BigPapa 12.01.2007 16:10:46 | |
---|
Jimi Hendrixin esittämä Fire, kuulostaa minun mielestäni paremmalta Kingston Wallin vetämänä. No joopa joo - tää kuuluis sit siihen kategoriaan, että originaali parempi kuin cover...hoho!! Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
Lesko 12.01.2007 17:23:30 | |
---|
Oliks tää Henkan coveroima All Along The Watchtower jo täällä? Tämä kuuluu myös siihen sarjaan, että originaali parempi kuin coveri =) heh heh... "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
BigPapa 12.01.2007 18:48:51 (muokattu 12.01.2007 18:49:54) | |
---|
Tämä kuuluu myös siihen sarjaan, että originaali parempi kuin coveri =) heh heh... No way....Henkka pesee Dylanin 100 - 0 Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
Lesko 12.01.2007 18:53:38 | |
---|
No way....Henkka pesee Dylanin 100 - 0 In your dreams baby. =) Muah... juu, pesee se kitaran soitossa, mutta ei sävellyksissä! Pidän hyvinkin paljon Henkasta, mutta All Alonger Watctower on Henkalta melko kuiva veto, josta puuttuu alkuperäiseen nähden kaikki hienot kohdat, minusta! "Mitä takoittaa groove?"
Gardiner 12.01.2007 18:55:00 | |
---|
No way....Henkka pesee Dylanin 100 - 0 Jossain dokumentissa Henkan avopuolisko muisteli et se ei voinu tajuta sitä et Henkka vaahtos jostain Dylanista ihan tohkeissaan,"hei kuuntele tää biisi,tosi hyvä"."Joo joo,Dylan ja Dylan,mikä siinä nyt on niin ihmeellistä". "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
BigPapa 12.01.2007 18:56:18 (muokattu 12.01.2007 18:56:36) | |
---|
In your dreams baby. =) Muah... juu, pesee se kitaran soitossa, mutta ei sävellyksissä! Pidän hyvinkin paljon Henkasta, mutta All Alonger Watctower on Henkalta melko kuiva veto, josta puuttuu alkuperäiseen nähden kaikki hienot kohdat, minusta! Joo mulla oli varmaan kitara - angle tossa enemmän ja pidän henk. koht enemmän Henkan versiosta, jossa on paljon hienoja kohtia...Kuin myös Like A Rolling Stone, vaikka onhan se Dylaninkin versio siitä hyvä. Mun mielestä... Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
Gardiner 12.01.2007 19:03:40 | |
---|
Joo mulla oli varmaan kitara - angle tossa enemmän ja pidän henk. koht enemmän Henkan versiosta, jossa on paljon hienoja kohtia...Kuin myös Like A Rolling Stone, vaikka onhan se Dylaninkin versio siitä hyvä. Mun mielestä... Soitannollisesti ne Henkan versiot ko. biiseistä on tosi hyviä.Dylan on muistaakseni jossain haastattelussa ite sanonu et ne on parempii ku orginaalit. "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
Lesko 12.01.2007 19:13:35 | |
---|
Soitannollisesti ne Henkan versiot ko. biiseistä on tosi hyviä.Dylan on muistaakseni jossain haastattelussa ite sanonu et ne on parempii ku orginaalit. Sanoihan Dylan Mr. Tambourine man-zipaleestakin, kun kuuli Byrdsin version siitä, että: "Tätähän voi nyt jopa tanssiakin" Mutta sekin on minusta alkuperäisenä parempi! "Mitä takoittaa groove?"
Gardiner 12.01.2007 19:15:57 | |
---|
Sanoihan Dylan Mr. Tambourine man-zipaleestakin, kun kuuli Byrdsin version siitä, että: "Tätähän voi nyt jopa tanssiakin" Mutta sekin on minusta alkuperäisenä parempi! Jospa se Dylani haluukin vaan promoo omii biisejään ? "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
BigPapa 12.01.2007 19:16:08 | |
---|
Sanoihan Dylan Mr. Tambourine man-zipaleestakin, kun kuuli Byrdsin version siitä, että: "Tätähän voi nyt jopa tanssiakin" Mutta sekin on minusta alkuperäisenä parempi! Mä en oo tollasen laulelmamusiikin suuri ystävä. Hendrix on tuonut noihin Dylanin biiseihin blues- ja rocknäkökulman ja versioinut ne paremmin kuin alkuperäiset olivat. Jos pitää folkia kuunnella niin sitten vaikka Tom Paxtonia ja vähän kyllä Dylaniakin. Mun mielestä..;-/ Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
Gardiner 12.01.2007 19:25:54 | |
---|
Asiasta aidanseipääseen Dylanin On The Road Again biisistä sais hyvän räminärock biisin.Hih Hih start again. "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
Heartwood 12.01.2007 22:31:13 | |
---|
Asiasta aidanseipääseen Dylanin On The Road Again biisistä sais hyvän räminärock biisin.Hih Hih start again. Itse olen viime aikoina miettinyt sitä, miten hyvin esimerkiksi Hurricane sopisi edesmenneen Rage Against the Machinen solistin Zack de la Rochan repertuaariin. Lyriikoiltaan niin otollinen versioitava kyseiselle sällille. Tuskin parempaa saisi aikaiseksi, mutta hyvin mielenkiintoisen näkemyksen varmasti. Vaikka DJ Shadow tekemään taustat ni vot. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Lesko 12.01.2007 23:19:54 | |
---|
Mä en oo tollasen laulelmamusiikin suuri ystävä. Hendrix on tuonut noihin Dylanin biiseihin blues- ja rocknäkökulman ja versioinut ne paremmin kuin alkuperäiset olivat. Jos pitää folkia kuunnella niin sitten vaikka Tom Paxtonia ja vähän kyllä Dylaniakin. Mun mielestä..;-/ jep, no kyllähän minäkin enemmän tykkään bluesista ja rockista ja kunnon tykityksestä, mutta kyllä nuo Dylanit vaan toimii ja lujaa! "Mitä takoittaa groove?"
Hendrix teki loistavan version myös Themin Gloria-biisistä. Parempi kuin alkuperäinen. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Gardiner 13.01.2007 07:44:39 | |
---|
Hendrix teki loistavan version myös Themin Gloria-biisistä. Parempi kuin alkuperäinen. Henkka on voinu tehdä monta versioo Gloriasta mut mä oon kuullu yhen melkein 10 minuutin eepoksen joka on komee. Mul on yhellä levyllä kaks eri Henkan versioo Beatlesin Day Tripperistä ja se 8 minuutin versio on aika hyvä mut ei parempi kun originaali. "Rainy day, dream away. Ain't no use in gettin' uptight, just let it groove in it's own way" Jimi Hendrix |
MadMatt 13.01.2007 08:26:07 | |
---|
Hendrixin versio come on (good times roll) biisistä on myös mainio. kukakohan tuon alunperin levytti. jonkun 60-luvun alkupuolen? version oon kyllä kuullu mutta nimi ei tuu nyt mieleen. |
Blue Moon 13.01.2007 08:33:21 | |
---|
Hendrixin versio come on (good times roll) biisistä on myös mainio. kukakohan tuon alunperin levytti. jonkun 60-luvun alkupuolen? version oon kyllä kuullu mutta nimi ei tuu nyt mieleen. Earl King v. -60. |
HaloOfFlies 13.01.2007 12:36:51 | |
---|
Henkka on voinu tehdä monta versioo Gloriasta mut mä oon kuullu yhen melkein 10 minuutin eepoksen joka on komee. Mul on yhellä levyllä kaks eri Henkan versioo Beatlesin Day Tripperistä ja se 8 minuutin versio on aika hyvä mut ei parempi kun originaali. Taisi olla justiin tuo mikä Rockradiossa eilen soitettiin. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
jjylli 13.01.2007 17:12:41 | |
---|
No joopa joo - tää kuuluis sit siihen kategoriaan, että originaali parempi kuin cover...hoho!! no alotappas semmonen keskustelu, kun oot niin kovasti vitsikäs kaveri. |
BigPapa 13.01.2007 17:13:44 (muokattu 13.01.2007 17:36:43) | |
---|
no alotappas semmonen keskustelu, kun oot niin kovasti vitsikäs kaveri. Sellanen täältä puuttuukin. Kitaroita pitää soittaa simppelisti ja typerästi. Ne tykkää siitä. |