NHR 08.01.2007 21:02:12 | |
---|
Tehdään vaikka niin, että jinglen lisäksi saa laittaa pidennetyn teemavirittelyn. Pyritään kuitenkin siihen, että lopputuloksena on jingle. Se kuitenkin vaatii oman ponnistuksensa rusentaa siihen reiluun minuuttiin kaikki oleelliset koukut ja rensselit. Nimenomaan, mahdollisimman lyhyitä teoksia kannatan. Tai oisko semmonen kompromissi mitään, että ylipitkistä sakotettais jotenki? Minuutin ylityksestä yks miinuspiste, kahden minuutin ylityksestä kaks jne. Muutama eri aihevaihtoehto vois tosiaan olla ihan jees, mut ei sit liian montaa, ettei kaikki oo ihan erilaisia. I have as much authority as the Pope. I just don't have as many people who believe it. ~ George Carlin |
-Cale 08.01.2007 22:11:36 | |
---|
No jokos on aiheet pian valmiina että sais skaban käyntiin? |
BaariMikko 09.01.2007 00:43:27 | |
---|
Jaa no jos reilu minuutti on tavoitepituus, niin eihän siinä sitten. Jatketaan. Ehdotus siitä, että saa liittää pitemmän mukaan, on kyllä hyvä. Telluksen Pinnalla-demo kuultavissa täällä.
Selitys - uusin teksti 3.1 |
Juho L 09.01.2007 05:41:37 | |
---|
Tällä hetkellä on pikavistinä putkahtanut vain yksi aiheviritelmä. Aihekirjoitelman ei tarvitse olla kaunokirjallinen helmi. Ihan perustiedot riittävät. Pääasia on se, että perustiedot käyvät ilmi. Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
Juho L 10.01.2007 07:30:30 | |
---|
Perjantaihin asti on aikaa laittaa pikaviestillä aiherustailuja. Kynät siis sauhuamaan! Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
PJS 11.01.2007 00:43:05 | |
---|
Perjantaihin asti on aikaa laittaa pikaviestillä aiherustailuja. Kynät siis sauhuamaan! kuten jo JuhoL:lle lupasin, voin aikani kuluksi raapustella jonkunnäköisen aiheen. "...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi |
Juho L 11.01.2007 07:51:28 | |
---|
kuten jo JuhoL:lle lupasin, voin aikani kuluksi raapustella jonkunnäköisen aiheen. Jep. Kaikki halukkaat vain tekemään aihioita. Novelliskabamainen aihevalikoima voi olla ihan hyvä vaihtoehto. Aihio voi olla vaikka yhden virkkeen pituinen, kunhan siitä vain käy ilmi tarvittavat tiedot. Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
Juho L 12.01.2007 18:56:30 | |
---|
Onko todellakin niin, että vain haaviin jää vain kaksi taustastooria? Kirjoittamaan, hyvät ihmiset! Ei tarvitse mitään kässäriä vääntää. Lyhyt sepustus ja se on siinä. Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
Lennu 12.01.2007 19:59:08 | |
---|
Olen mukana! On ihan uunituoreet äänitysvehkeet ja softatkin. Jipii, leffamusa on mun alaa (niinku mä luulen kaikesta mihin mä alan, hoho) |
Lennu 12.01.2007 20:00:23 | |
---|
Onko todellakin niin, että vain haaviin jää vain kaksi taustastooria? Kirjoittamaan, hyvät ihmiset! Ei tarvitse mitään kässäriä vääntää. Lyhyt sepustus ja se on siinä. Ehtiskäö huomiseks vääntää jonkun stoorin? Nyt oon duunissa ja täällä joutuu... no, duunailemaan. |
Ehtiskäö huomiseks vääntää jonkun stoorin? Nyt oon duunissa ja täällä joutuu... no, duunailemaan. Ok. Maanantai-iltana pyörähtää skaba käyntiin. Siihen asti otetaan aihioita vastaan. Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |
Mohla 16.01.2007 18:59:56 | |
---|
Ok. Maanantai-iltana pyörähtää skaba käyntiin. Siihen asti otetaan aihioita vastaan. Ei oo pyörähtäny, vai enkö vaan osaa? Adamantium StudiosKova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty |
Juho L 17.01.2007 09:06:08 | |
---|
Poliittisesti sitoutumaton tiedotusjulkaisu Punaruuti - Totuuden äänirunpetti! |