ministeri 11.01.2007 20:47:26 | |
---|
Varasin ja maksoin osan Warmoth modern vintage tele kaulasta joka tulee projektiini... |
Rypsolisti 11.01.2007 22:16:33 | |
---|
Ostin Uraltonesta kaksi JJ EL34 pääteasteputkea ja kolme Electro Harmonixin 12AX7EH etuasteputkea. Fender Stratocaster '62 |
leaf of fall 11.01.2007 23:26:36 | |
---|
Tulipa ostettua tänään hieno ja mukavantuntuinen keppi. ESP/LTD EC-200QM En ole reuhka kunhan huomasin tämän aiheen täällä |
Kiinankeisari 11.01.2007 23:36:37 | |
---|
zoomin ultra fuzz tuli tänään haettua postista ja onhan se aika sairas laatikko. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Grugi 12.01.2007 10:26:18 | |
---|
Tossa muutama tovi sitten tuli ostettua ZOOM G7.1ut ja hyvä kapistushan se on. Eiku, eiku, eiku, eiku ,eiku |
darrell 12.01.2007 12:02:36 | |
---|
Ohimennen Bebekiltä kulmaplugeja 14kpl, á 1e. SoundStoresta akustiseen kielisetti, puoleen hintaan tutustumistarjouksena, kun oli mulle kokeilematon kielimerkki. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
elbowski 12.01.2007 19:46:21 | |
---|
Jejee, ostin Grassroots SG:n. Pirun hyvä soittaa, aavistuksen paksumpi setti kuin mihin olen tottunut, mutta eipä tuo haittane menoa. Virittimistä olen kuullut purnausta, mutta ensivaikutelman perusteella nuo ajavat asiansa hyvin. Mikeistä en osaa sanoa kun kotona ei ole vahvistinta jonka läpi soitella. Otelautaupotuksissa on jtn pientä viimeistelyvirhettä mutta se ei vaikuta soittotatsiin mitenkään. On se SG vaan upein kitaramalli mitä on ikinä tehty. |
Juustonaksu 12.01.2007 20:00:17 | |
---|
Jejee, ostin Grassroots SG:n. Pirun hyvä soittaa, aavistuksen paksumpi setti kuin mihin olen tottunut, mutta eipä tuo haittane menoa. Virittimistä olen kuullut purnausta, mutta ensivaikutelman perusteella nuo ajavat asiansa hyvin. Mikeistä en osaa sanoa kun kotona ei ole vahvistinta jonka läpi soitella. Otelautaupotuksissa on jtn pientä viimeistelyvirhettä mutta se ei vaikuta soittotatsiin mitenkään. Onnea perheenlisäyksestä. :) On se SG vaan upein kitaramalli mitä on ikinä tehty. Minusta asia on juuri päinvastoin... Noh, Telecaster on sentään vielä rumempi. :) Makuasioita. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Kiinankeisari 12.01.2007 22:19:08 | |
---|
tänään tuli sitten aikaisemminkin tässä ketjussa mainostaneeni GFS-mikit, ja illanpäälle iskin sitten tokain tallaan cruchy PAF:in. ja voi herranjeekana, kyllä tuli parannusta mutaiseen alkuperäismikkiin aika rutkasti: huomattavasti erottelevampi, selkeämpi atakki, pieni middlekorostus ja äärimmäisen musikaalinen mikki, tone- ja volapotikoitten vääntely muuttui heti paljon kannattavammaksi puuhaksi. ja oli vielä halpa, 24$+posti. huonona puolena oikeastaan vaan se, että ennen ihan oklta tuntunut kaulamikki saa kyllä kohta kyytiä. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
marko.m 12.01.2007 22:21:25 (muokattu 13.01.2007 01:15:40) | |
---|
Ostin tänään uudeksi kitaran tallamikiksi Dimarzion Evolutionin. Mahtava kampe! Aluksi ei oikein eroa huomannut vaikka Jacksonin PS-4:ssani on orkkismikkit, mutta vähän aikaa kun testaili niin alkoi eroa löytymään. On paljon puhtaampi soundi kuin orkkismikeissä. Pitäis päästä johonki kunnon voluumilla soittamaan niin varmaan huomais eron paremmin. Lisäyksenä vielä että matalat äänet erityisesti soi paljon selvemmin. |
Texas Oil 12.01.2007 22:29:38 | |
---|
tänään tuli sitten aikaisemminkin tässä ketjussa mainostaneeni GFS-mikit, ja illanpäälle iskin sitten tokain tallaan cruchy PAF:in. ja voi herranjeekana, kyllä tuli parannusta mutaiseen alkuperäismikkiin aika rutkasti: huomattavasti erottelevampi, selkeämpi atakki, pieni middlekorostus ja äärimmäisen musikaalinen mikki, tone- ja volapotikoitten vääntely muuttui heti paljon kannattavammaksi puuhaksi. ja oli vielä halpa, 24$+posti. huonona puolena oikeastaan vaan se, että ennen ihan oklta tuntunut kaulamikki saa kyllä kohta kyytiä. Olen kattellut kans noita GSF humppareita ebay:ssä ... ne "Vintage 59 Alnico Boutique PAF:t " kiinnostais kovasti ... ~ texas oil ... since 1930 ~ |
Olen kattellut kans noita GSF humppareita ebay:ssä ... ne "Vintage 59 Alnico Boutique PAF:t " kiinnostais kovasti ... täytyy alkaa tuota kaulamikkiä kattelemaan, 59 vintage on yks vaihtoehdoista. tilasin muuten tuon crunchy PAF:in kans samaan aikaan 2 kappaletta retrotron liverpooleja, nyt vain oottelen että asennusmies pistää ne kiinni Ibanezin puoliakustiseeni. täytyy sanoa että on kyllä odotukset aika korkealla, tuo crunchy oli niin positiivinen yllätys. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Hipelius 12.01.2007 23:42:49 | |
---|
T-kaupasta on Vox Tonelab tulossa. Odotan vesi kielellä :PPPP http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Ziggy Bubba 13.01.2007 01:59:15 | |
---|
T-kaupasta on Vox Tonelab tulossa. Odotan vesi kielellä :PPPP Tuolla irtoaa jo monenmoinen setti, ehkä sitä raskainta junttaa lukuunottamatta: Onnea! :D www.mikseri.net/sigkk My musique |
McNulty 13.01.2007 02:17:56 (muokattu 13.01.2007 02:18:15) | |
---|
Tänään (aikuistenoikeasti siis eilen) nappasin tilaamani GT-8:n kaupasta mukaan... ensimmäiset kokemukset ovat enemmän kuin hyviä. Varsin pätevä laitos on tuo! "I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer |
Ziggy Bubba 13.01.2007 02:22:27 | |
---|
Tänään (aikuistenoikeasti siis eilen) nappasin tilaamani GT-8:n kaupasta mukaan... ensimmäiset kokemukset ovat enemmän kuin hyviä. Varsin pätevä laitos on tuo! Hauska kuulla, oma GT-8:ni kun lähti neljän päivän jälkeen myyntiin (onneksi sain omani pois). Efektit oli mainioita, vahvarimallinnuksista en saanut mitään järkevää irti... Toivotaan hyviä tweakkaus-fiiliksiä ;) www.mikseri.net/sigkk My musique |
Hipelius 13.01.2007 14:22:24 | |
---|
Tuolla irtoaa jo monenmoinen setti, ehkä sitä raskainta junttaa lukuunottamatta: Onnea! :D Minulla oli kaverin Tonelab SE malli testissä ja itse asiassa kyllä se raskainkin irtoaa ruuvaamalla! Treble booster + Recto ja Digitech Bad Monkey + mikä tahansa Marshall/Soldano-mallinnos ja kyllä tukka pöllyää. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
Dunga 13.01.2007 14:30:09 | |
---|
Ostin Fenderin Vintage Voltage "tweed" piuhan sekä dr:n kymppisetin. Paskallakin on tekijänsä. |
Juntunen 13.01.2007 18:56:00 | |
---|
Huh. Tilasin hetken mielijohteesta Bad Monkeyn. Tartten toisen särösoundin Orangen oman särön lisäksi. Katotaan miten futaa. Maksoinkin jo. Ideasta selailuun ja siitä ostopäätöksen kautta maksutoimenpiteisiin n. 10 minuuttia. Ihanan nopeaa. |
Juustonaksu 13.01.2007 19:25:58 | |
---|
Huh. Tilasin hetken mielijohteesta Bad Monkeyn. Tartten toisen särösoundin Orangen oman särön lisäksi. Katotaan miten futaa. Maksoinkin jo. Ideasta selailuun ja siitä ostopäätöksen kautta maksutoimenpiteisiin n. 10 minuuttia. Ihanan nopeaa. Hyvä valinta. En ole vielä törmännyt vahvistimeen, jonka kanssa BM ei toimisi. On myös mukava kun Gain pienellä se ei väritä sitä vahvistimen omaa saundia juuri ollenkaan. Varmasti ominaisuus, joka monesta muusta spedusta puuttuu. :) Tuossa on myös varsin pehmeä särö. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |