrin kiitos. Kaiuttimia odotellessa vierähtää varmaan useampi viikko koska tilasin ne maapostina. Varmaan jotain 6 viikkoa. Itse ranttiksen harjannostajaiset ovat varmaan aikaisemmin.

Mutta sitä odotellessa...ja saundipolitiikasta sitte juttua et miten fudaa!

joo ostin sen hämeenlinnasta ja maksoin 1200 € musta iha sopuhinta.

Aha. Eihän se halpakaan ole, mutta lienee lajissaan paras. Jutskailin eilen Torvessa (Lahdessa) erään äänimiehen (myös basisti) kanssa ko. kaapista, ja kyllä hän myös suitsutti soundin puolesta.
Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh.
Karlsson
12.01.2007 10:32:35
Aha. Eihän se halpakaan ole, mutta lienee lajissaan paras. Jutskailin eilen Torvessa (Lahdessa) erään äänimiehen (myös basisti) kanssa ko. kaapista, ja kyllä hän myös suitsutti soundin puolesta.

Noni, kävinki viime viikolla siellä pöläyttelemässä rantiksella, että tuoreessa muistissa...
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Basismi
12.01.2007 11:07:05
joo ostin sen hämeenlinnasta ja maksoin 1200 € musta iha sopuhinta.

1200 koko läjä? On ne halpoja...
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
J.Hollström
12.01.2007 11:44:06
1200 koko läjä? On ne halpoja...

Eiköhän se ollut 1200 kaapista. Nuppi on kai luokkaa 1800 eur.
"Kekkulissa ei seiso, rapulassa vaan." -hemmo
BigPapa
12.01.2007 12:42:13 (muokattu 12.01.2007 12:44:11)

Onko kellään kokemuksia tommosesta ampeggilaisesta???
http://www.thomann.de/fi/ampeg_b200r.htm
Voisi olla ihan soiva peli, mikäli se on samaa laatua kun nupit ja kaapit...

Toi ois varmaan passeli pienemmille keikoille ja treeneihin, kun mun käytössä nuppi+ 4x10 kaappi on jo vähän ylimitotettu, rantiksesta puhumattakaan... Vaikka parempi liikaa kun liian vähän...

Helinin Pekalla oli tollanen klubikeikalla kun rockänrollia vejeltiin , ihan h..vetin yes.

Ite vetelin tälläsellä:

http://www.ampeg.com/products/diamondblueguitar/sj12t/index.html

Pääseeks tällä Ampeg klubiin? Hoho!!!
Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä.
Wilkeson
12.01.2007 15:04:31
Eiköhän se ollut 1200 kaapista. Nuppi on kai luokkaa 1800 eur.

Jep Jep.

Kaappi oli sen 1200€ ja nuppi just aika tarkkaan sen 1800€ sillon ku sen ostin.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
aho
12.01.2007 15:15:10 (muokattu 12.01.2007 15:16:17)
...ja sieltä JJ:t sisään. Toimii.

Mun pikkunuppi sai juuri JJ-päivityksen ja tyytyväinen olen. Kaapinrakennusprojekti alkaa tääläkin. Teen sen rantasaunan mitoilla, mutta 8x10" sijaan laitan 4x12", koska kuvittelen että se olisi optimikokoonpano minun 50 watille... Tubetownista tilataan mustat tolexit ja hopeinen grillcloth niinkuin nupissanikin. Ampegilogoa en sentään taida uskaltaa laittaa.

edit: Uralilta ämyreiksi celestionit näillänäkymin.
Minimum effort/Maximum gain.
Wilkeson
12.01.2007 15:17:46
Aha. Eihän se halpakaan ole, mutta lienee lajissaan paras.

Niin-no...Mikä sit on halpa ja mikä ei? Menihän siinä toki rahaa saatanasti (ei kyllä v....a yhtään) mut minkäs teet jos jotain on saatava. :)

Kyl mä oon niin urpo et jos oon päättäny et toi on saatava ni jollain ihmeellä se tosiaan sit on saatava keinolla jos toisellaki.

Niinhän ne (melkeen) kaikki väittävät että lajissaan paras on tämä saunakomero.
seak
13.01.2007 00:09:20
Ja ei muuta kun klubiin takaisin muutaman vuoden tauon jälkeen jostain vuosien 1976-1979 väliltä olevalla V-4:llä! Sauna pitäisi saada vielä pariksi tolle.
A veteran of a thousand psychic wars.
PnukBassist
13.01.2007 08:11:40

Ja ei muuta kun klubiin takaisin muutaman vuoden tauon jälkeen jostain vuosien 1976-1979 väliltä olevalla V-4:llä! Sauna pitäisi saada vielä pariksi tolle.

Mistäpäs ostit tuon ja palio piti pulittaa? Olis lysti päästä joskus testimään samalla kaapilla tuota vanhaa V-4:sta ja uutta V-4Bh:ta mikä iteltä löytyy... Kuulemma vähän enämpi hönkää siinä vanhemmassa...?
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
seak
13.01.2007 11:01:39
Mistäpäs ostit tuon ja palio piti pulittaa? Olis lysti päästä joskus testimään samalla kaapilla tuota vanhaa V-4:sta ja uutta V-4Bh:ta mikä iteltä löytyy... Kuulemma vähän enämpi hönkää siinä vanhemmassa...?

Eräältä kitaristilta ostin pois, kitarakäytössä ollut aiemmin kun tuo on se kitaraversio nimenomaan. Aika edullisesti sain vehkeen mielestäni käsiini eli 850€ maksoin siitä, putkiremppa kuitenkin vasta tehty viime vuoden puolella. Itseäni kiinnostaisi myös A/B -testi V4Bh:n kanssa juurikin tuon volyymijutun sekä ihan yleissoundinkin puolesta, aikanaan jäi V4Bh:n osto väliin kun pelkäsin, että tulee tilanteita vastaan, joissa jäisin volyymin puolesta jalkoihin, mutta tätä vintageversiota ei nyt vaan voinut ohittaa :) Sen kummemmin tuosta tuon äänenvoimakkuudesta en uskalla vielä sanoa, kun en ole päässyt omalla treenikämpällä omien kaappien läpi tuota luukuttamaan eli vähän vertailukohtaa puuttuu mutta kuuden tunnin päästä olen viisaampi ja voin sitten infota enemmän.
Wilkeson
13.01.2007 12:48:45
Sauna pitäisi saada vielä pariksi tolle.

Eli nyt sulle rantista metsästämään.

Mulla kävi järjetön tsägä ku löyty viel niin nopeesti. Niitä ei varmaan paljoo myynnissä oo enää..varsinkaan uusia.

Niinku täs tais olla jo juttuu et Thomannilta saattaa saada vielä ehkä lähiaikoina. Ja oliko se turussa F-musiikissa ehkä voi olla.
Kieppi
13.01.2007 17:24:42 (muokattu 13.01.2007 17:25:19)
Klubilaisille sitä vaan tiedoksi, että poikkesin Tampereen Musiikissa tänään ja sielläkin möllötteli yksi kappale rantasaunoja. Hinnasta ei hajua, mutta soittamalla se selviää.
Kalamies #10 >-)))>.
"Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie-
Auringon Aseman uudet sivut!
Wilkeson
13.01.2007 17:34:49
Klubilaisille sitä vaan tiedoksi, että poikkesin Tampereen Musiikissa tänään ja sielläkin möllötteli yksi kappale rantasaunoja. Hinnasta ei hajua, mutta soittamalla se selviää.

Jätkä on kyl jumalauta himmee rantasaunabongari. :)
Kieppi
13.01.2007 22:04:33
Jätkä on kyl jumalauta himmee rantasaunabongari. :)

Jaa, kiitosta vaan :) Sattuupa silmään kaikenlaista kun Suomenniemeä kiertelee. Jos Behkun rantasauna kiinnostaa, niin Tampereen DLX:ssä oli semmoinen käytetty, 500 e.
Kalamies #10 >-)))>.
"Musiikki on harrastuksista paras, mutta onneksi vain harrastus." -Artzie-
Auringon Aseman uudet sivut!
Wilkeson
13.01.2007 22:12:19
seak tarttee rantiksen. (Ampegin ??)

Toivottavasti natsaa jostain.
seak
15.01.2007 11:29:44
Sillon kun ite olin hommaamassa kamoja niin eräs tyyppi tarjos mulle tuota V-4 vehkettä kans, mutta piti sillä melekosta hintaa, kun olis pitäny 1500€ maksaa pelkästä nupista. Ostin sitten tuon V4Bh:n kun tiesin sen hyväksi ja aivan riittäväksi meikäläiselle. Ei ole kyllä hönkä loppunut lähellekään kesken koskaan vielä, ja on ulkoilmakeikkaakin soiteltu ja noin.

Kyllä ne on nuo Ampekit. Kun kyljessä on se tuttu A-logo niin tietää että ääntä lähtee :)

Juu mitä itse tiedän ja olen nähnyt niin tuo V-4 tuntuisi ihan säntilleen menevän koko ajan yli tonnin hintoihin, joten olen melko tyytyväinen ostokseeni. Nyt pääsin sitten vihdoinkin lauantaina vetelemään kunnolla veenelosen läpi treeneissä kahden Warwickin 4x10 kaapin kanssa ja vaikka kaappi ja nuppi ovat sinäänsä vähän eri maailmoista niin kyllä soundi oli aika murhaa tälläkin yhdistelmällä! Volaa todellakin lähti vähintään yhtä paljon kuin tällä hetkellä 450W antavasta Warwickin nupista ja tuntui, että koko ajan teki mieli kääntää volumea yli kello 12:sta enemmän ja enemmän kun soundi vain parani mitä enemmän hönkää antoi! Pieni ongelma kyllä ilmeni nupin kanssa, jotain kummaa rohinaa pääsi aina välillä vaikka molempien kanavien volumet oli nollissa. Olisikohan stand by -kytkimessä jotain kosketushäiriötä tai olisikohan jossain muualla joku löysä juotos? Itse en ymmärrä noiden putkivehkeiden tai ylipäätään minkään vahvistimien sielunelämän päälle hittoakaan, että pitää varmaan käyttää laite jossain korjaajasedällä.

Nyt on sitten vanhat vahvistinvehkeet jo 66% löytäneet uuden omistajan, joten pitäisi metsästää nyt tosissaan sitä rantista jostain.
Wilkeson
15.01.2007 15:31:03
Nyt on sitten vanhat vahvistinvehkeet jo 66% löytäneet uuden omistajan, joten pitäisi metsästää nyt tosissaan sitä rantista jostain.

Hell Yeah!
Näinhän sen piti mennäkki.

Sullahan on ne mestat tiedos mis saatto olla viel?
Soita äkkii mestoihin ja hae äkkii sauna pois ni ei joudu venaa iha loppuvuoteen asti.
tonirutanen
15.01.2007 16:33:07

Helinin Pekalla oli tollanen klubikeikalla kun rockänrollia vejeltiin , ihan h..vetin yes.

Ite vetelin tälläsellä:

http://www.ampeg.com/products/diamondblueguitar/sj12t/index.html

Pääseeks tällä Ampeg klubiin? Hoho!!!

Lähteekö tosta hyvin mökää, eli jääkö rumpalin jalkoihin (siis ei nyt minkään överi kovan lyöjän)? Kiitos...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)