McNulty 03.01.2007 19:03:55 | |
---|
Näyttää olevan nyt loppuunvarattu. Hyvät kinkerit tiedossa, jee! Jeh... mitä nuo liput muuten kustantaa? Ajattelin metsästää jonkun onnettoman peruutuspaikan päivää paria ennen keikkaa :) "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
-jonne- 03.01.2007 19:15:02 | |
---|
Jeh... mitä nuo liput muuten kustantaa? Ajattelin metsästää jonkun onnettoman peruutuspaikan päivää paria ennen keikkaa :) 25 euroa tais olla. |
McNulty 03.01.2007 19:23:03 | |
---|
25 euroa tais olla. ei paha... pitää koittaa järjestää duunit siten ettei ole tuona tiistaina mittään erikoisempaa. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Migo 03.01.2007 22:12:42 | |
---|
Jeh... mitä nuo liput muuten kustantaa? Ajattelin metsästää jonkun onnettoman peruutuspaikan päivää paria ennen keikkaa :) http://www.tiketti.fi/tapahtuma/347 Tuolla näyttäis ainakin vielä lippuja olevan. Hinta tosiaan sen 25€. Niinpä.. |
Speedball 08.01.2007 09:35:53 | |
---|
No ei oo 25e kyl paha! Ite hommasin lipun jo 20pv. Brilliant! Metal up your ass!!! |
-jonne- 08.01.2007 12:30:10 | |
---|
Uudessa Metal Hammerissa on kaiketi hyvä juttu Triviumista, etenkin myspace sivuston kuvien ja lehtitaitteiden perusteella . |
Speedball 12.01.2007 10:38:41 | |
---|
Sas nähä paljon maksaa... Itellä on sillee et oon ostellu tota Guitar Worldia ku se on sellasen kipurajojen sisässä (7,50€) Mut just jotkut Guitar One yms on joskus ja varsinki jos on CD messissä nii jotai 12€ nii on se aika vitusti yhest lehdestä Metal up your ass!!! |
Speedball 12.01.2007 10:39:08 | |
---|
Ainii ja Guitar Worldia sai Ateenasta ku olin siellä johonki 5€ Metal up your ass!!! |
-jonne- 12.01.2007 11:20:39 | |
---|
Sas nähä paljon maksaa... Itellä on sillee et oon ostellu tota Guitar Worldia ku se on sellasen kipurajojen sisässä (7,50€) Mut just jotkut Guitar One yms on joskus ja varsinki jos on CD messissä nii jotai 12€ nii on se aika vitusti yhest lehdestä 10 euroa oli kun ostin eilen kaupasta. ei se ihan sen hinnan arvonen kyl ollu, mut ihan jees. |
Speedball 12.01.2007 18:45:22 | |
---|
10 euroa oli kun ostin eilen kaupasta. ei se ihan sen hinnan arvonen kyl ollu, mut ihan jees. Jotai tälläst veikkasinki/pelkäsinkin Metal up your ass!!! |
M4ss3 m/ 12.01.2007 18:56:27 (muokattu 12.01.2007 18:57:31) | |
---|
Mä oon nähny kyseisen bändin livenä vaikka en tiedä bändistä yhtään mitään paitsi ne soittaa Deaneilla;) E:Ostin äsken Guitar Worldin ja siinä oli monta sivua juttua noista Triviumin pojista. "EMG..." |
Ziggy Bubba 13.01.2007 00:07:22 (muokattu 13.01.2007 01:07:29) | |
---|
Trivium on selkeästi Metal Hammerin (ja muutenkin englantilaisen heavy-median) uusin lempilapsi. Hypetys on ihan älytöntä... Uutta Metallicaa on lupailtu ennenkin ;) E: se uusimmaisen kannessa komeillut Manowar-nahkaan puettu M. Heafy oli jo vähintäänkin naurettava... Mutta joo, aikaansa kutakin. www.mikseri.net/sigkk My musique |
MV 13.01.2007 02:05:25 (muokattu 13.01.2007 02:07:12) | |
---|
Trivium on selkeästi Metal Hammerin (ja muutenkin englantilaisen heavy-median) uusin lempilapsi. Hypetys on ihan älytöntä... Uutta Metallicaa on lupailtu ennenkin ;) Joo, aika munat pystyssä näyttävät olevan. Mitä muuten pidätte bändin rumpalista Travis L Smithistä? Itse en oikein tykkää hemmosta, jotenkin jäykkää soittoa. |
Ziggy Bubba 13.01.2007 02:11:16 (muokattu 13.01.2007 02:37:44) | |
---|
Joo, aika munat pystyssä näyttävät olevan. Mitä muuten pidätte bändin rumpalista Travis L Smithistä? Itse en oikein tykkää hemmosta, jotenkin jäykkää soittoa. Erittäin jäykkää, todellakin. Jotenkin mietin onko herra lihaa ja verta olleskaan ;) E: tämä uusimmainen Trivium kuulostaa kyllä jotenkin todella härskiltä matskulta, eikä mitenkään hyvällä tavalla... Se Metallica-vertaus alkaa tosiaan käydä vanhaksi, mutta mites on muuten bändin omalaatuisuus, onko teidän fanien mielestä sitä olemassa? Itse odottelen sitä bändin "valoisampaa" tulevaisuutta, jos se on tullakseen. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Mä en ymmärrä tuota "omalaatuisuus"-juttua. Yksikään bändi ei ole 100% omalaatuinen tai erilainen... kaikesta voi kuulla läpi vaikutteita jostain toisesta, etenkin jos niin haluaa. Emberillä ja Ascendancylla Trivium on mielestäni parhaimmillaan. Veikkaankin että Ascendancyn ylittäminen tulee olemaan vaikeata. Jampat ovat kuitenkin taitavia soittamaan (ainakin Corey ja Matt) sekä Matt on aikas kova showmies. Pitää ottaa huomioon se, että Matt on syntynyt '86 ja Corey muistaakseni '83. Kuinkas moni m.netin "20-vuotiaista" on julkaissut 3 vähintään kuunneltavaa albumia ja päässyt Guitar Worldin kanteen? Pelkästään tuo on jo hieno saavutus ja osoittaa sen että bändistä pidetään (ja ei pidetä). Näinhän se menee niiden oikeasti hyvien bändien kohdilla... ne tavan joojoo-miehet jäävät pois ja jengi jakaantuu faneihin ja vihaajiin. Se, onko Trivium sitten uusi Metallica vai ei, on ihan yhtä tyhjän kanssa. Mattin omien sanojen mukaan se lauluääni tuli ihan luonnostaan eikä hän edes yrittänyt Hetfieldiä apinoida. Onhan Crusadella pari riffiä jotka muistuttavat Metallicasta, samalla tavoin kuin Bodomin lätyllä on riffejä jotka muistuttavat Panterasta... tai Machine Menin levyllä on vaikutteita Iron Maidenista. Triviumia hypetetään kitaralehdissä yms. metallijulkaisuissa kyllä, mutta nehän ovatkin vain musabisneksen sivutuotteita. Sitä printataan mikä myy. Onko se sitten bändin vika/syy vai ei, siihen en ota kantaa vaan jokainen saa itsekseen pähkäillä. Trivium on kovin nuori bändi vielä ja siinä missä pojat kasvavat, kasvaa varmasti heidän musiikkikin. Itselläni on Ascendancy todella kovassa kulutuksessa niin kotona kuin autossakin. "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Bacchus 13.01.2007 13:26:30 (muokattu 13.01.2007 13:27:23) | |
---|
Mä en ymmärrä tuota "omalaatuisuus"-juttua. Yksikään bändi ei ole 100% omalaatuinen tai erilainen... kaikesta voi kuulla läpi vaikutteita jostain toisesta, etenkin jos niin haluaa. Siitä ei olekaan kyse. Vaikutteet kyllä kuuluvat läpi kaikkien merkittävimpienkin bändien musiikissa, eri asia on, miten näitä vaikutteita hyödyntää ja miten ne musiikissa sekoittuvat. Omasta mielestäni Trivium on hyvin geneeristä nykymetallia, eipä tuosta mitään erikoista tai sielukasta löydy. Ihan hyvää musiikkia julkisissa liikennevälineissä tai vaikkapa salilla kuunneltavaksi. Taustahälinää. EDIT: Trivium on kovin nuori bändi vielä ja siinä missä pojat kasvavat, kasvaa varmasti heidän musiikkikin. Tämä on kyllä aivan totta. Todella taitavia soittajia bändistä myös löytyy. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
moottorisaha 13.01.2007 14:47:24 | |
---|
Mä en ymmärrä tuota "omalaatuisuus"-juttua. Yksikään bändi ei ole 100% omalaatuinen tai erilainen... kaikesta voi kuulla läpi vaikutteita jostain toisesta, etenkin jos niin haluaa. Emberillä ja Ascendancylla Trivium on mielestäni parhaimmillaan. Veikkaankin että Ascendancyn ylittäminen tulee olemaan vaikeata. Jampat ovat kuitenkin taitavia soittamaan (ainakin Corey ja Matt) sekä Matt on aikas kova showmies. Pitää ottaa huomioon se, että Matt on syntynyt '86 ja Corey muistaakseni '83. Kuinkas moni m.netin "20-vuotiaista" on julkaissut 3 vähintään kuunneltavaa albumia ja päässyt Guitar Worldin kanteen? Pelkästään tuo on jo hieno saavutus ja osoittaa sen että bändistä pidetään (ja ei pidetä). Näinhän se menee niiden oikeasti hyvien bändien kohdilla... ne tavan joojoo-miehet jäävät pois ja jengi jakaantuu faneihin ja vihaajiin. Se, onko Trivium sitten uusi Metallica vai ei, on ihan yhtä tyhjän kanssa. Mattin omien sanojen mukaan se lauluääni tuli ihan luonnostaan eikä hän edes yrittänyt Hetfieldiä apinoida. Onhan Crusadella pari riffiä jotka muistuttavat Metallicasta, samalla tavoin kuin Bodomin lätyllä on riffejä jotka muistuttavat Panterasta... tai Machine Menin levyllä on vaikutteita Iron Maidenista. Triviumia hypetetään kitaralehdissä yms. metallijulkaisuissa kyllä, mutta nehän ovatkin vain musabisneksen sivutuotteita. Sitä printataan mikä myy. Onko se sitten bändin vika/syy vai ei, siihen en ota kantaa vaan jokainen saa itsekseen pähkäillä. Trivium on kovin nuori bändi vielä ja siinä missä pojat kasvavat, kasvaa varmasti heidän musiikkikin. Itselläni on Ascendancy todella kovassa kulutuksessa niin kotona kuin autossakin. Plussaa! Aivan täyttä asiaa. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Rakoni 13.01.2007 15:01:51 | |
---|
Emberillä ja Ascendancylla Trivium on mielestäni parhaimmillaan. Veikkaankin että Ascendancyn ylittäminen tulee olemaan vaikeata. Jampat ovat kuitenkin taitavia soittamaan (ainakin Corey ja Matt) sekä Matt on aikas kova showmies. Minusta Trivium on sellaista "ihan jees"-musaa, jota kuuntelee huvikseen, mutta jossa ei ole juurikaan mitään mieleenpainuvaa. Ainakin A Gunshot To The Head Of Trepidationin soolo on aika kamalaa kuunneltavaa :) Kyllä pojat osaavat kompata mutta soolotyöskentely on paikoitellen aika hakuteillä. Enkä tarkoita nyt pelkästään sävellyspuolta. Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
elais 13.01.2007 15:09:56 | |
---|
Musiikista löytää mitä siitä haluaa löytää ja ihminen näkee mitä muut haluavat hänen näkevän. Trivium on sellaista kuin on, ja jokainen tehköön johtopäätökset ja yhdistelyt muihin bändeihin ihan vaan omassa päässään. Jokaista on mahdotonta miellyttää ja sille ei voi mitään. "Zauna o'cylymä!" |
Exhausted 13.01.2007 16:19:23 (muokattu 13.01.2007 16:19:35) | |
---|
Ascendacy on ihan kivaa metalcorea, mutta biisit on vähän liian pitkiä, itseään toistavia ja kaavamaisia. Parhaita hetkiä levyllä on esimerkiksi The Deceived ja nimibiisi. The Crusadea en olekaan vielä ehtinyt hankkia, saa nähdä tuleeko hankittuakaan. Voisi vaikka lainata jostain ensin. |