Aihe: Carvin kitarat
1 2
fox
11.01.2007 23:55:24

Kyllä, Carvinit ovat hinta/laatu -suhteeltaan tod. näk. parasta mitä voi löytää.

Miksikähän suhtaudun aina tällasiin lausuntoihin kovin vastakarvaisesti? 8) Ehkä sitä on tullu liian monia kitaroita aikoinaan katseltua..
Ei sillä etteikö nuo Carvinit mitenkään huonoja olisi, vaan millä mittarilla voitaisi kiistattomasti ja kattavasti todistaa nämä hinta/laatu-väittämät...
Isompaa mellakkaa en täst asiasta toki halua, ja kaikkein vähiten sitten niitä vertauksia "joo, oon kuullu...." jne. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Tomi_R
12.01.2007 16:01:48

Noh, noin neljän kuukauden päästä se selviää. Pistin tänään kitaran tulemaan noilla edellämainituilla varusteilla.

Ystävällistä väkeä ainakin tähän asti ollut tuo Silferbergin väki, ja toivottavasti se pysyy.
Ensi viikolla pitäisi lasku tulla, ja kun olen sen maksanut niin tilaus lähtee.

Odottavan aika on pitkä.....
Rypsolisti
13.01.2007 13:14:21 (muokattu 13.01.2007 13:15:07)
Tuossa vielä kuva ykköstykeistäni:
http://koti.mbnet.fi/irstas/Carvin.jpg

Tuo Carved Top on lähes tulkoon täsmälleen sellainen jonka itse tilaisin, kultaiset metalli osat vain tuohon. Onko tossa C22 mikit vai mitkä? Mahtavan näköinen kitara kyllä!
Fender Stratocaster '62
Funkyshiva
13.01.2007 18:04:17
Onko tossa C22 mikit vai mitkä?

Jep,vintage soundiset passiivimikit.
Pätee yhtä lailla puheessa kun soitossakin:"Less is more"
Tomi_R
13.01.2007 20:52:51

Carvinit ovat ehdottomasti hintansa väärttejä,jopa Silfverbergin kautta tilattuina. ;)
Itse omistan 3,DC 400 ja DC 200 koat ja CTM6:en.DC:t oon ostanut käytettyinä,ja CTM6:en tilasin Silfverbergin kautta.
Tilausta tehdessä maksoin puolet CTM6:en hinnasta,ja loput kun sain sen käsiini ja tarkastettua että specsit pitivät paikkansa.Koko homma tilauksesta siihen,kun kitara oli käsissäni vei pikkasen päälle 4 kuukautta,ja Silfverberg raportoi kiitettävästi homman edistymisestä.
Iso käsi pappa Silfverbergille siitä,että nuita mainioita kitaroita saa nyt Suomestakin. :)

Tuossa vielä kuva ykköstykeistäni:
http://koti.mbnet.fi/irstas/Carvin.jpg

Tuo kannen loimu on kyllä mahtava! Harvemmin tuollaista kyllä näkee. Eikä kitarassa muutenkaan vikaa ole ;)
Tomi_R
16.01.2007 16:49:17

Hyvin kyllä pelaa palvelu :)

Tilasin kitaran perjantaina, maanantaina oli jo lasku jonka maksoin heti ja tänään (tiistai) oli jo sähköpostissa tieto että tilaus lähti Jenkkeihin.

Hyvin on ainakin tähän asti toiminut palvelu!
Invader
16.01.2007 17:07:27
Millaiseksi kitaran hinta lopulta muodostui verrattuna jenkkien hintatasoon?
Tai sitten ei..
Tomi_R
16.01.2007 21:52:48

Millaiseksi kitaran hinta lopulta muodostui verrattuna jenkkien hintatasoon?

Kieltämättä hintaa tuli huomattavasti enemmän jenkkien hintatasoon nähden, lopullinen hinta on jo lähempänä 1500€:tä.

Mutta jos tätä hintaa verrataan esimerkiksi Jacksonin, ESP: tms. Custom Shoppien tuotoksiin niin tuo on siltin tavallaan "halpa" varustukseensa nähden.

Harkitsin myös näitä Eurooppalaisia Custom Shoppeja, kuten RAN, mutta päädyin lopulta kuitenkin Carviniin.

Odottaminen on kyllä tuskaa :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)