Aihe: Kaikupedaalia alle 80e hintaluokassa
1 2
Socialite
12.01.2007 18:42:12 (muokattu 12.01.2007 18:48:49)
Käsittääkseni loopin modaamin toisi lisähintaa ainakin yli satasen ja siihen hienosäätön ei ole varaa. Ja kuinkas kävikään, otan säröt pedaaleista, joten kaiun ottaminen pedaalista ei sitten pilaakaan saundia, kö? :)

Jos pidät vahvistimen saundin puhtaana, otat särön pedaalista ja tuuppaat sen reverbin sen särölootan jälkeen, niin homma pelaa.
Homma ei toimi päinvastoin tai suoraan särökanavaan oikein kunnolla... reverb, samoin kuin delay käyttäytyy ei toivotulla tavalla ennen etuastetta, tuottaen pask.. siis kehnoa saundia. Mössöytyy helposti ja kaikueffektit menee "sekaisin."

Eri laitteet reagoi eri tavoin, ota Saukilta pari paavoa lainaan ja kokeile.

EDIT: Vastatakseni alkup. kysymykseen: Holy Grail on hyvä.
Well, how much blues do you use before you use it up?
Socialite
12.01.2007 18:59:59
Jotkut tuosta saundista ei tykkää ja ymmärän toki senkin, efekti kuulostaa erilaiselta. Joidenkin, esim. mun käyttötarkoituksiin delay kitaran ja vahvistimen välissä toimii jopa paremmin kuin loopissa. Pidän siitä saundista siis enemmän ja meitä on näköjään muitakin. Se ei siis ole niin ehdoton totuus kuin annat tuossa ymmärtää.

Toki toki. Kaikilla on mielipiteensä, mutta minä olen ehdottoman oikeassa tässä asiassa...
Well, how much blues do you use before you use it up?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)