Aihe: metal zone ei tykkää vahvaristani
1
Iron Horse
12.01.2007 15:25:35
Siis jos pedaalin ubrsärön mukana tulee hurinaa, särön määrää voi laskea inhimillisemmille tasoille.
loituma
12.01.2007 15:26:48
luulisin että toi vahvari on liian pieni tohon pedaaliin. eikös se ollu 10w? sanon että kannattaa ostaa vähän isompi vahvari.

mä en sitten tiiä näistä asioista yhtään mitään, oli vaa pakko postata jotain jonnekkin.
lihavalla ihmisellä on iso maha
duc
12.01.2007 15:28:29
Koita säätää pedaalia vielä, siitä on aluksi aika hankala löytää sopivia asetuksia. Ei kannata täysille kääntää mitään nupikkaa, ovat sen verran herkkiä.
Traditional
12.01.2007 15:34:03
nooh, pittää kattella, jospa sitä nyt sitten rupeis katteleen vähän isompaa ja parempaa (engl/marsu) ja tietty eka sestailla nuo jutut. Kiitän!
mailbag
12.01.2007 15:45:03
itte hommasin just tollasen käytetyn tohon mun lanikan transistorinuppi + kaappi settiin ja laitoin vaan piuhat kiinni niin jo alkoi jytisemään :o helvetin hyvät ja botnekkaas komppisoundit ekalla polkasulla, vieläkin hymyn vire naamalla kun ekan riffin nappasin soimaan :)
päänahka
12.01.2007 15:55:56
Vahvistimen teholla ei ole sitten mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ei kai sulla ollut efektilenkissä tuo pedaali? En siis tiedä onko vahvistimessasi edes sellaista, mutta jos särö kuulostaa päälleliimatulta, niin tuli vain mieleen, että osa signaalista menee puhtaana pedaalin ohi.
Up and down, that's how energy stays alive.
Murgo
12.01.2007 16:17:16

Vahvistimen teholla ei ole sitten mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ei kai sulla ollut efektilenkissä tuo pedaali? En siis tiedä onko vahvistimessasi edes sellaista, mutta jos särö kuulostaa päälleliimatulta, niin tuli vain mieleen, että osa signaalista menee puhtaana pedaalin ohi.

Joo ja mulla kuulosti Behringer Ultra Metal, joka kai on ton Metal Zonen halppiskopio, aivan karsealta efektilenkissä, ihan kummallista särinää. Ei vaan toiminut siellä, ennen vahvaria kylläkin.
Jos soundi lähtee sormista,niin miksi mun sormet kuulostaa eri kamoilla erilailla paskalta?
Werde
12.01.2007 16:21:03
Joo ja mulla kuulosti Behringer Ultra Metal, joka kai on ton Metal Zonen halppiskopio, aivan karsealta efektilenkissä, ihan kummallista särinää. Ei vaan toiminut siellä, ennen vahvaria kylläkin.

Suora veto efektiloopin paluuseen on usein toimivin säröspedujen kanssa.
'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä
Murgo
12.01.2007 16:27:08

Suora veto efektiloopin paluuseen on usein toimivin säröspedujen kanssa.

Totahan voisi kokeilla, voiha olla, että efektiloopin lähtö yliohjaa pedaalin sisäänmenon.
Jos soundi lähtee sormista,niin miksi mun sormet kuulostaa eri kamoilla erilailla paskalta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)